Killerbee Speed Rox [Nijmegen]

Status
Not open for further replies.

bob.

Wanganwarriors.com
NHO Killerbee Speed Rox

Zoals vele van jullie warschijnlijk al weten, heb ik al een project page.. Maar omdat hier eigenlijk 2 projecten compleet door elkaar liepen heb ik besloten om een nieuwe page te openen :)

Hier nog een link naar de oude project page:
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=80201

Hier eerst nog een stukje historie van m'n (eerste) aerox

Ik werd door zon jong toen der tijd in me klas, helemaal gek gelult over scooters :k Dus na een tijdje besloten dat ik er ook 1 moes hebbe :eek: en dat, terwijl k net 15 geworden was :rolleyes: Dat kwam er dus niet in bij me ouders.. Maar toen had ik het perfecte plan gevonden, ik zou een wrak kopen en helemaal opknappen! Nou, dat mocht dus wel +ralf+ ik dus helemaal blij een veels te dure rox gekocht.. maar het was een wrak dus ut mocht :p na lang beunen was ie klaar (half jaar verder :zucht: ) en ik werd bijna 16.. perfect getimed dus. Met 1 fout certificaat gehaalt dus k kon boeken.

2 weken later kk hard op me plaat gegaan en dus moeste alle kappen weer opnieuw gespoten worden :S Hier zwaar lang mee bezig geweest omdak er de balle nie van snapte

Toen, een hele tijd later. Ik ging een x mee naar de lokale meeting/hangplek in nijmegen waar altijd wel snelle jongens met scooters aan t branden waren.. Noooooh :eek: da moes ik ook hebbe :W

Na lang sparen is er toen een mhr50 setup ondergekomen.. dit was na 2 weke al zo saai.. dak toen overgestapt ben op een mhr team70.. veel tovver :W Hier heb ik lang mee aangekloot en uiteindelijk blies ik daarmee ook best lekker

Film:
http://media.putfile.com/ttn_bob_bridge


Ok... en toen gebeurde het :zucht: na een lang gesprek met me moeder heb k me laten overhale om de boel te verkope (setup) en weer volop gebruik te gaan maken van m'n rox..

Na een tijdje (toen alles verkocht was) had ik hier ook wel vrede mee en vonk ut wel best.. Toen mooi BCD achterkappen besteld, k moes immers tog iets doen aan m'n scoot :Z

Toen kwam lelystad.. Me door vrienden laten ompraten om tog mee te gaan.. dus zo gezegt, zo gedaan.. Eerst 's ochtends heeel vroeg in de zeikende regen alles opgeladen en vertrokken.. Daar aangekomen, regend ut nog steeds ;( Maar gelukkig werd ut 's middags lekker weer en werd er nog een beetje gebrand @ baan..

Door het horen van de brullende toeren en ut ruiken van de a747 kreeg k weer uber veel heimwee naar m'n team rox.. Dus na veel gelul daar beslote om iig weer een leip blok op te bouwen :#

Hier beetje mee begonnen (met nog overgebleven spul, oa team, rhq) maar dan komt er tog weer een moment waarop je moeder begind te zeuren ;) dus ff aan de kant geschoven en gaan nadenken..

Maar, toen... op die mooie dag, 's avonds om 23u was er een mevrouwtje zo lief om mij (samen met me vriendin op haar scoot) geen voorrang te geven en zodoende ontstond er een ongeluk :domkop: na veel gezeik hebbe we allebij (ik en mn meisie) de vergoedingen binnen en dus had ik een leuk bedrag waarmee we verder konden bouwe aan het blok. 's Avonds op msn zag k opeens dat jeroen (deatly sr) nog een aerox tekoop had.. Dus beetje mee onderhandelt en toen da gare hok zonder blok overgenomen voor een mooi prijsje

Dat was dus het begin van m'n uiteindelijke project.

Donderdags had ik m'n "nieuwe" rox dus thuis staan... ffies blok eronder uit getrokken en aan jeroen mee gegeven ;) Daarna ut hok helemaal uit elkaar getrokken (geen foto's van.. maar als jullie die zien, barst je in tranen uit)

's Avonds belt tom (ex. HGS-EVO-ROX) met de vraag of k niet van frame wou ruilen omdat hij weer een compleet frame nodig had (achterkant afgezaagt) dus maar ok gezegt :haha: want ut frame wak thuis had liggen was egt te gaar



------>26/08/05 <------​
Eerst op 26/08/05 nog wat spul bij tom gescoord :7 hij verkocht nml zn setup en had net splinter nieuw spul gekocht.. Dat heb ik dus maar overgenomen

  • Malossi MHR VL14
  • Malossi MHR 13/44 vertanding (primaire)
  • Malossi MHR overrange (NIEUW)
  • Killswitch




