Wat vind jij belangrijker: Werk of vriendin?

Moeilijke keus..
Ik zou werk toch belangrijker vinden, zonder geld kan je geen toekomst opbouwen, of je moet een rijke vriendin hebben.
 
tuurlijk is t niet zo koel als jullie elkaar nie zo veel zien, maar ik zoe mijn vriendin ook vrijwel alleen in het weekend en heel afentoe is door de weeks. We hebben allebei steeds wat sávonds!

Het is t combineren, echt waar!

En ten tweede je wordt elkaar echt noway zat dan hoor, dat gebeurt wel vaak als je haar veel ziet waarschijnlijk.

Ik zou voor de Job kiezen.....
 
Als je haar kiest, dan zie je haar op de dagen waar je eigenlijk op zou werken. Maar dan kan je niets leuks doen, alleen zitten. Letop, dan zeikt ze dat je een arme sloeber bent, omdat je nooit wat leuks doe :D
 
sim-pel, gewoon voor het werk gaan, elkaar in het weekend zien is meer dan genoeg
het lijkt me ook sterk dat jullie elkaar doordeweeks dan totaal niet meer zien...
 
ik werk 32 uur per week
zit 1 dag in de week en zie me vriendin ongeveer 28 dagen in de maand..
dan snap ik toch het probleem niet :)
ok ik werk van 6 tot 2 s'morgens en me vriendin zit op school van 8 tot 4 dus tjah at scheelt ook inderdaad..
en ik heb inderdaad niet 1 maand met me vriendin :) :*
 
Originally posted by haagze sf2
ik werk 32 uur per week
zit 1 dag in de week en zie me vriendin ongeveer 28 dagen in de maand..
dan snap ik toch het probleem niet :)
ok ik werk van 6 tot 2 s'morgens en me vriendin zit op school van 8 tot 4 dus tjah at scheelt ook inderdaad..
en ik heb inderdaad niet 1 maand met me vriendin :) :*

Als je het probleem niet snapt moet je ff lezen....
 
Originally posted by SoulDarkness
Ik vind persoonlijk dat ze nu erg overdreven reageerd, ik ga ur maar gewoon negeren denk ik.... ik weet gewoon dat ik dit keer wel in mn recht sta (zie vorige topic) dus ze moet maar beetje bijdraaien, anders heeft ze echt pech! Ik kan simpelweg niet van 50 euro rondkomen....

af en toe moet je gewoon ff goed los gaan, en laten zien dat er niet met je te fucken valt! Dat willen ze gewoon, ze willen je onder de duim krijgen zodat hun jou doen en laten kunnen gaan bepalen .....je moet de rollen omdraaien! Maar je moet het wel met beleid doen! ;) Dus na ruzie gewoon weer ff slijmen en een goede beurt bij haar maken! Of gewoon zo af en toe eens onverwacht een cadeautje kopen, dat doet et em al heel snel bij tjiks! :!
 
Originally posted by Freezer
En het zal heus wel loslopen met elkaar zien...

Mijn vriendin kan hier ook altijd zo heerlijk dramatisch over doen, als ze me een week niet ziet... In praktijk valt het altijd mee... Ik haal haar van het station, ik blijf een x eten, enzovoort... En zo zie je elkaar vaker dan in een normale week...

Ik zie m'n vriendin nu zo ongeveer op donderdag, soms vrijdag, altijd zaterdag en zondag :) Dat heeft met het patroon van elkaar te maken, en zij wil aan school werken, dus jah :)
 
Originally posted by M/\RC!
af en toe moet je gewoon ff goed los gaan, en laten zien dat er niet met je te fucken valt! Dat willen ze gewoon, ze willen je onder de duim krijgen zodat hun jou doen en laten kunnen gaan bepalen .....je moet de rollen omdraaien! Maar je moet het wel met beleid doen! ;) Dus na ruzie gewoon weer ff slijmen en een goede beurt bij haar maken! Of gewoon zo af en toe eens onverwacht een cadeautje kopen, dat doet et em al heel snel bij tjiks! :!

Och jee, onze pimp :rolleyes:
 
Originally posted by KOBUS
Dan mag jij zijn assistente zijn :D

:*

Mjah, ze moet gewoon snappen dat je zonder geld nergens komt in deze maatschappij... Verder zou ik haar na 1 maand het recht niet geven om jou leven in te gaan delen [nooit trouwens]... Zelf is ze qua weekindeling ook zo flexibel als een betonpaal, dus jah :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
:*

Mjah, ze moet gewoon snappen dat je zonder geld nergens komt in deze maatschappij... Verder zou ik haar na 1 maand het recht niet geven om jou leven in te gaan delen [nooit trouwens]... Zelf is ze qua weekindeling ook zo flexibel als een betonpaal, dus jah :)

Ik ben het 100% eens met je
 
Tja das verkenekerd maar ik ozu dr toch mooi gaan werken, zei kan dan toch ook op andere tijden of ergens anders gaan werken waarom zou jij degene zijn die zich voledig moet aanpassen.?

Ookal hou je godsgruwlijkveel van je vriendin dit moet ze dan toch maar ff accepteren vind ik. Je hebt dat geld nu maybe nog niet persee nodig maar strax heb je ook geen keuze en dan zal je ook gewoon meoten gaanw erken om de euris binne te halen.

Suc6 Greetz
 
Back
Top