Sjoerd said:Zelf zit ik ook een beetje te twijfelen. Maar ik heb alles heel anders op de rit staan dan jij. Momenteel ben ik bachelor in economics wat dus betekent dat ik een HBO diploma op zak heb. Ook heb ik een baan die ongeveer in mijn richting zit. Ik verdien lekker voor een starter, maar toch ben ik niet blij. Daarom denk ik er weer aan om te gaan studeren, dus naar de universiteit. Het werken bevalt me nog niet. Komt ook deels omdat het een baantje is wat ik niet 100% wil, maar ik toch maar moest doen omdat de banenmarkt zo ontzettend KUT is. Maar het komt ook omdat ik mn vrijheid nog niet kwijt wil en nog ff wil lamballen.
JeffreyZwolle said:ben dus al gestopt heh...mijn verhaal staat @ de vorige page.
Funk_dm said:het is wel duidelijk hoe slecht het gaat met de scholen in nederland :X
viselic said:daarom heb ik maar besloten dat ik het cafe van mn vader over neem,
viselic said:ik zit ook met dat probleem, bij ons op school ben je serieus niet meer dan een Nummertje, niemand geeft een zak om je, je eigen mentor kent je niet eens.
daarom heb ik maar besloten dat ik het cafe van mn vader over neem, leuk werk onder de mensen enz. anders zou ik deze school ook niet afmaken (Leeuwenborg administratie)
Lars. said:Dit kan toch ook niet zonder de nodige diploma's?
viselic said:ja bij mij is het makkelijk ik doe nu MBO opleiding, pa en ik hebbe vergeleken hoeveel ik verdien cafe-mbo opleiding, toen was de keuze heel erg snel gemaakt.
natuurlijk doe ik het niet alleen voor het geld ik vind het werk ook leuk.
Lennox said:Voordeel is dat je met 1,5 jaar natuurlijk MSC ben he. 2 gasten in mn huis hebben ook CE gedaan, en volgen nu ook hun master.
Ik weet niet wat niveau op HBO is, maar de meeste vakken op uni niveau zijn met inzet zeker te doen. Alleen is mijn inzet bijzonder laag momenteel :X