Nu dan de foto's van m'n frame en stukje opbouw van het hok



------>03/09/05 <------​

Afgekort frame (ex-hgs evo rox)





Afgezaagde buddy met isolatie


Kroonstuk met nieuwe balhoofd lagers (wel zo verstandig :D )


frame met kroonstuk en buddy gemonteert










------> 06/09/05 <------​

Wat nieuwe parts voor mn setup :)

  • reich waterpomp
  • Stage6 28mm DS







------>07/09/05 <------​

vandaag karttank en buddyhoes binne gekregen









------>12/09/05 <------​


Karttank ingebouwd


Voorvelg helemaal verfloos (thnks to tom)



k heb ook nog me 28mm pwk geflowed.. maar wederom geen goeie foto's.. :X











------>12/09/05 <------​

zit te wachten op de volgende onderdelen:
  • MHR SPEED (untuned)
  • MHR ROTOR (met digitronic)
  • MHR E13
  • BREMBO remklauw (voor)
  • DPR C21 (2004 model)




------>27/09/05 <------

Zondag @ smp geweest :) meeting was goed georganiseert, alleen min puntje vond ik dat ze tim (x-unit nijmegen) zaterdag van de meeting hadden verwijderd waardoor hij buiten het terrein moest slapen :henko:

mja k heb dus weer de volgende onderdelen binnen :x

  • MHR E13 filter (schuin)
  • MHR SPEED
  • DPR C21 pijp
  • XSH #2 wigje (van me meisie gekregen)
  • BREMBO remklauw

hier vast een voorproefje van de parts. Ik heb gister met cam van tim mooiere foto's gemaakt maar die moet hij nog ff doorsturen.. komen er binnekort dus ook aan :)

Ook kon ik het niet laten om gelijk de demper van me dpr te polijsten :p mja staat wel zo netjes :)











------>29/09/05 <------

Betere foto's

de dpr


beunen @ demper :p


demper klaar :7


Dpr opgebouwd


Xsh wig #2




Mhr E13 filter


Speed kop, Ondersteboven :?


Speed.. zuiger word nog schoongemaakt ;)


Speed kop... Heeeel klein beetje detonatie gehad.. maar k polijst ut wel weg





------>01/10/05 <------

Vandaan eindelijk de rotor binnen gekregen :W D'r waren wat problemen bij de bank ofzo..

hier vast 1 foto..

Malossi MHR Selletra rotor icm Digitronic




------>02/10/05 <------​

nog 2 foto's van me rotor @ (oud) blok gebouwd (met gepolijste grondplaat en binnekant van ut carter... en ook de schroefjes gepolijst :D )








------>05/10/05 <------​

gister me mhr spruitstukje binnen gehad :) dus gelijk ff foto's gemaakt van de inlaat..

ook nog een foto van me voorvork welke weeropnieuw gespoten en gepolijst was.






Foto's zijn weer een beetje wazig.. mja nix aan te doen..

Nog een ander nieuwtje, m'n frame ligt bij NTZ nijmegen waar deze wit gepoedercoat zal worden.



------>18/10/05 <------​

heb vorige week een nieuwe stage6 teller binnen gekregen (thnks lars)


En de Malossi MHR 13/44 vertanding (ex. HGS-eVo-ROX




------>19/10/05 <------​

gister me frame trug gekregen van ntz :~ ziet er egt kk flex uit :W hier onder de foto's ervan.. gister ook me voorvelg afgemaakt en gelijk ut hok (voor zover mogelijk) opgebouwd!

check :D

82f.jpg


24b.jpg


e4f.jpg


14b.jpg


169.jpg


cac.jpg



Men internet thuis is weer eens dood.. Dus de updeats zullen niet zo regelmatig komen totdat da probleem verholpen is..

//edit: probleem verholpen :Z (klote wanadoo x| )



------>25/10/05 <------​

Tijdje trug alweer m'n remklauwen gestraald en rood gespoten :) en zon kei gave :rolleyes: st.net sticker @ frame geplakt (speciaal voor Tom +ralf+ )





sticker +ralf+


en als laatste m'n karttank gemonteerd @ buddy


------>17/11/05 <------​

zooow :) jaja ik leef ook nog

na lang te hebben moeten wachten, zijn dan tog mn subframe en carters binnen gekomen vanuit HGS. Maar ik moet zeggen, het wachten was ut waar :D zeer mooi spul :W

hieronder een zooitje foto's.. van de carters en subje heb ik geen foto's omdak zo blij was met ut spul dak ut er gelijk onder het geknalt!

