Team Rox- Nijmegen

Super vette scoot!!!
Viel me alleen 1 detail op, je (damn hoe heet dat ding ook al weer) Bakje tussen je poten :p waar je dat teken in hebt gemaakt wat je zelf niet zo mooi vindt.. FF dat racegaas ook geel spuiten :)
 
Vette eerste post, alles mooi netjes :)

Vraag me wel af waarom je uitlaat zo ver naar buiten staat? Buigt je ophanging daar niet van door?
 
he allemaal... erg bedankt voor jullie reacties enzo...

maar...

nou voor mij misschien goed nieuws... voor jullie warschijnlijk terleurstellend nieuws... maar ik ga m'n setup verkopen en hier iets milders voor inde plaats nemen...

de reden hiervan is dat ik naast de scooter geen ander vervoer heb en er de scheit van krijg om afhankelijk te zijn van andere die mij dan weer moete taxien... ook is het 70cc gebeuren me gewoon te duur in onderhoud. Alles slijt erg snel (dit wist ik vante voren wel, maar tog).

de setup die zal komen zal ongev. zoiets worden:

  • mhr50
  • yas/bida c16
  • 17,5 mm DO
  • orgi filter met mhr element
  • mhr2000
  • mhr ventilvar
  • mhr delta klots
  • mhr wingbell
  • mhr vl12

ik zelf ben blij dak eindelijk deze beslissing genomen heb omdat ik al erg lang heb zitte twijvelen... ik hoop dat m'n project waardig genoeg blijft om te blijven staan waar ie staat... zo niet... helaas.

ook zulle alle onder delen @ forum komen bij V/A
 
Last edited:
vet project alleen wat is de reden dat je nu inneens andere carters heb gehaald en een minder snelle setup ?
 
menace said:
vet project alleen wat is de reden dat je nu inneens andere carters heb gehaald en een minder snelle setup ?

ja goede vraag?

waarom in een keer DR50 ?
wordt het weer een straat scoot?
 
Back
Top