'x' Marks The Spot [nijmegen]

Status
Not open for further replies.

TimdW

W000P
'x' Marks The Spot 'aerox' [nijmegen]

14115215383.jpg

Zoals ik beloofd had op me oude special zou ik een nieuwe openen.

Naja zoals elke special begint moet er een history ( nja moet ) staan en wat info over de setup / scooter e.t.c.

Mijn Naam - Tim
Leeftijd - 19 Jaar
Scooter - Yamaha Aerox R uit het jaar 1997 :p ( ja hijs al oud :) )
Met scooters bezig sinds 2002.

En na vele kilometers op straat te hebben gemaakt en veel teveel geld te hebben besteed aan het reviseren van onderdelen en al het eromheen had ik het gehad en zoals de rest hier had ik maar 1 andere optie..
Jawel hard rijden op die 150meter baan.

Ben naar verschillende meetings geweest.
Wielerbaan te Nijmegen... Hoevaak?! praat me er nie van :p
Jubbega '05 ( tof ), Lelystad '05 ( vet koel ), Speelmansplaten '05 ( suckte ).
En natuurlijk langs het kanaal met vrienden ;) :p .

Zelf ben ik al erg lang bezig met de rox.
Straat tijdperk setups;
Origineel, Leovince ZX70 ( zo kocht ik hem )

Daarna veranderd naar;
DR50 ( NHO Killerbee Rox (bob), rijd er nog mee :p )
Yasuni R
Hebo Koppeling met rode trekveertjes.
Hebo Vario met 5,5 gram rollen.
Een hele grote carberateur ( 12 :L met sproeier 88 )
Reed erg leuk trouwens op straat, leuke snelheden behaald :)

Sprint Setup @ Lelystad & Speelmans '05

14117343225.jpg


Athena Racing Vlinderpoort 47,6 70cc stage1 TWINS
Athena Krukas met AKN Race C4 Kunstofkooi Lagers
Bidalot Carrera 20
Dell'Orto 21MM
Hebo Kelkfilter
Malossi MHR DeltaClutch
Malossi MHR 2000
Malossi MHR Ventilvar
Malossi MHR Torque driver + Fixed poulie
Malossi MHR Kevlar
Malossi MHR Safetybell
Origineel ! Membraam met Athena Carbon kleppen
Originele Vertanding
Italkit Selettra Rood


Rox @ speelmans
Pictures
14117352874.jpg

14117345337.jpg

Filmpjes van Speelmansplaten ( met versleten rollen, vsnaar, druppende carberateur & teveel olie :p )

XSH Tovami Bank ( 13,3 PK bij 13650 Toeren )
http://www.zippyvideos.com/4781702692066796/dcp_5844/

Ik tegen Wim (netjes toch ;) 8pk verschil :x)
http://www.zippyvideos.com/9555448075145326/dcp_5774/

Ik tegen Jaguar Courreur
http://www.zippyvideos.com/9051322075145416/dcp_5778/

In ieder geval, dat WAS het verleden.


De plannen :

Veel pk's halen en lekkere tijden met een 5 poorter ;)

Spul dat ik nu heb :

Athena Racing Vlinderpoort 47,6 70cc ( ligt bij NHO Mitchel voor de MAX )
Athena Krukas met AKN Race C4 Kunstofkooi Lagers
Stage6 PWK 28mm D-Slide ( Geflowed )
TwinAir
Malossi MHR Pia Rechtspruitstuk 24mm i.c.m. XSH Wig #2
Malossi MHR DeltaClutch
Malossi MHR 2000
Malossi MHR Ventilvar
Malossi MHR Torque driver + Fixed poulie
Malossi MHR Kevlar
Malossi MHR Safetybell
Malossi MHR Vl14 ( zat PIA stuffer bij, te koop :) )
Italkit Selettra Rood
*Malossi MHR HTR 13/44
*Top Nardo
*Yasuni C21

* = moet ik nog ergens tevoorschijn toveren

En nu eindelijk na al die tekst wat enkele foto's zodat jullie een idee hebben van hoe of wat.
14117172644.jpg

14117240867.jpg

14117231662.jpg

14117181925.jpg



Naja dat is ook al wel weer wat verouderd.
Een leuke voor en na foto heb ik ook ;) namelijk van het frame ! :p

V o_O r
14117262086.jpg


Na
14117361390.jpg

14117363932.jpg


leuke verandering toch :) ?

Naja ben ook wel met de andere kappen bezig maar door stage kom ik zoveel tijd te kort gewoon.
Namelijk 100 dagen stage ONBETAALD :| en sinds het de hele week is kan ik ook niet werken.
Meeste denken nu vast.. waarom stage onbetaald zolang?!, nja simpelweg dan hoef ik die volgend jaar niet meer te doen.

Naja ontopic verder.
Hier wat foto's van voorspatbord en voorkap.
14117273978.jpg

14117264567.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ziet er goed uit man, frees/dremelwerk in je voorspatbord is ook netjes, orginele setup hier, idd geen 7 maar 5t ;).
Ga zo door, succes.

Mzzls...
 
@ Evert

Klopt, 5T en het leuke ervan is.. vrijwel niemand of weinig mensen sprinten ermee.. maar zoals je op de filmpjes kon zien bv tegen Wim.. het heeft potentie en bojt had destijds met de Stage6 versie een 20+ pk's mee behaald.

