MHR Team Rox 2005©

ok ik gooi een paar onderdelen de verkoop in:

Yasuni c20 men Bidalot carbonnen demper= €175 excl.
Stage 6 24mm carb+spruitstuk en opzetstuk =€80 excl.
Malossi MHR Team 70cc pen 12= €170 excl. heeft weinig kms gelopen met zuiger enzzz.

Reden Verkoop: Sneller Spul Halen

Als je interesse hebt kan je een berichje achter laten of een pm sturen....

15,4 met een speed zul je echt geen 5 pk meer krijgen hoor, daarbij da soepje heb je via een site gemaakt toch ?.
ziet er voor de verder rest leuk uit (Y).

Het fotosoepje heb ik met een site gedaan ja maar de velgen enzo heb ik met paint gedaan :P en wat de speed betreft, die word getuned, ik zit te denken aan xsh maar we zullen eerst maar is het andere spul proberen te verkopen, dus we hopen over de 18 heen te gaan -:-

ik stond naast jullie op SMP dan wel niet rijdend helaas, had nml vastloper gehad met me speed, maar het zag er allemaal wel leuk uit :P , en ja... ik vond die kymco super ook irritant whaha

ja idd was dat een maatje van jou ofzo, wij hadden het er de hele dag over volgens mij had hij niet in de gaten dat de rest iets sneller was als hij want hij had alleen een technigas er onder en hij vond het nogal pimp. Maar ik heb jou ook gezien ja ik ken de scoot mooi ding hor :D volgende keer mag je wel ff komen meeten hor :D

Super9Master said:
SMOELL jullie allebei:D misshcien ben ik het wel irritant maarja dat heb je als je dood verveelt:P

ja geloof me dat je irritant was:P
kwou bijna je sleutels afpakken en teruggeven als ik na huis ging:D

Ongelukje

bleurox said:
ja geloof me dat je irritant was:P
kwou bijna je sleutels afpakken en teruggeven als ik na huis ging:D

hehe jongens hou op met bitchen anders haal ik er een kinderjufvrouw bij:P

ff een update, naja update echt een kut update.

Klein ongelukje gehad met men andere scoot (honda vision :P niet lachen), er kwam namelijk een dude uit een uitrit gereden met zen dikke dure jeep en ik moest uitwijken dus het was of tegen de auto aanrijden of tegen de boom, aangezien het ding niet verzekerd was ben ik met 65 km per uur tegen de boom aangereden, zonder helm.
Heb nu dus blauwe plekken, duim gebroken, pezen gescheurd en de boom staat in men nek en schouder maar voor de rest ben ik er goed vanaf gekomen en de vision heeft alleen een kromme voorvork en met de boom gaat t goed, zijn verwondingen zijn al weer bijna weg.

ff fototje van men hand :L
handje.jpg

Voorlopig ff niet beunen dus maja t komt wel weer goed, ik krijg woensdag ander gips en t word zekers rose :P

jullie horen van mij latuhhhrr

Back