'x' Marks The Spot [nijmegen]

Status
Not open for further replies.
Je rox ziet er goed uit:)
Wel jammer dat de zip die ik ooit had er zo slecht aan toe is:(
succes verder;)
 
He man, vordert goed snel dit project, je maakt er echt iets moois van man, zonde van die rotor, maja, shit happens.

Succes...
 
@ evert

Ach die rotor.. die knalt heus nog wel :P ik ga em een beetje schuren en dan gewoon weer monteren :P .. Bob die fixt me bobine nog eventjes ervoor :P

Heb zelf toch geen geld voor een andere rotor ;)

Nja morgen als het mee zit ga ik nog even naar de rox me waterpomp heus voor zover die nog zo genoemt kan worden afmaken + polijsten zelfde geld voor rechter carterhelft van binnen.. word ook gepoetst en wat ander kapwerk strak gemaakt :D
 
Update 4 Juni 2006

Spulletjes besteld :) komen a.s. Dinsdag binnen 8)
1 x Kill Switch - Stuurbevestiging
2 x Benzineslang - Groen - 1 Meter
1 x NGK - Bougiedop - LB05F - Universeel
1 x Stage 6 - Pakkingset 70 cc. RACING - Minarelli Horizontaal Water

Bob heeft als het goed is al Facilly's tandartsboor terug gestuurd dus als het meezit deze week de Athena terug !! 8)

Uiteraad kan je altijd goed beunen in het schuurtje van me vriendin :P dat komt door het volgende : ZAT gereedschap & allerlei klein spul ( schroeven / bouten noem het maar op en het ligt er :P ) ruimte, muziek, eten ( friet super sate 8) ), drinken ( energy blikjes / bier ) en kachel en ! een zoldertje waar je mooi je kappen kan droppen :P

Maar goed ik heb me niet verveeld deze paar dagen, volgende is gebeurd;

- Voorvork met 4,7CM verlaagd
- Remschijf en remwerk gemonteerd
- Achter ook alleen moet ik nog nieuwe remblokjes in de klauw ownen.
- Massakabel al vastgezet
- Stage6 Temp teller @ stuur en draad netjes met tywraps om het frame heen vastgezet
- Wat polijst werk ( delen van wig / carb / rempotdeksels / 50 % van waterpomphuis
- Remhevelhoesjes om de remhendels gedaan ( orgi meuk dood verklaard )
- Hebo powerfilter pas gemaakt op carb ( vastzetten is nog een probleem :P )
- KVS slangen inc. waterpomp vastgemaakt en aangesloten uitsluitend cilinder
- Carbon van voorpoten gepeuterd
- Spruitstuk passend gemaakt op de wig

Hier wat enkele foto's GENIET

Polijswerk ( brakke foto.. komt door camera van vriendin :) )
De Wig
15414151152.jpg



Carbje
15414172522.jpg



Voorpoten
15414183939.jpg



Stuur & Co
15414200516.jpg



Hier wat algemene foto's van hoe die erbij staat

15414205630.jpg

15414213320.jpg


Ik wil trouwens een mening.. HeboFilter of TwinAir ?
Hebo
15414221728.jpg

Met paddock
15414225021.jpg


Twinair en het voorspatbordje 8)
15414234454.jpg


En de laatste 2
15414241372.jpg

15414244876.jpg



Me vriendin is der nu dus umm ja.. ik zal proberen te antwoorden 8) :D
Kritiek aub !! :)
 
Last edited:
Kritiek:

Spuitbusjes groen op plekken als de achterkant van je frame, je clamp en je radiateur steun doet het niet :rolleyes:.
Staat zo erg beun vind ik. Verder vind ik pieterpeuter gaatjes in je carterdeksel geen gezicht. Minstens 8mm boor of anders maar niet imo :)

Mja, verder zal het uiteindelijk ooit wel goed gaan komen.
 
Haha die carterkap praat me er nie van :D dat ding is een 1 2 3 uitschietgevalmetslijptol :/ en de gaten waren goed maar was es een keer boos dus prrrt :) heb zo een nieuwe ;)

Dat frame vind ik juist zo beter persoonlijk.. alleen wit is ook maar zo saai :)
 
Toffe foto's allemaal:) Ben alleen niet zo weg van je framekleur en je freeswerk..mja das persoonlijk natuurlijk.. suc6 verder:)
 
als het over het 'freeswerk' van het carterdeksel gaat kan ik je begrijpen.. das simpel gebeurt omdat ik moest niezen terwijl ik aan het hakke was met de slijptol :P :D

verder ist nog allemaal niet af :) en moet het gespoten worden :)

verder bedankt voor kritiek :)

/EDIT sinds het vraag & aanbod me niet heeft geholpen aan 13/44 en een c21, vraag ik hierbij of iemand iets heeft liggen voor een NORMALE 2e hands prijs.. kom niet met zo goed als nieuw voor 60 / 240 euro :L :D
 
6 - 6 - 0 6 [ tis fucking 666 demon dag ofso ? :D ]

Naja buiten dat, mijn pakketje is dus nog niet binnen :( -_- ik hoop morgen want dan kan ik weer een updatetje neerzetten :)
Meer heb ik eigenlijk nog niet te melden buiten dat ik nog een c21 / 13/44 zoek :)

Niet egt boeiend verder maar ik vond nog wel een toffe foto :)
15613591023.jpg
 
ey man !
mooi projectje!
ik hoop dat ik is tegen je mag sprinte!
nog een hoop werk te doen he maar dat komt wel goed denk ik!
check ook effe die van mij der is ook nog genoeg werk aan:P
 
ziet er goed uit gast 8)

zijn je velgranden gepolijst of afgedraaid ? (weet niet of ik er overheen lees hoor :X)
 
Die zijn gepolijst.. naja paar maandjes terug.. nog geen zin gehad om ze op te poetsen sinds het toch nog niet rijd :)
 
Update 7 Juni 2006

Jap het pakketje is dan eindelijk binnen :D

Foto van de d00s
15712571387.jpg


Foto van het grei :)
15712580559.jpg



Ik ga NU naar de rox :) alvast wat monteren ;) :)

*wacht nog op de cilinder :D facilly ;) :* *
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top