c83.jpg


d2c.jpg


21e.jpg


023.jpg


b42.jpg


464.jpg


e1c.jpg


en wij komen uit?
bb8.jpg


988.jpg


18b.jpg


owja.. let btw niet op die kk rotte achterveer :p is tijdelijk

voorlopig was dit het weer even... gister van zon vriendelijke blauwe snor een fijne boete gekregen... bedrag word door oficier van justitie bepaald dus dat zal wel weer een leuk sommetje worde :( k reed maar 70 hor :D




------>22/11/05 <------​

ff iets mooiere foto's gemaakt van m'n achterkap.. deze zijn eik ook al weer oud omdat er al een underseat in heb gemaakt.. maar foto's daarvan komen morgen weer :)

(foto qwaliteit blijft brak.. wanneer m'n project af gerond is, zal k als eerst een andere cam kope :) )

ecc.jpg


ccd.jpg


a5f.jpg


81c.jpg



tijd trug alweer, een kastje @ buddy gemaakt waar de elecktra in zit (cdi, schakelaar waterpomp + indicatie lampje of waterpomp draait)

het kastje
78b.jpg


edit// 20.43

k kon ut niet laten om weer verder te gaan.. dus underseat gemaakt van poly matjes en hars, ff late drogen en gelijk alle plamuur diek nog had erop gesmeert.. was een beetje weinig (en 3 verschillende merken door elkaar 8P ) zie je ook onderaan de underseat :p

9fa.jpg


a3a.jpg


771.jpg


ook waren er een paar vragen over de hoogte van de monoseat tov het zadel.. dus ff zadel dicht geknalt en achterkap gemonteert en.. een foto gemaakt :eek:

c17.jpg





------>30/11/05 <------​

vorige week zaterdag ff wat spul meegenomen op m'n werk :)

'Powerone' 5Ah gel accu
'Powerone' accu lader
'Newfren' remblokken voor & achter

f9d.jpg





------>02/12/05 <------​

Als eerste wil ik zeggen dat m'n cilinder, wig en spruitstukje getuned zijn bij DjT. Ik probeer al 2 dagen lang een camera te lenen van iemand :rolleyes: zodat ik duidelijke foto's kan maken.. Maar hier komt steeds iets tussen.. dus foto's van dat spul houden jullie nog te goed!

Vandaag en gister ffies wat kapjes gemonteert welke ik al heb gespoten.. en toen voor het "totaal" plaatje ff de achterkap erop geschoven :) begind al ergens op te lijken moek zeggen :W

net ff serie foto's gemaakt :)

563.jpg


0fc.jpg


abf.jpg


67b.jpg


b99.jpg


Ook nog een poging gedaan om wat close upjes te maken van m'n parts.. m'n camera is van zeer brakke kwaliteit, dus de foto's zijn niet allemaal even helder..

c00.jpg


bc6.jpg


701.jpg


65f.jpg


K heb ook een tijdje zitten nadenken na het zien van een testbank run van tim (x-unit nijmegen) waarbij ik zijn subframe enorm zag inveren/draaien. Het eerste wat ik toen d8 was, dat moet ik niet hebben.. dus ff iets bedacht wat dit veren/draaien mogelijk tegen zal gaan. De 2 blokjes die je ziet moeten de verende/draaiende werken dus begrenzen. Ik heb geen id of het zal werken, maar wanneer ik ga rijden merk ik dat snel genoeg :)

606.jpg




------>05/12/05 <------​

Hierbij dan de foto's van m'n cilinder. Sommige foto's zijn een beetje overbelicht, maar jullie moeten het er maar mee doen ;)

fb6.jpg


44e.jpg


daf.jpg


c1d.jpg


dd7.jpg


f7f.jpg


047.jpg


776.jpg


Ook laatst een NGK race bougie kabel + dop gekocht.

457.jpg


Dat was um weer :)

K wil proberen m'n roxie binnen 4 weken aan te schoppen :W dus jullie horen nog van me!



------>08/12/05 <------​

Zoals beloofd :rolleyes: alweer een updeat :)

Dinsdag had ik het volgende besteld:
- YSS 310mm veer
- TP nardo replica vertandings deksel
- Powerjet afsluitsproeier :p

vandaag alles netjes binnen gekregen.. enige min puntje.. de 310mm veer was niet meer leverbaar.. dus ik moet het met een 290mm versie doen..

Een doos :rolleyes:
29e.jpg


inhoud :)
232.jpg


967.jpg


121.jpg


Toen alles snel gemonteerd :) De rox staat eindelijk netjes op zn pootjes, en complete overbrenging zit gemonteerd!

62f.jpg


0ff.jpg


0b5.jpg


ca4.jpg


d73.jpg


fad.jpg


de9.jpg


95f.jpg


04e.jpg


c57.jpg


3c8.jpg


Tevens heb ik mijn cilinderkop naar DjT gestuurd. Daar zal deze uitgedraait worden zodat de squish waarde op een prettiger nivo komt ;)



------>02/01/06 <------​

Allereerst allemaal een goed en gezond 2006 toegewenst :) beetje laat, maar tog ;)

Het volgende, mn rox draait eindelijk.. vorige week donderdag cilinderkop trug gekregen uit het DjT kamp *D (foto gejat van martijn :p zijn cilinderkop is iedentiek aan de mijne omdat je 10min na elkaar uitgedraait zijn)

p953.JPG


Verder een hele berg foto's van de status van mn rox :)

2e0.jpg


038.jpg


c80.jpg


bbc.jpg


ff8.jpg


5b0.jpg


276.jpg


5cf.jpg


cbd.jpg


501.jpg


501.jpg


Zadel dicht :rolleyes:
f35.jpg


Zadel open *D
820.jpg


ee2.jpg


ook nog beetje gespaait in de sneeuw..
7fc.jpg


b4a.jpg


Ook tijdje trug al mn halfpoulie afgedraait met martijn (speedsnake)
ff2.jpg


K heb ook nog een bestelling staan @ euroscooters:
  • TP carterkap
  • Stage6 remhendels
  • Busje A747
  • mokix handschoentjes (zwart) :rolleyes:



------>09/01/06 <------​

Mn spulletjes zijn allemaal binnen :) nog even voor de duidelijkheid, het volgende heb ik weer geregeld ;)
  • 2x Brigestone ML50 bandjes (voor & achter)
  • Buzzetti Mircometer
  • Fles Castrol A747
  • Mokix Sprinthandschoenen (zwart)
  • Stage6 sproeierkit (125 tm 148)
  • Stage6 remhendels (chrome)
  • TP Carterkap
  • TnT stuut met vooruitstaande clamp (gekregen van mn vriendin :) )
  • Stage6 ophoogblokje (gekregen voor kerst)

hier alvast 1 foto van een aantal parts:
097.jpg




------>11/01/06 <------​

Rotte foto's gepost...



------>12/01/06 <------​

Betere foto's *D Hierop kan je goed zien wak allemaal heb aangepast :) Een tnt clamp afgedraait en daarop de vooruitstaande clamp gemonteerd

Let btw niet op de rotte kappen die erop zitte.. zijn elkel gemonteerd om een impressie te geven van het stuur tov de kappen

109.jpg


f91.jpg


85b.jpg


check ook nieuwe stage6 remhevels
bd9.jpg


bfb.jpg


Voorbandje *D
f1a.jpg


Achterband.. srry voor de parkensonfoto :p
dc6.jpg


da was um weer :) k ben @ the moment druk bezig met het polijsten van mn tp carterdeksel.. wanneer deze klaar is komen hier ook snel genoeg foto's van



------>13/01/06 <------​

jaja :p ik ben goed op dreef.. vandaag een potje belgom weten te bemachtigen :W en gelijk mee aan de slag gegaan! en ik moet zeggen.. dat spul werkt egt super *D k heb mn voorvelg, dpr demper, halfpoulie, voorpoten en rempotdeksels al een blingbeurt gegeven *D ziet er egt super uit :) (@ foto's moeten de voorpoten nog.. )

het magische spulletje *D


het resultaat


rempot deksels


nog een x :rolleyes:


dempertje *D


totaal plaatje


en als afsluiting, mn nieuwe tp carterkap.. compleet verfloos en al voor het grootste deel geschuurt.. ik hoop deze volgende week vrijdag klaar te hebben.. (gepolijst en al)




------>18/01/06 <------​

Vandaag op school de koelribben van mn rotor (magneet) afgedraait. Hieronder wat uber wazige foto's... mn cam heeft er weeres geen zin in..



En ondertussen heb k al een groot stuk van mn carterkap klaar *D K wil voor 5 feb. da ding helemaal gepolijst hebben.. moet wel lukke ;)



en de rotor @ gemonteerde mode :rolleyes: (of zoiets)





------>25/01/06 <------​


Vandaag op sgool samen met martijn een paddock gebeunt :D

(fake van euroscooters stand)





moet alleen nog ff de carterophaning fixen.. en dan es proberen of ie wel past :rolleyes:



------>03/02/06 <------​


Tis weer een tijdje stil geweest.. maar dat betekend niet dat ik niks heb uitgevoert :D

het volgende is weer klaar/gemaakt:
  • Paddock ophangbeugel @ carter
  • Carterkap gepolijst
  • Stage6 ophoogblokje gekregen
  • rox heeft eerste meters gemaakt :W

Er staat eigelijk al genoeg info hierboven, maar dan over het laatste tog nog een kleine toelichting,
Vorige week zondag ut hok in de bus van luuk gegooit (thnks :* ) en naar de wielerbaan gegaan.. daar es voorzichtig de eerste metertjes gereden.. Voelt allemaal goed aan :) Zit zat vermogen in, dus dat komt wel goed! K zit nou alleen nog met een gierende vertanding.. dus ff uitelkaar halen binnenkort.. :(

helaas zijn er zondag geen foto's gemaakt... hier nog 3 foto's van de status van mn blerox:

5e4.jpg


09b.jpg


44b.jpg




------>10/02/06 <------​

Weer wat dingetjes gedaan... paddock zwart gespoten en mn kappen gemonteerd.. ook benk eindelijk weer es met mn achterkap verder gegaan, nml een bcd underseat erin gepoly't. Moet allemaal nog afgewerkt worden maar dit is vast een idtje hoe ut eruit komt te zien..

