Parttime werk

Jongens, ik zit dus met een probleem, ik ben 15 (wordt in augustus 16) en ik ben op zoek naar werk.

Waar moet ik heen, ik ben al bij iedere supermarkt in haarlem en omgeving geweest, verder heb ik het ook al bij behoorlijk wat bedrijven in de stad gevraagd.

En me moeder blijft maar zeiken van dat ik werk moet gaan zoeken onder andere omdat ik over 3 weken naar turkije ga met een vriend.

Overigens is het niet zo dat ik totaal geen motivatie heb om te gaan werken want m'n zip moet ook in elkaar en de deur uit....


Wie van jullie kan mij vertellen waar ik makkelijk aan het werk kan?

Ik, maar vooral mijn moeder zullen jullie dankbaar zijn :p
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon een telefoonboek pakken, en alle bedrijven waar je eventueel zou willen werken opzoeken.. Dan gewoon langsgaan...

Langsgaan moet je wel doen, bellen staat niet echt netjes..
Sollicitatiebrief duurt te lang :p Je moet geluk hebben.. Misschien bij een bedrijf in een magazijn ofzo... :)
 
Kwekers schreeuwen om mensen, maar erg warm op dit tijd stip van het jaar. Is ook wel kut werk. Zwaar vooral, en tis niet voor paar uurtjes...nee ze willen je meteen hele dagen :?

Bij supermarkten zou ik niet teveel op gaan hopen, want met de prijzen oorlog zijn ze aan het bezuinigen als de pest en vooral op personeel.

En verder wat TT 70cc zegt, bij bedrijven langs gaan en vragen of ze iemand kunnen gebruiken.
 
uitzend bureau, hebben altijd wel werk ;) alleen je krijgt een iets minder uurloon, maar verdient wel lekker als je 40 uurtjes in de week werkt
 
Ralf said:
Supermarkten zoeken altijd 15/16 jarige mensen, lekker goedkoop..

Ik zelf werk nu bij C1000. Iedereen ouder dan 19 mag weg, dus ik ook volgend jaar. En de nieuwe die komen zijn 14 :? Nou is deze supermarkt wel het extreme, want alles is altijd te duur...maja
 
Jongens, wat lief van jullie :-: :p

Ik zit alleen met het probleem dat ik op dit moment nog geen dingen kan als bijv. kweker vanwege behoorlijke problemen met me rug.
Binnekort ga ik wel weer trainen maar het zal niet zo 1,2,3 hersteld zijn.
Dus lichamelijk mag het voorlopig ook niet TE zwaar zijn.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties, en als er nog meer suggesties zijn wil ik ze graag horen *D
 
troylee neos said:
kom hier in hoofddorp werken :p

dirk van dem broek :p
Ole!! Dirk-power (werk zelf @ digros).

Verdiend wel redelijk, en ze trappen je er niet uit, om je leeftijd o.i.d. Erg fijn. (al is het af en toe wel een teringzooi/slecht geregeld)
 
AH :W

ga gewoon lekker kassahoertje spelen. Wat die doen steld echt geen moer voor. