Struiksel
MHR Speed @ Rox©
UPDATE LAST POST!!!
Een Goeiemiddag,
Dit is een nieuw topic, de andere is lang niet bijgewerkt en alles pics zijn down, dus we beginnen maar weer ff opnieuw
Vanaf men 10e was ik al bezig met puchjes enzo, heb er zelf genoeg gehad en dan komt het, je word 16 en je krijgt een scooter , nou ja kreeg is misschien niet het goede woord want ik heb er zelf 3 jaar lang hard voor gewerkt om deze aerox nieuw te kunnen kopen. Eerst wou ik een playboy sticker op mijn underseat plakken, nou dat had ik gedaan maar ik vond het te weinig, dus toen kwam er nog een op mijn voorspadbord, toen op mijn voorkap, toen op mijn onderkuip, en uiteindelijk zat het overal.
Zo zag het er toen uit
Toen heb ik een lange tijd zo rondgereden, heb er toen een Yasuni Z onder gehad, Een Hebo Gara, en nog een C16 met Malossi Fly Clutch koppeling. nooit echt snel dus.
Toen zou er de regel komen dat als je harder reed als 50 en je werd gepakt, dat je je scooter gewoon kwijt zou zijn, nou dat was dus het laaste wat ik wilde dus ben ik gaan denken, zal ik hem verkopen op zal ik hem van de weg afhalen en hem dik opfokken, nou het is dus het laatste geworden... Uiteindelijk is die regel nooit ingegaan maar ik heb er geen spijt van dat ik het gedaan heb....
Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn scooter wat sneller te laten lopen, eerst was het een cilinder, toen nog een uitlaatje en nou is de tijd toch echt aangebroken om echt alles er aan te veranderen wat je ook maar kan veranderen, ook optisch zal er veel veranderen maar dat komt later aan de beurt, het enigste wat ik nu vertel is dat men playboy kappen er af gaan en speciale kappen krijg, over de kleur zeg ik ook nog niks.....
Nou dan ga je inkopen doen....
Uiteindelijk is het dit de setup geworden:
Cilinder: Malossi MHR Team 70cc (Afgewerkt door TVT)
Krukas: Doppler Pen 12
Carberateur: Stage 6 24 mm D-Slide (Met Snelgas)
Uitlaat: Yasuni C20 Met BIdalot Demper
Membraan: Malossi VL 14
Vario: Malossi MHR 2000
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Pouly's: Malossi Overange
V-Snaar: Malossi Overange Kevlar
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpouly: Malossi Ventilar
Primaire Vertanding: Malossi 13/44
Secundaire Vertanding: Polini 15/42
Vertandingsdeksel: Top Nardo Gelagerd
Spruitstuk: Stage 6 25mm
Ontsteking: HPI 2004
Lagers: SKF C4
Carters: aangepast door TVT
Cilinder
Overange HPI 2004 en Wingbell
Stage 6 24mm D-Slide en Bijbehorend Spruitstuk
Blokje er onder uit om naar de tuner te brengen, zielig he
Een weekje later kreeg ik mijn blok en cilinder weer terug, dus dan gaan we hem maar weer in elkaar zetten.....
Originele poulys en koppelingshuis er nog in
Hier nog met Selettra Binnenrotor, die heb ik verkocht en heb nu een HPI 2004
Blokje er weer onder
De Selettra binnenrotor is dus verkocht en ik heb nu een HPI 2004, zit ondertussen ook al ander achterbandje enzo op en een bidalot demper, heb van de week mijn blok gepolijst, waterpomphuis uitgefreesd en allerlei andere dingen gedaan.....
Nog wat getest enzo, maar reed behoorlijk kut, me rotor stond nog niet goed dat was ook de reden dat hij niet mee is gegaan naar lelystad.....
Blok pics, beetje wazig maja
Leuke Slangetjes er op +ralf+
Je hebt het misschien ook al wel geraden maar de playboy kappen gaan de deur uit en er komen Willy Hubert Kappen, zowel voor als achter. Het playboy imago wil ik een beetje vanaf, het was leuk voor op straat maar wie rijd er tegenwoordig niet met playboy...
Volgende week ga ik ff men vertanding er in zetten, hij is al geperst dus veel werk is het niet meer, rotortje moet afgesteld worden en dan gaan ff op de testbank, waarschijnlijk ben ik wel aanwezig @ Speelmansplaten.....