Btw heb zelf ook twijvels bij de monoseat.. dus als iemand id'en heeft hoor ik het graag :)









Ook is als het goed is mijn dpr verkocht (geld is onderweg) aan robin.. Een vriendelijke scootertjoener uit Zweden *D dus daar zal ie zijn leven verder gaan leiden.. Zodra het geld binnen in komt er een zgan Yasuni C21 mijn kant op :)




------>26/02/06 <------​

zow, tis weer een tijdje stil geweest... dit kwam omdat ik niet egt boeiende info had te vermelden.. en om daar nou een update aan te wijden :rolleyes:

Verkoop van dpr is aan zweedse jongen is niet door gegaan... gelukkig heb k hem niet veel later aan iemand anders verkocht.

Het volgende spul is weer aangeschaft:
  • Domino Commando's Snelgas
  • Yasuni C21 (1e editie)
  • Nieuw beenschild
  • Nieuw frame nmr. plaatje :rolleyes:

Hieronder een paar foto's *D

@ kanaal.. (check ook nieuwe helm :w )

57b.jpg


ed2.jpg


b9c.jpg


7ba.jpg



Status achterkap... foto is wazig, k zal binnekort wel ff goeie maken.

657.jpg



Recentere foto's + gemonteerd beenschild..

878.jpg


68a.jpg


9b2.jpg


3bc.jpg


4a5.jpg


Tot zover vandaag *D komende week veel arbeiten... dus update's zullen weer even op zich laten wachten :)



------>08/03/06 <------​

zoals ik al zei.. afgelopen week geen updates ;) maar d'r is weer genoeg veranderd.. ff lijstje :rolleyes:
  • Voorpoten 4cm verlaagt
  • YSS 310mm achterveer aangeschaft ipv. 280mm
  • Subframe vastgezet (kan niet meer veren)
  • Subframe opnieuw verlast
  • HGS flens besteld (zal 1 dezer dagen wel binnenkomen)

hieronder wat foto's... ze zijn in de schuur genomen dus de qwaliteit vd foto's is niet zo best... maar door deze heerlijke weersomstandigheden :rolleyes: maak ik buiten maar ff geen foto's ;)

nieuw veertje ^^
fe9.jpg

626.jpg


Subframe vast gezet.. Normaal absorbeert deze een deel van je vermogen bij de start. Imo leverd het dus winst op wanneer je deze vast zet.
822.jpg

237.jpg


stickertje (niet leesbaar :X )
5b5.jpg


Voorvork verlaagt (4cm)
37a.jpg


Ook heb ik mijn subframe opnieuw gelast.
Weer een uberwazige foto ervan.. k was te enthousiast om nog foto's te maken.. gooi gelijk alles in elkaar :w
efe.jpg

d3d.jpg


Totaal plaatje..
f63.jpg

900.jpg




------>12/03/06 <------​

k had op een droog moment nog wat foto's gemaakt van ut totaal beeld atm...

580.jpg


a19.jpg


d0b.jpg




------>24/03/06 <------​

Sow weer wat nieuws :)

afgelopen vrijdag (vorige week dus) had ik een presentatie op school over je hobby... Als onderwerp maar mn mopet gekozen :p dus voor die presentatie ff wat kappen omgeschroeft van mn straatrox naar de speedrox..

hier 1 fototje van:
6bb.jpg


Woensdag heb k samen met martijn een poging gedaan om kelkjes te maken voor op onze carbu's... Mijne is wel redelijk gelukt ;) moet alleen nog een x goed geschuurt worden.. maar da doek wel een x in de draaibank.

foto's
ea5.jpg


1c0.jpg


09b.jpg


a8e.jpg




------>05/04/06 <------​

T heeft weer ff geduurt, maar tog weer iets nieuws van mij kant... Na mn rox verder opgehoogt te hebben was k wel benieuwd hoe de achterkap erop zou staan, dus ff een paar foto's geschoten..

f9a.jpg


695.jpg


staat wel lekker dus :w

Verder zit k al een tijdje te dubbe over de looks van de rox... killerbee was k al een tijd op uit gekeken maar de vraag was, wat dan :?
Iets orgineels zit er niet in, omdat mijn bankrekening dit niet toelaat.. En dan tog iets bedenken wat je niet veel ziet.. is ook al moeilijk genoeg. Dus k vertel het nu alvast, dr zullen genoeg onderdelen zijn waarvan ik het pricipe van iemand anders heb af gekeken. Wil die personen iig bedanken voor de inspiratie en k hoop dat er niet te moeilijk over gedaan word..

