xunit nijmegen 2005 project

xunit

Well-Known Member

Naja dat zegt al wel een beetje van wie ik ben..
Goed ikzelf heb me roxje al een 2 jaar nu en naja na veel gedoe en bekeuringen :WOUT|: en een keer opgelicht geweest te zijn omdat ik eek n00b was vertelde ik me ma uit volle borst : IK GA MET DE AEROX SPRINTEN ! :eek:
Algoed dit gebeurde er....


Trouwens voor de niet wetende mensen...
Ik reed daar met

DR50, yasuni r, 12mm, hebo koppeling en vario, originele onsteking


Toen overgestapt na een bezoekje bij TWINS als onderstaande..
Mijn Setup Toen​

Cilinder - Athena VlinderPoort 70cc '1' TWINS
Uitlaat - Bidalot C20
Krukas - Athena Pen 12
Carburateur - Dell'Orto 21mm (home tuned)
Luchtfilter - Righetti Ridolfi Kartbox
Vario - Malossi MHR 2000 [Overrange]
Koppeling - Malossi MHR Delta Clutch
Membraan - Origineel met carbonne athena kleppen
Primaire Vertanding - Orgigineel
Secundaire Vertanding - Origineel
Carters Zandstraalt - B.tuned Stage 3
Vertandingsdeksel - Bewerkt Voor Overrange
Poulies - Malossi MHR Overrange
Koppelingshuis - Malossi MHR Safetybell Met Koelrand
Halfpoulie - Malossi MHR
V-snaar - Malossi MHR Kevlar
Spruitstuk - Origineel 21mm
Ontsteking - Origineel met vervroeginsspie
Waterpomp - Reigh
Lagers - AKN Race C4 Met Kunstofkooi


Dat is dat, toen ging me ophanging van me achterklauw dus stuk.. heel leuk en alles net voor lelystad :'(

Dus ik in een dipje... nja toch bedrijf gevonden die het in 1 dag kon lasse.
Me hok de vrachtwagen in en naar bedrijf geboekt.. achtergelaten en volgende dag opgehaald.. koste me €40,- maar het is dan ook zekers netjes gedaan ! :w


Nou dat was dat, ik snel weer de scooter opgebouwt en alles maar ik vergat dat je wel goeie banden moest hebben op lely en werkende remmen dus schafte ik het volgende aan :


Michelin Pilot City Sport band, Remtoei, 2 Nieuwe Pro Grip handvatjes en een lange schacht NGK 9.


Ook effe een Hebo spruitstukje besteld omdat me oude gescheurd was door me kartbox :(



Dit is trouwens mijn benzine station :cool:
Homemade samen met Bob




Zo was de aerox klaar om naar lelystad te gaan :W
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

zeer chill zo een rollerbank dient goed als warmdraai bankje , en met een paar aanpassingen kan je er misschien op gaan afstellen of is dat niet je plan 8P

lekker project .. ;)

plannen voor toekomst kwa setup ?...
 
Eej man,

Je Aeroxje Owned echt hard. Kvond al dat geknoei eerst maar waardeloos, maar als ik zie wat je er uit eindelijk van gebakken hebt.. naja ga door man, zkr chill ding,
Enne, wedstrijdje(a);)?...
kzie je nog wel op de wieler..ken ik ook x op dat gebakje vlammen , als je die klauwophanging gemaakt hebt..KlootAAP;)

Ltrrr
 
ahahaa coowl dat je effe een paar kicken hebt verkocht aan dat rot ding ik haat het ..... :p vet projekt hoor
 
tim had niet verwacht dat je van die lelijke rox van je nog wat moois kon maken :p whahah doe je netjes, ziet er mooi uit, mijn complimenten.

vertel ook even over da puchje waarmee je op school komt man ;)

zelf ben ik trouwens ook einelijk begonnen aan mijn speedfight maar ik zal je vast nog wel spreken in de stad deze week ;0

haje
 
Back
Top