OK nou weer is ff een update van mijn kant, tis lang geleden ik weet het, maar er zijn al wel een aantal dingen gevorderd. Deze maand hem ik een MHR Speed 2004 XSH max tuned gekocht, en hij is nog nooit gebruikt, dus das mooi
, ik ga m over ongeveer anderhalve week ophalen en dan zullen er fotos verschijnen. Ook ben ik aan het onderhandelen over een Stage 6 28 mm D-Slide en een speciaal spruitstuk,nu ben ik alleen nog op zoek naar een c21.
Verder heb ik me bezig gehouden met wat optische dingen. Ik heb de rox weer helemaal uit elkaar gegooid en C20 en 24 mm etc verkocht.
Heb men velgen gepolijst, hier een foto van, ik krijg ze alleen niet mooi op de foto....
Hier zag je dus men achtervelg, blok, en voorpoot
Blokje
Kroonstuk gespoten.....
Ik heb nog een hele hoop te doen maar ik heb nog wel even de tijd dus dat komt wel goed. Wat de kappen betreft heb ik toch besloten om de achterkuip niet van Willy Hubert te nemen, aangezien ik m eigenlijk helemaal niet zo mooi vind, de achterkant ga ik dus zelf doen en de voorkuip komt er wel gewoon van willy hubert.
Wat ik allemaal nog moet kopen:
-Stage 6 28 mm D-Slider (heb ik waarschijnlijk al)
-Spruitstuk(heb ik waarschijnlijk al)
-Stage 6 V-Force Membraan
-Yasuni C21
-Karttankje
-En moet men Subje nog laten omlassen maar dat komt wel goed.
Het blokje zal ik zelf gaan aanpassen en de carb word opgestuurd naar XSH voor een heerlijke kelk etc
Ik hoop hem binnen 2 maanden weer helemaal motorisch klaar te hebben en dan zullen we wel is zien wat er aan pk's uit komt rollen, in ieder geval hoger als mijn 15,4 PK @ team, das 1 ding wat zeker is.
Jullie horen weer van me....
Latersss.....