Als eerst zat ik bij mn witte frame, witte voorpoten, wit kroonstuk + witte velgen te fantaseren... erug strak imo dus dat zou de basis gaan worden. 's avonds gelijk het kroonstuk + voorpoten gespoten in t wit. (voorpoten nog steeds midde gepolijst, uiteindes gespoten) Hier heb ik nog ff geen foto's van omdat mn scoot nog binnen staat.. (cam is brak..) Verder moeste de velgen dus wit worden, maar helemaal wit is zo saai, dus icm polijst werk zou het gaan worden <]

3d1.jpg


553.jpg


bf8.jpg


best geslaagt d8 ik zo 9||6
De voorvelg volgt uiteraad nog in de zelfde kleur stelling. Hoop deze eind vd week klaar te hebben.

Ook nog ander nieuws, Heb mn cilindertje weer trug. Deze was op bezoek bij 3br voor een hoon en afwerk beurtje. Dit is allemaal zeer netjes gebeurt. Nieuwe zuiger is al besteld. Dus volgende week kan ie weer aan..



------>07/04/06 <------​

updeetje zonder foto's... K was weer te snel met inelkaar zetten.. dus geen tijd gehad om foto's te maken. Maar het volgende is weer gearriveerd (en evt al gemonteerd)

  • MHR Team Speed zuiger maat B
  • Euroscooters Twinair 73mm
  • K&N filter olie (rood)
  • Speed pakkingset
  • Witte zadelhoes
  • Ander zadel (om de hoes op te spannen)
  • Nieuwe voorwiellagers

Met de zadelhoes ben ik nog het een en 't ander van plan, dit zulle jullie snel genoeg zien ;)
Omdat de zuiger + pakkingset binnen waren heb k gelijk mn rox weer verder inelkaar gegooit. 's Avonds op t werk ff bandje achter erop gelegt en wiel gemonteerd toen k eenmaal thuis was. C21 erop, 3x kicken en t beestje loopt weer 8)

Ben atm bezig met mn voorvelg, wanneer deze klaar is komen er foto's van het totaal beeld..



------>13/04/06 <------​

Voorvelg is eindelijk klaar. Ben er woensdag (gister) 4u mee bezig geweest, maar het resultaat mag er zeker wezen :W

c89.jpg


966.jpg


cf0.jpg


572.jpg


d4c.jpg


d61.jpg



Verder heb ik een voorwiel afstandbus gemaakt, ipv het zwarte kunstof ding wat er standaard in zit. Deze heb ik op school van alu gedraait. Was wel even werk, maar ook hier mag het resultaat er wezen ;)

links vervangt reachts
ab5.jpg


4cd.jpg


5f6.jpg


Ook heb ik van martijn (speedsnake) een benzinekraanje gekregen. Stuk makkelijker als het ding wat ik al had :!

9a1.jpg



En al tijdje geleden een Phantom radiator gekocht. Moet nog ffies kijken waar deze geplaatst word, maar k verwacht hem achter het voorwiel te plaatsen.

11e.jpg


Als het goed is kunnen we morgen weer branden.. Vanavond op het werk wip k ff het bandje op de velg en kan de velg gemonteerd worden.. Zal morgen ook gelijk nog een foto's shoot houden,



------>14/04/06 <------​

Gisteravond op t werk ff bandje voor erop gelegt. Eenmaal thuis gelijk voorwiel gemonteerd... Vanmorgen ff foto's geschoten dus aanschouw ;)

60b.jpg


66b.jpg


eaa.jpg


283.jpg


383.jpg


488.jpg


1b3.jpg


968.jpg


Dat waren ze weer :) Aan de rox zal voorlopig niet zo veel veranderen... k wil de rad netjes laten parelen en nog doorzichtige kvs slagen scoren + rode kvs... Moet een beetje in het aanstormende thema van de rox komen te staan... maar wat dat word blijft tog een beetje een verrassing :D


------>14/04/06 <------​
deel 2

vanmiddag ff goed aan t branden geweest langs het kanaal met pattie sf... Aerox wil goed van zn plaats komen en is tot nu toe nog niet goed aan de grond te houde bij een start.. Pattie 2x geownt @ sprintje :*

Maar toen ging ut ff regenen dus ff schuilen onder de brug... hier maar wat foto's gemaakt..

ffe.jpg


aa9.jpg


ebc.jpg


9de.jpg




------>17/04/06 <------​

Hallow jongens en meisjes ;) Weer een updatjes... vrij onzinnig want dr is verder nix veranderd maar we hebben ff goed gevlamt vandaag...

