MHR Team Rox 2005©

Update:

Vandaag ff bezig geweest om mijn vertandingsdeksel aan te passen voor overange, heb alles weer aangesloten,en ff nieuwe benzine slangen er op gezet en toen wastie klaar om naar Keers te gaan zodat hij daar op de bank kan :D

Deksel
aangepaste_deksel.JPG


FF betere fotos gemaakt van mijn blok
uberblok.JPG

uberuberblok.JPG

pijpje.JPG


Klaar om naar Keers te gaan :D
readyu.JPG


Dat was het weer ff.....
 
ik heb ff een soort van fotosoepje gemaakt, naja fotosoep met paint enzo kom je een heel eind...
Kopie_van_mhr_team_rox_pimp.JPG


Hij word dus groen maar dit is nog niet echt de goeie kleur, het moet een beetje vol groen metallic worden, het grijs moet zilver voorstellen, velgranden zijn gepolijst, blok gepolijst, voorvork gepolijst en over de stickers ben ik nog niet uit. Je moet maar ff een beetje fanataseren want dit worden natuurlijk Willy Hubert kappen, het is maar ff om een ideetje te geven, in het echt is de kleur veel mooier -:-
 
Scoot is gebankt, ben er niet blij mee de score viel me zwaar tegen, kijk zelf maar.....
score.JPG

score_snelheid.JPG


2e grafiek loopt wel mooi maar ik heb dus maar 15,4 PK :(
Maar ja daar zullen we in de winterstop maar is iets aan gaan doen, in ieder geval 28 mm en omgelast subframe maar weet nog niet of ik men cilinder max laat tunen of gelijk een speed neem, moet ik nog maar ff zien, maar er moet in ieder geval iets aan gedaan worden.....:X

Dit is trouwens mijn mascotte voor SMP....
mascotte.JPG


Dus als jullie dit zien dan weet je dat ik het ben -:-, hang m denk aan mijn stuur ofzo +ralf+
 
Last edited:
project

Hey gast leuk project.
Dat er toch ook in oosterhout iemand een project heeft.
Ik kom uit oosteind heb ook een project nrg.
veel succes met je project he.
greets
 
:p jaja komt nog wel is goed in oosterhout, 3 maatjes van mij hebben ook een project maar we zijn dan ook eigenlijk wel de enigste :p
 
Last edited:
polini2002 said:
Hey gast leuk project.
Dat er toch ook in oosterhout iemand een project heeft.
Ik kom uit oosteind heb ook een project nrg.
veel succes met je project he.
greets

jep ben en maat van deze gozer hierow en heb hier ook een project;)


@struiksel: score valt me idd ook wel tegen maar de lijn loopt wel mooi en ik ben er van overtuigd dat het allemaal zeker goed komt:p
 
Dit weekend dus naar Speelmansplaten geweest, ik vond het echt vet gezellig en erg goed georganiseerd.

Zaterdag toen we aankwamen hebben we opgebouwd en ben ik gelijk doorgegaan naar de keuring, scoot was goedgekeurd dus ik ging weer terug kwam ik er achter dat een maat van me stond te banken, dus ik ff kijken bleef zen vlotter hangen dus heel de testbank lag onder de benzine, maja toch een score gehaald van 18,9 pk. Dus toen zijn we teruggegaan en het ding gemaakt. Ik heb nog ff een paar sprintjes getrokken op de testbaan en toen ging het toch echt beginnen. Ik heb 5 keer gepsprint en 4 keer gewonnen, vind ik wel heel netjes voor de eerste keer :D. Voor de rest van de dag heb ik eigenlijk niet echt veel meer gedaan, ik heb alleen savonds nog ff op de dijk geblazen maar toen bleek dat er politie aan zou komen ben ik hem maar gepeert. Savonds zijn we lekker uit ons dak gegaan, ik vond het zeer goede muziek ook in de tent, met als gevolg dat ik de volgende dag niet meer in staat was op te sprinten omdat ik een hele dikke kater had. Toen hebben we de handel alvast ingepakt en zijn we nog naar de sprints wezen kijken en toen was het alweer voorbij. Het was echt een vet weekend. :D :W +ralf+ -:- Heeft er iemand misschien fotos van men rox met men spongebob op men stuurtje???

Zelf hebben we ook fotos gemaakt maar de camera ligt nu bij iemand anders dus die komen nog :D
 
ja ik vond er ook nog 1tje maar er zijn maar weinig fotos van ons gemaakt, we stonden namelijk ver achterin en ver van de weg af dus je liep zo aan ons voorbij.

Maja hier sta ik in de rij om te sprinte :D
smp.PNG
 
Jah, hoop het in ieder geval wel dat me zip gaat vlammen, maar de jouwe doet ook zeker niet onder aan de rest hoor ;), al heb je nog wel wat huiswerk voor van de winter, 15,4 pk's ken nog wel wat omhoog, maar succes met je project verder, je ziet me vast wel een keer op een meeting verschijnen
 
Back
Top