MHR Team Rox 2005©

Klein updatje:

Hand is alweer uit het gips dus we kunnen weer lekker beunen:)
Ik heb ook weer werk gevonden waarschijnlijk dus we kunnen weer lekker onderdelen gaan sparen, komt er eindelijk weer een beetje schot in. Verder heb ik met uitlaat cilinder en carb verkocht waaronder de uitlaat en carb naar nico (sr) zijn gegaan. Dus het blokje doet het niej meer maar komt goed :D
Verder heb ik men scoot helemaal gestript, zodat ik men velgen, rempotten, voorvork en allerlei andere meuk kan polijsten en de rest ff goed schoon kan maken. hier volgen nog wel foto's van ook al zijn ze niet zo boeiend.

Wat men setup betreft wat erbij komt:
-Malossi MHR Speed +ralf+ Max Tuned (weet nog niet bij wie maar ik denk XSH)
-Stage 6 28 mm D-Slide
-C21
-Misschien een PVL Rotor anders een Malossi en Misschien wel gewoon mijn HPI2004 maar ja dat ligt aan de financiële zaken dus dat moet ik nog maar ff zien.
-Wat de krukas betreft ben ik nog niet over uit, of ik mijn doppler houd, of een RHQ

Binnenkort zullen de eerste onderdelen verschijnen en gaan we uiteraard over mijn 15,4 pk heen -:-
 
Last edited:
Mooie rox. Je zal zeker met over die 15,4 gaan. Mss dat ik erover he gelezen , maar heb je nog grootse plannen voor uiterlijk? Echt knap dingetje.

Gr Piaboost
 
OK nou weer is ff een update van mijn kant, tis lang geleden ik weet het, maar er zijn al wel een aantal dingen gevorderd. Deze maand hem ik een MHR Speed 2004 XSH max tuned gekocht, en hij is nog nooit gebruikt, dus das mooi :D, ik ga m over ongeveer anderhalve week ophalen en dan zullen er fotos verschijnen. Ook ben ik aan het onderhandelen over een Stage 6 28 mm D-Slide en een speciaal spruitstuk,nu ben ik alleen nog op zoek naar een c21.

Verder heb ik me bezig gehouden met wat optische dingen. Ik heb de rox weer helemaal uit elkaar gegooid en C20 en 24 mm etc verkocht.

Heb men velgen gepolijst, hier een foto van, ik krijg ze alleen niet mooi op de foto....

Hier zag je dus men achtervelg, blok, en voorpoot

Blokje :D


Kroonstuk gespoten.....


Ik heb nog een hele hoop te doen maar ik heb nog wel even de tijd dus dat komt wel goed. Wat de kappen betreft heb ik toch besloten om de achterkuip niet van Willy Hubert te nemen, aangezien ik m eigenlijk helemaal niet zo mooi vind, de achterkant ga ik dus zelf doen en de voorkuip komt er wel gewoon van willy hubert.

Wat ik allemaal nog moet kopen:
-Stage 6 28 mm D-Slider (heb ik waarschijnlijk al)
-Spruitstuk(heb ik waarschijnlijk al)
-Stage 6 V-Force Membraan
-Yasuni C21
-Karttankje
-En moet men Subje nog laten omlassen maar dat komt wel goed.

Het blokje zal ik zelf gaan aanpassen en de carb word opgestuurd naar XSH voor een heerlijke kelk etc :)

Ik hoop hem binnen 2 maanden weer helemaal motorisch klaar te hebben en dan zullen we wel is zien wat er aan pk's uit komt rollen, in ieder geval hoger als mijn 15,4 PK @ team, das 1 ding wat zeker is.

Jullie horen weer van me....

Latersss.....
 
ziet er allemaal lekker clean uit 8) gaat wel goed komen denk ik, suc6
hehe al die nummerborden op de achtergrond ook +pippi+
 
@Menace:
Je moets is weten wat er allemaal hangt, zag je die rood met witte paal op de foto, waar die sticker op zit van 'scootertuning is not a crime' , das men asbak -:-

@Martin:
Bedankt jonge, jou velgen komen nog ;)

@ Erwin:
Weet ik, carterkap is beetje dof geworden, heb m ff met belgom gepoetst maar dat bleek niet genoeg te zijn, ik schuur m wel ff opniew met 1200 en ff opnieuw polijsten.
 
he struiksel ziet er erg netjes

jij was dus de buurman op smp :p, zie ik nu pas :rolleyes:
vond jullie muziek in de caravan wel toepasselijk trouwens :p

leuk project ;)
maar wat ga je nouw precies doen met je kappen
Want lees bij het begin dat je willy hubert kappen zou nemen?

mzzls
 
@ Furious beta: Ja die muziek houd ik totaal niet van, dat is van een paar maten van mij, maar ja aangezien ik heel de dag niet bij de caravan geweest ben zeg ik er ook niks van en Ja ik wilde idd Willy Hubert kappen, maar nu ik die achterkuip in het echt heb gezien, wil ik hem niet meer, dat kan allemaal nog veel mooier als je het zelf doet, verder wil ik de voorkuip wel van Willy hubert, een gewone onderkuip en een bcd voorspadbordje

@Speedboer: Ja idd, hoef je nooit ver te zoeken ;)
 
Last edited:
Back
Top