Oa. geconstateerd dat bij 50-60km per uur autowheely's nog mogelijk zijn... Wel leuk :D nja nou maar wat foto's en een filmpje... k rij nog redelijk voorzichtig omdak tog vervelende ervaringen heb met vorige cilinders... dus het vertrouwen moet nog even groeien in de speed :W

641.jpg


6f5.jpg


e77.jpg


eb0.jpg


422.jpg


en het filmpje

http://rapidshare.de/files/18260569/Afbeelding_020.MOV.html


------>24/04/06 <------​

verhaal lelystad:

We zijn zoals hierboven al vermeld werd... zondag dus in lelystad aanwezig geweest. rond 10u reden we in Nijmegen weg en waren iets voor 12u aanwezig in lelytown. Daar aangekomen gelijk alles af geladen en het terrein bekeken. Zag er allemaal maar wazig uit op t eerste gezicht omdat we de sprintbaan niet konde vinden :D Deze was door de organisatie mooi weg gewerkt achter een hek. Vervolgens schopt Martijn zn kickvertanding naar de klote en reed alleen mijn hok maar...

Na de sprintbaan gevonden te hebbe zijn we wat sprintjes gaan trekken. Deze verliepen boven verwachting en heb ze dan ook allemaal gewonnen (oa gesprint tegen; Ramon, Wouter, Grossie, Mitchel)

Tegen valler was dat mn accu niet genoeg power mee had om de dag mee door te komen dus deze moest vervangen worden... gelukkig daar terplekke een brommer toko open en hadde ook nog een power1 accu :W Vervolgens de rox op de bank gezet en een score behaalt van 21.8pk Ook dit was duidelijk boven verwachting :p

Grafiek komt misschien vandaag nog.. Moet um ff inscannen ergens..

Wel alvast een kort filmpje. Die dag geen foto's gemaakt omdat de cam leeg was.. :(

http://media.putfile.com/218pk-bob-rox

edit://

Grafiek gescant en aanschouw:

f2c.jpg


Ook had ramon ergens nog 2 foto's van me gevonden @ lely...

Sprint tegen wouter (had beetje te laat door dat ut al groen was :+ )
a6a.jpg


Wachten voor testbank :D duurde beetje lang... :rolleyes:
Komt er ook nog zon kerl aan met een hoop gezeik wak wel niet aan t doen was :?
977.jpg


ecd.jpg


e60.jpg


769.jpg





------>02/05/06 <------​

Zijn we weer :) Na meeting lelystad vond ik toch dat er nog meer uit m'n blokje te halen moet zijn dus benk alle kleine dingetjes gaan afwerken.

Als eerste mn carbu verder geschuurt en gepolijst @ draaibank.
6ed.jpg


a45.jpg


bc8.jpg


e88.jpg


Ook was de uitlaatpoort (van de cilinder :rolleyes: ) nog niet helemaal lekker afgewerkt dus deze heb ik geschuurt tot k.1200 en gepolijst. Hij is niet helemaal egaal geworden maar het is dan ook verrekte klote werk om zon poortje te scheuren X:

75a.jpg


99c.jpg


Afgelopen zondag nog ff gereden langs 't kanaal. Ding liep verre van goed door de wijzigingen aan het spul. Wel nog ff een sprintje getrokken tegen dangelo (aerox, evo) en patrick (speedfight, speed)

filmpje:
http://rapidshare.de/files/19448041/S3500095.AVI.html
thanks [5th]Tom. voor 't filmen :*

Lout-R +pippi+




------>08/05/06 <------​

Weer een klein updeetje... Na een beetje onderhandelen met Frederic hebben we besloten om een aantal onderdelen te ruilen. Met daarin mijn aanwinst, een 350mm Chrome Fournales schokdemper 8)

869.jpg


Ook heb k via Niek mn paddockstand en carterophaning (vd paddock) Wit laten coaten. Dit was na lang wachten ook eindelijk klaar...

f17.jpg


Verder nog 2 loose foto's gemaakt.. Beetje een indruk hoe alles er nou bijstaat.

c44.jpg


d86.jpg


Ook is er niet ietsjes minder nieuw's.... steld weinig voor maar mn trekveer is overleden :( Dus hiervoor heb k nieuwe besteld met nog wat meuq:
  • Malossi Trekveren set (rood, blauw, zwart)
  • Malossi MHR2005 X-belt v-snaar
  • NGK bougie heelverhaal hittegraad 10 *P
  • 3x Scootin.. (Jan, Feb, Apr)

Dus snel weer een update over het gebeuren hierboven!



