mhr team sr 07

Haha Youri, dat ik jou nou op dit forum tegenkom. Ben cozmo ook op hanglos. Maar je kan beter kiten dan aan scooters beunen :p. Beter help ik jou wat met je scooter en leer jij mij vette tricks haha.

PS: die handschoenen lijken mij ook wel wat ;)
 
@ speedboer

wat vint jij er niet netje,s uit zien ,ik sta helemaal open voor comentaar of opmerking.ik kan er dan aleen van leren dus graag een uitleg !!!!!

@sven

waar woon jij dan ?


groetje,s youri

Nou als je naar de zijkant van het spatbordje kijkt, het is nogal scheef afgezaagt? of hoe je het ook hebt ingekort.
en persoonlijk vind ik het totaal niet mooi staan, maargoed, dat is per persoon verschillend :)
 
hhaahhha wat cool hey cozmo voeg me even toe op msn: youri_zoon@homail.com

@speedboer

het klopt wat eigelijk wat je zecht en heb daarom vandaag ook maar een kiesler besteld (was ik ook van plan hoor)


heb ook nog een aardige waslijst besteld maar die volgt zodra ik het binnen heb


greets youri
 
Kerel :W ziet er netjes uit allemaal, slinger hem maar eens gouw aan gang misschien kan je dan volgende week wel ff mee de bank op :)

Slick icm kiesler velg is btw echt dikke shit :W
 
Wehehe :p check die dirkslanders eens sleutelen :) stelletje gekke :p :*
Ziet er echt goed uit die Sr ,persoonlijk had ik niet voor een kiesler velg gekozen,maar met die slick mag die er best zijn.
kzie hem wel een keer vlammen @ Pepijn ofzo.

Sven
 
Sr:p? ja ooit zal je die wel weereens zien rijden,tegen de zomer zal ik weleens met mn nieuwe aanwinst bij PDtje langs komen,dan pm ik je wel van te voren voor een "sprintje" :)

Sven
 
thanks iedereen voor julie reactie,

@sven
tegen de zomer wil NX gaan halen en 2f4r
dus wort wel leuk

@ssr izmo
komt bekend voor ? hahahaha

groetje,.s youri
 
Last edited:
Gaat de goede kant op, heb je op msn al wat tips gegeven. En dump die malossi sticker op je koelvloeistof reservoir hehe.

Weet trouwens niet waar je allemaal gaas voor gaat gebruiken, maar wat ook mooi gaas is is dat van de prullenbakjes van de ikea. Zijn super goedkoop en mooie grootte (ruitjes).
 
hallo

waarschijnlijk als we hem morgen aan de praat krijgen ,gaat hij zaterdag opde testbank,en kijken of het een beetje loopt

groetje,s youri
 
@sven
tegen de zomer wil NX gaan halen en 2f4r
dus wort wel leuk

Klinkt inderdaad goed,ziet er nu ongeveer hetzelfde uit als mijn Sr een half jaar terug,alleen dan met een c21 en feller dan felgele velgen :)
Als ik goed luister hoor ik hem miss wel branden in Dirksland ;)

Sven
 
Back
Top