Killerbee Speed Rox [Nijmegen]

Status
Not open for further replies.
team-losi said:
@ Brain.M : thnks :)

@ djt-evo-neos : Ja klopt, maar tegenwoordig wil ie niet zo meer... dus op best zal ut weinig voor stellen.. Binnenkort ding afstellen op de bank, hopelijk komen we dan weer richting die 21.8 ;)

dat is balen dan:S
Ik kom op Best voor t eerst met de zip:) twins tuned , had na een aantal runs ( onafgesteld) al 21,6 ghehe na best zal deze naar twins gaan om daar ff onder handen genomen te worden.

maargoed ik spreek je vast nog in Best:)
 
Hallow BOB

Je sceetie ziet er nu zeker goed uit. Ik hoop dat die binnenkort weer zo hard knalt als @ lely maar stiekem hoop ik zelfs NOG harder. Maar dat gaat cker goed komen als je dinsdag je DO weer terug hebt ;). Ik heb er in ieder geval goed voor gezorgd :p.

Bob bedankt voor het lenen van je carbu :*
 
team-losi said:
------>22/06/06 <------​


Motorisch end.
  • Dell Ortho 28mm VHST aangeschaft

Niet niks dus... DO28 heb ik nog niet geprobeerd, maar martijn was er wel over te spreken (getest op zn firedfox) De afstelling komt alleen iets nauwer ivm een pwk imi.

lout-R :*


Ik ben zeker te spreken over je DO 28. Hij ligt hier al weer klaar samen met een setje sproeiers om onder jou rox gepropt te worden.

p3561.JPG
 
@ Tim: ja komt wel weer goed... tis gewoon iets kleins

@ Martijn: thnks :) en graag gedaan *D

@ Mitchel: ;)

@ rain-man: hehe ;) zal je wel bekent voorkomen :p
 
ehj bob,
ziet er allemaal keurig uit hoor!
zeker al dat geparelde spul, dat doet het um :)
de PWK 28 is binnen, dus hopelijk snel knallen met dat hok van mij.
spreek je later
 
Slecht nieuws.... Rox gaat de verkoop in. Tijdje geleden 18 geworden en qwa intresse in het sindsdien alleen maar bergafwaards gegaan, de 4 wielers zijn me tog een stuk meer gaan intreseren :+

k gooi t topic ook dicht, mooi geweest zo. Bij intresse in onderdelen kan je altijd een pm sturen. Er komt binnekort wel een verkoop topic.. maar wanneer pcies durf k niet te zeggen..

gr. Bob
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top