Updates volgen.....
Een Goeiemiddag,
Dit is een nieuw topic, de andere is lang niet bijgewerkt en alles pics zijn down, dus we beginnen maar weer ff opnieuw
Vanaf men 10e was ik al bezig met puchjes enzo, heb er zelf genoeg gehad en dan komt het, je word 16 en je krijgt een scooter , nou ja kreeg is misschien niet het goede woord want ik heb er zelf 3 jaar lang hard voor gewerkt om deze aerox nieuw te kunnen kopen. Eerst wou ik een playboy sticker op mijn underseat plakken, nou dat had ik gedaan maar ik vond het te weinig, dus toen kwam er nog een op mijn voorspadbord, toen op mijn voorkap, toen op mijn onderkuip, en uiteindelijk zat het overal.
Zo zag het er toen uit
Toen heb ik een lange tijd zo rondgereden, heb er toen een Yasuni Z onder gehad, Een Hebo Gara, en nog een C16 met Malossi Fly Clutch koppeling. nooit echt snel dus.
Toen zou er de regel komen dat als je harder reed als 50 en je werd gepakt, dat je je scooter gewoon kwijt zou zijn, nou dat was dus het laaste wat ik wilde dus ben ik gaan denken, zal ik hem verkopen op zal ik hem van de weg afhalen en hem dik opfokken, nou het is dus het laatste geworden... Uiteindelijk is die regel nooit ingegaan maar ik heb er geen spijt van dat ik het gedaan heb....
Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn scooter wat sneller te laten lopen, eerst was het een cilinder, toen nog een uitlaatje en nou is de tijd toch echt aangebroken om echt alles er aan te veranderen wat je ook maar kan veranderen, ook optisch zal er veel veranderen maar dat komt later aan de beurt, het enigste wat ik nu vertel is dat men playboy kappen er af gaan en speciale kappen krijg, over de kleur zeg ik ook nog niks.....
Nou dan ga je inkopen doen....
Uiteindelijk is het dit de setup geworden:
Cilinder: Malossi MHR Team 70cc (Afgewerkt door TVT)
Krukas: Doppler Pen 12
Carberateur: Stage 6 24 mm D-Slide (Met Snelgas)
Uitlaat: Yasuni C20 Met BIdalot Demper
Membraan: Malossi VL 14
Vario: Malossi MHR 2000
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Pouly's: Malossi Overange
V-Snaar: Malossi Overange Kevlar
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpouly: Malossi Ventilar
Primaire Vertanding: Malossi 13/44
Secundaire Vertanding: Polini 15/42
Vertandingsdeksel: Top Nardo Gelagerd
Spruitstuk: Stage 6 25mm
Ontsteking: HPI 2004
Lagers: SKF C4
Carters: aangepast door TVT
Cilinder
Overange HPI 2004 en Wingbell
Stage 6 24mm D-Slide en Bijbehorend Spruitstuk
Blokje er onder uit om naar de tuner te brengen, zielig he
Een weekje later kreeg ik mijn blok en cilinder weer terug, dus dan gaan we hem maar weer in elkaar zetten.....
Originele poulys en koppelingshuis er nog in
Hier nog met Selettra Binnenrotor, die heb ik verkocht en heb nu een HPI 2004
Blokje er weer onder
De Selettra binnenrotor is dus verkocht en ik heb nu een HPI 2004, zit ondertussen ook al ander achterbandje enzo op en een bidalot demper, heb van de week mijn blok gepolijst, waterpomphuis uitgefreesd en allerlei andere dingen gedaan.....
Nog wat getest enzo, maar reed behoorlijk kut, me rotor stond nog niet goed dat was ook de reden dat hij niet mee is gegaan naar lelystad.....
Blok pics, beetje wazig maja
Leuke Slangetjes er op +ralf+
Je hebt het misschien ook al wel geraden maar de playboy kappen gaan de deur uit en er komen Willy Hubert Kappen, zowel voor als achter. Het playboy imago wil ik een beetje vanaf, het was leuk voor op straat maar wie rijd er tegenwoordig niet met playboy...
Volgende week ga ik ff men vertanding er in zetten, hij is al geperst dus veel werk is het niet meer, rotortje moet afgesteld worden en dan gaan ff op de testbank, waarschijnlijk ben ik wel aanwezig @ Speelmansplaten.....
Updates volgen.....
Last edited: