werk zoeken

Ik heb gisteren 300 euro aanbetaald op een ark die ik maandag ga halen, en de rest ga betalen. Heb 200 euro moeten lenen van m'n ouders. Moet nog nieuwe uitlaat e.d. Maar heb geen werk. Doe nu dus een krantenwijk, maar ik word daar echt gek van :|
Ik vind echt geen goed werk. Ben gaan informeren maar ik krijg overal werk aangeboden van 3 euro per uur. Dit vind ik er mager... Iemand een idee voor wat fijn werk is en wat redelijk betaald? En pizza's bezorgen lijkt me wel fijn, alleen het lijkt me erg vervelend als je niet weet waar als die straten liggen :? Iemand een idee voor fijn werk? Ik woon in Maastricht...
 
Advertisement - register to remove this

Ga gewoon als pizzacoureur of vakkenvuller werken. Ik kende eerst ook de straten amper maar geloof me als je 1 maandje rondrijd dan weet je ze allemaal. Hou voor de zekerheid gewoon een plattegrond op zak. En vakkenvullen verdient ook wel redelijk maar dan moet je niet bij de AH gaan werken want de loon daar is echt laag.
 
Ach, pizza coereur is ook niet geweldig hier :( Heb al verschillende keren gehoort dat er weer eens iemand van z'n brommer is beroofd of eraf is geslagen. Dit ook geen echt leuke ervaring he. Maar vakken vullen betaald met 16 jaar ook maar 3 euro... In ieder geval bij de AH heb ik even gewerkt, daar is het werken echt KUT. Ik ga eens informeren bij de c1000 dan :)
 
Pizzas bezorgen is toch wel een van de relaxtste baantjes die je kan hebben. Btje rondrijden op brommertjes. Op een beetje een drukke avond word je uurloon toch al gauw verdubbeld door je fooi. Ben zelf nog nooit beroofd maar je hoort t wel vaak jah:(
 
mac donalds verdient ook goed
toen ik 16 was 10 gulden per uur 8)
Nu werk ik daar allang niet meer maar weet van vrienden die rond de 5 a 6 euro zitten voor 16jaar..
Ik had btw wel masterlijk baantje daarzo..
Magazijnbeheerder :)
lag meer teslapen in me magazijn da tewerken, ( je kan btw ook andere dingen doen i het magazijn (a)
 
Mmmm..

Ik werk bij mijn ouders, elke avond van 18.30 tot 21.00 ..

Ik krijg er 20 euro voor.. beetje tuin schoonmaken, ramen lappen..

Niet zo erg allemaal..

Enige nadeel is, is dat ik 6 halve avonden in de week kwijt ben :-S

Misschien moet je ff kijken of je iets kan regelen bij je ouders ~
 
juul: hoe oud ben je? als je 18 jaar of ouder bent, kan je voor novib werken. Je verdient dan ruim 9 euro per uur. Ik werk nu 3/4 dagen in de week en verdien ruim 1000 euro per maand daarmee... pm me maar als je meer info wilt
 
Originally posted by wallaroo_juul
vrienden van mij werken daar en verdienen 3,5 euro per uur bruto ofzoiets :| beetje vreemd dan

Idd, bij de Mac verdien je geen reet, tenzij je er al 2 jaar werkt ofzo. Ze geven standaard iets van 45 cent boven het minimumloon. Keb het er 10 weken volgehouden, een hele prestatie. Je moet veel te hard werken voor zo weinig geld.
 
jongens wat lullen jullie nou :S...

bij de mac verdien je in je proeftijd idd kut... maar daarna ga je snel omhoog hoor... ik werk er nu 1,5 jaar en heb het er behoorljik naar mijn zin....

ik merk ook dat er op veel werkplaatsen geen vakantiegeld opgebouwd wordt ...(in supermarkten iig niet).... ik kreeg dit jaar dus wel 300 euro vakantiegeld..wat je op andere plaatsen misloopt.. en je bouwt "vakantie-uren" op.. die je ook kan laten uitbetalen.. die heb ik in een jaar ook 60 opgebouwd...

dus het loon + vakantiegeld + vakantie-uren zorgt nog voor een redelijk goed salaris bij de mac ... (en 150% op zondag..)
 
bij ah krijg je gewoon vakantie uren vakantie geld, 13 maand , 2 keer per jaar opslag. dus gewoon bullshit wat hier allemaal gezegt wordt.
 
als je echt chill werk wil hebben moet je bij een videotheek gaan werken, beetje dvdtjes aannemen en verhuren, onderhand de nieuwste films kijken en heel de tijd op je reet zitten:D
 
Ga in n bouwmarkt werken.

Sfeer is er relaxt, loon is prima (verdiende op m'n 16 3.24, wat s avonds na 6'e 133% is en zondag 200%) en je leert er gwoon
vet veel.
 
Back
Top