'x' Marks The Spot [nijmegen]

Status
Not open for further replies.
Gaten zijn niet cool Tim :p

Wel jammer dat je het met spuitbusjes gaat spuiten overigens. Kleur springt er dan toch weer minder uit dan dat je het pro laat doen :p
 
@ bob - nie zeure, ding is strak niet scheef gebeurt of wat dan ook :p alsk dat ding std laat dan verbrand ik me poten NTZ na wat rijden en wordt alles verdomd heet :|

@ MItchol - stage was het probleem van spuiten, nu wordt die ja met spuitbus gedaan en tege de tijd dat t weer lelijk wordt gaan ze naar prof spuitert
 
had je beter even tegen mij kunenn zegge :p werk in verfgroothandel
ken aan alle soorten lakken komen voor 60% goedkoper dan in de winkel :p
Zoals die mirrage sets (parelmoer) van motip voor 19 euro plaats van 40/45 :p
 
Komt die nou mee :p Naja volgende spuitbeurt zal ik je effe roepen om hulp op msn Maikel ;) thnx enieweez :*
 
Je blijft je poten toch wel branden aan je tranmissie hoor als je die eruit haal na een paar runs.

Vind t er echt niet uit zien.
 
[5th]Tom. said:
Je blijft je poten toch wel branden aan je tranmissie hoor als je die eruit haal na een paar runs.

Vind t er echt niet uit zien.


Naja ok.. maar ziet er zowiezo niet uit nu...
1 foto is van ver.
2 gestraald + potlood / stift
3 rechtervorm moet nog afgemaakt worden
4 meer is er nie HOI :D

JE ziet em zelf wel als die geschuurd + polijst is.. aldus volgende week
 
Cilindretta 8)

816122L.jpg


816126L.jpg


En mijn camera is gewoon vaag 8)
 
Ziet er leuk uit, maar waarom heb je, in godsnaam, sommige stukken van je frame groen gespoten :*
 
Terrox said:
Ziet er leuk uit, maar waarom heb je, in godsnaam, sommige stukken van je frame groen gespoten :*

Omdat wit maar zo wit is, en iedereen heeft, ziet er mooi uit hoor in het echt :) vind ik dan en omgeving ;)

Enne Mitchol, zijn de pogingen gelukt ? :D
 
foto's doen het hier ook niet. (maybe ff andere host probere)


Wel vette scoot alleen ik vind het jammer dat je een paar van die groene vlekke op je frame heb gemaakt. En dat uitgehakte spatbord vind ik ook wel jammer. Maar die voorkap vind ik daarin tegen wel heel erg strak netjes gedaan!

Maar het mooiste blijft je subframe die is echt netjes omgelast :p
 
Ik heb al je post waar je foto's het niet deden verwijderd. Zoek een goede host, of maak gewoon geen project pagina aan, prem member kost 10-tje per jaar, heb je meer dan genoeg voordeel aan, elke keer dat gekut met die host.
bij deze dus:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top