------>23/05/06 <------​

Zo jongens en meisjes, alweer een tijdje geleden dat jullie iets van me gehoort hebben... D'r is in de tussentijd weinig of nix veranderd. Mn bestelling is binnen gekomen en is uiteraad al gemonteerd. Rox vlamt weer redelijk maar dit lijkt weers afhankelijk te zijn.. Even gaan uitzoeken waar dit nou door komt.

foto nieuwe onderdeeltjes,

cd8.jpg


Ook maar ff drukveertje vervangen.. Je weet maar nooit he ;)

797.jpg



En als laatste... Het uitgangspunt. K had Tim d/W gevraagt of hij een fotoshopje voor me wou maken.. Ik ben hierin uitgegaan van de aerox van mike. De kleur paars die daarop zit is gewoon te geil :~

721.jpg


(niet gaan zeiken over kleine details in de shop... t gaat om het id)




------>22/06/06 <------​

Alweer 1 maand geleden... Weinig motivatie gehad om een update te plaatsen... Maar dat betekend niet dat er nix gebeurt is *D Na veel te veel km'ters met de speed gereden te hebben werd ut tijd voor een nieuw zuigertje en besloot ik gelijk het hok een hele update te geven..

Optic:
  • Aim Toeren/Temp meter Rood
  • Subframe, radiator & wielnaaf laten parelstralen
  • Subframe & radiator Wit gespoten
  • Wielnaaf strakgedraait en gepolijst
  • Transparante KVS slang gemonteerd (gevlochten)

Motorisch end.
  • Dell Ortho 28mm VHST aangeschaft
  • Malossi E13 recht aangeschaft (voor DO28)
  • Malossi Teamspeed B zuigertje
  • Metrakit Oversized wave disk (220mm)
  • Vario geleiders vernieuwd

Niet niks dus... DO28 heb ik nog niet geprobeerd, maar martijn was er wel over te spreken (getest op zn firedfox) De afstelling komt alleen iets nauwer ivm een pwk imi.

Verder ben ik nog bezig geweest met de vertanding.. Vele dingen vernieuwd, geprobeerd, maar ut ding blijft gieren. Ik verdenk zelf de vertanding assen/tandwielen , wat dat is samen met het lager van de uitgaande as (wiellager) het enige wat nog niet vervangen is. Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag!

Mja, genoeg gekwats.. Foto's :W

114.jpg


5fc.jpg


f07.jpg


b4a.jpg


9c4.jpg


f21.jpg


zie subframe :)
0b2.jpg


King schijf :W
d94.jpg


Witte radiator
752.jpg


Aim (srry voor de brakke foto)
ce2.jpg


Niet over de koelslangen zeuren, er lijkt een knik in de zitten onder de radiator, maar deze is zo minimaal dat de kvs nog mooi door kan stromen.

Zoals het er nu uitziet ben ik Zondag samen met Luuk, en NHO aanwezig op meeting Best.. k meet jullie daar wel ;)

lout-R :*
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Kvind je frame, vl14, overrange, vertanding en killswitch echt kkmooi 8)

Maar ff zonder gein, ik kom binnekort wel een xtje helpen prutsen aant ding, ltr ;)
 
je rox is echt tovv :)
succes ermee, trouwens veel fotos doen het bij mij niet, bijv. de laatste paar fotos.
mzzls
 
Aerox Hebo said:
je rox is echt tovv :)
succes ermee, trouwens veel fotos doen het bij mij niet, bijv. de laatste paar fotos.
mzzls

thnks :)
servers is heeft denks warmloper gehad ofzow :+ maar als ut goed is werken ze @ the moment weer allemaal
 
pfff :L BOOOOOB b0b0b0b0b0b0b..
mooi 8) maja ken em al heleboel lang

suc7 ermee.. nja tot binnekort 8)
 
zelf gespoten of laten spuite ??
als je het zelf heb gespote welke verf heb je gebruikt en welke lak want het ziet er egt super tof uit
 
He bobje. Het ziet er zo als gewoonlijk gewoon weer goed uit. Ik hoop dat je er aardig wat pk'tjes mee gaat scoren volgend jaar. Ik hoop ik zelf ook 8P
 
Staat wel vet dat geel op die velg met gepolijste rand *D en dat alles samen met zwart met gele kappen.

suc6
Gr.Enzo
 
jotaM_r0x said:
zelf gespoten of laten spuite ??
als je het zelf heb gespote welke verf heb je gebruikt en welke lak want het ziet er egt super tof uit

he, k spuit um zelf :) gewoon met motip spuitbusjes :p
 
@ benelli_k2: thnks 9||6

@ Willem StK: same 2 you :*

@ patje@sf: hehe score zal wel goed kome ;) eerst es kijke wak er untuned uit kan trekken :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top