MHR Team Rox 2005©

Struiksel

MHR Speed @ Rox©
UPDATE LAST POST!!!

Een Goeiemiddag,

Dit is een nieuw topic, de andere is lang niet bijgewerkt en alles pics zijn down, dus we beginnen maar weer ff opnieuw

Vanaf men 10e was ik al bezig met puchjes enzo, heb er zelf genoeg gehad en dan komt het, je word 16 en je krijgt een scooter :D, nou ja kreeg is misschien niet het goede woord want ik heb er zelf 3 jaar lang hard voor gewerkt om deze aerox nieuw te kunnen kopen. Eerst wou ik een playboy sticker op mijn underseat plakken, nou dat had ik gedaan maar ik vond het te weinig, dus toen kwam er nog een op mijn voorspadbord, toen op mijn voorkap, toen op mijn onderkuip, en uiteindelijk zat het overal.

Zo zag het er toen uit
image[1].jpg


Toen heb ik een lange tijd zo rondgereden, heb er toen een Yasuni Z onder gehad, Een Hebo Gara, en nog een C16 met Malossi Fly Clutch koppeling. nooit echt snel dus.

Toen zou er de regel komen dat als je harder reed als 50 en je werd gepakt, dat je je scooter gewoon kwijt zou zijn, nou dat was dus het laaste wat ik wilde dus ben ik gaan denken, zal ik hem verkopen op zal ik hem van de weg afhalen en hem dik opfokken, nou het is dus het laatste geworden... Uiteindelijk is die regel nooit ingegaan maar ik heb er geen spijt van dat ik het gedaan heb....

Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn scooter wat sneller te laten lopen, eerst was het een cilinder, toen nog een uitlaatje en nou is de tijd toch echt aangebroken om echt alles er aan te veranderen wat je ook maar kan veranderen, ook optisch zal er veel veranderen maar dat komt later aan de beurt, het enigste wat ik nu vertel is dat men playboy kappen er af gaan en speciale kappen krijg, over de kleur zeg ik ook nog niks.....

Nou dan ga je inkopen doen....

Uiteindelijk is het dit de setup geworden:

Cilinder: Malossi MHR Team 70cc (Afgewerkt door TVT)

Krukas: Doppler Pen 12

Carberateur: Stage 6 24 mm D-Slide (Met Snelgas)

Uitlaat: Yasuni C20 Met BIdalot Demper

Membraan: Malossi VL 14

Vario: Malossi MHR 2000

Koppeling: Malossi Delta Clutch

Pouly's: Malossi Overange

V-Snaar: Malossi Overange Kevlar

Koppelingshuis: Malossi Wingbell

Halfpouly: Malossi Ventilar

Primaire Vertanding: Malossi 13/44

Secundaire Vertanding: Polini 15/42

Vertandingsdeksel: Top Nardo Gelagerd

Spruitstuk: Stage 6 25mm

Ontsteking: HPI 2004

Lagers: SKF C4

Carters: aangepast door TVT



Cilinder
cilinder_klein.JPG


Overange HPI 2004 en Wingbell
spullekes_klein.JPG


Stage 6 24mm D-Slide en Bijbehorend Spruitstuk
stage_6_dozen].JPG


Blokje er onder uit om naar de tuner te brengen, zielig he :(
blokje_er_onder_uit.JPG


blokje_er_onder_uit_blokje.JPG


Een weekje later kreeg ik mijn blok en cilinder weer terug, dus dan gaan we hem maar weer in elkaar zetten.....
tuned_blokje.JPG

blokje_beunen.JPG

Originele poulys en koppelingshuis er nog in

Hier nog met Selettra Binnenrotor, die heb ik verkocht en heb nu een HPI 2004
selettra.JPG


Blokje er weer onder
blokje_er_onder.JPG

Afbeelding_009_000.jpg

Afbeelding_003.jpg


De Selettra binnenrotor is dus verkocht en ik heb nu een HPI 2004, zit ondertussen ook al ander achterbandje enzo op en een bidalot demper, heb van de week mijn blok gepolijst, waterpomphuis uitgefreesd en allerlei andere dingen gedaan.....

Nog wat getest enzo, maar reed behoorlijk kut, me rotor stond nog niet goed :( dat was ook de reden dat hij niet mee is gegaan naar lelystad.....
dsc008676ie[1]_000.jpg

image[12]_000.jpg


Blok pics, beetje wazig maja
ubergeil_blokje_freaks.JPG

geil_blok.JPG


Leuke Slangetjes er op +ralf+
scootpimpie.JPG


Je hebt het misschien ook al wel geraden maar de playboy kappen gaan de deur uit en er komen Willy Hubert Kappen, zowel voor als achter. Het playboy imago wil ik een beetje vanaf, het was leuk voor op straat maar wie rijd er tegenwoordig niet met playboy...

Volgende week ga ik ff men vertanding er in zetten, hij is al geperst dus veel werk is het niet meer, rotortje moet afgesteld worden en dan gaan ff op de testbank, waarschijnlijk ben ik wel aanwezig @ Speelmansplaten.....

Updates volgen.....
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

vet dat je wh kappen gaat monteren, koop je ook de wh onderkap erbij of vind je dat beetje geld verspilling, ben iig benieuwd hoe ze komen te staan, veel succes iig
 
Nee de onderkuip koop ik niet die vind ik gewoon niet mooi, dus orginele onderkuip en denk BCD voorspadbordje of vind je dat nix?
 
vond ik dus ook, heb vanavond misschien al de vertanding, koop ik over van bleurox voor een mooi prijsje en is nooit gebruikt :W+pippi+-:-+ralf+
 
Kleine update:

Morgen gaat hij naar Keers om af te stellen @ testbank, zodat ie afgesteld is voor speelmansplaten, morgen nog ff mijn vertanding er in zetten en deksel aanpassen voor overange, koelvloeistof er in en dan gaat hij er heen :D

Grafiek zie je binnekort, hoop minimaal 17 pk :D
 
Back
Top