Nadat ik de cilinder terug krijg en de rest van me spul heb ga ik effe afstellen en banken en hopen op een goeie 18 :)
 
Ziet er goed uit tim 8)

je cilinder kan ik hopelijk volgende week ergens aan beginnen (als Bob ff doorwerkt @ draaibank) :D
 
tim :D

5t eunt wel he :W Komt wel goed dit :) es kijke wat je er nou uit kan halen :p
 
Ja eventjes jou uitlaat erop schroeven zodra ik alles terug heb en gemonteerd bob :p

maja trouwens.. mijn vertanding :p pfff dan wordt het weer van.. mha 60km/h gasbij en vliege maar :| :D
 
O even voor de mensen die nog niet weten welke kleuren ( kappen ).

Alle kappen ( voorkap, achterkap, zkappen etc ) dus ook het beenschild enzo worden metallic zwart gespoten zodra stage is afgelopen :)

Kap boven radiator wordt fluor groen en heel wat racegaas gaat er geplakt en fluor groen gespoten worden :D
 
TimdW said:
@ Evert

Klopt, 5T en het leuke ervan is.. vrijwel niemand of weinig mensen sprinten ermee.. maar zoals je op de filmpjes kon zien bv tegen Wim.. het heeft potentie en bojt had destijds met de Stage6 versie een 20+ pk's mee behaald.

Nadat ik de cilinder terug krijg en de rest van me spul heb ga ik effe afstellen en banken en hopen op een goeie 18 :)

Uuhm bedoel je hiermee dat je me kon bijhouden??

Het zal het niveau van een knap lopende Speed/Evo niet gouw evenaren.. maar het kan heus wel leuk lopen.. :)
 
Wim said:
Uuhm bedoel je hiermee dat je me kon bijhouden??

Het zal het niveau van een knap lopende Speed/Evo niet gouw evenaren.. maar het kan heus wel leuk lopen.. :)


Mha uiteraard is het nivo niet te evenaren maar ik vond het gewoon erg tof dat er toch wat power in zat om je toch bij te houden.. ook al verloor ik bij de eindstreep op +/- 5 meter ? :p

8)
 
Hey Tim, je project page ziet er weer eens goed verzorgt uit ;). Ik ben wel benieuwd hoe hij er strax uitziet als die klaar is. Het word tijd dat die stage eens een keer afgelopen is en je weer aan je hok kunt gaan sleutelen :p
Succes ermee :D
 
@ Patje

Klopt hard dat die stage es moet aflopen..
Als di er niet was geweest had het hokje al lang gelopen :)
En nja de rox staat erbij zoals op de foto van het frame en de kappen liggen allemaal op zolder :p denk dat ik vanavond nog effe langs ga.. nog wat kappen schuren ofso :p

Nja iig bedankt voor support :p wij zien mekaar wel :)
 
TimdW said:
@ Evert

Klopt, 5T en het leuke ervan is.. vrijwel niemand of weinig mensen sprinten ermee.. maar zoals je op de filmpjes kon zien bv tegen Wim.. het heeft potentie en bojt had destijds met de Stage6 versie een 20+ pk's mee behaald.

Nadat ik de cilinder terug krijg en de rest van me spul heb ga ik effe afstellen en banken en hopen op een goeie 18 :)


Precies, zijn zeker wel cilinderjes die zich wel hebben bewezen, zeker prijs kwaliteit, maar wat ik wel begreep bij die van bojt is dat die wel heel veel testbank uren had gehad voordat hij op die score kwam, maar ben benieuwd wat je gaat scoren dan.
 
Goed idee om een Yasuni c21 te nemen :) Deze loopt al heel goed op een standaard Athena Racing... Zelf 'ondervonden' destijds.
 
* UPDEET 23 Mei 2006 *

S'avonds na eten effe naar de rox wezen kijken.
Komk daar aan.. licht aan.. ik zo wtf is dit nou weer :| me broertje had ze phantom lope schure en heel fijn overal ( komt welliswaar door de machine maar toch ) veel stofsel over me blerox laten vallen :(

Wassie beetje rood verkleurt :(
IIG UPDEET 8)

Ik had wat spul van de zolder getrokken maar omdat ik moest helpen met me broertjes koppelingveertjes heb ik weinig tijd gehad voor de kappen die ik wilde afmaken.
Dus heb ik nog even me carberateur van me rox gehaald en even nog lekker waterproof 1200 opgeschuurd en gepolijst :) ( ook mijn benzinebakje van de carb ;) dies nog niet af dus geen foto's daarvan :) )
14217181140.jpg


Op de rox ( check ook even het mooie rode stof van de kapjes van de phantom :x en het fluor effect links 8) 8) )
14217201312.jpg



Ook trouwens even tussendoor nog gister me traanplaat wat afgemaakt op de linkerkant.. rechts komt dus nog :p

14217193718.jpg



Ook trouwens even voor de heb heb ik in Tjechie een heus Yamaha Jasje gekocht 8)
14217151737.jpg


De rest van me uitrusting tijdens sprints ( uitsluitend me Mokix handschoentjes )
Petje en Helmpje 8)
14217165599.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top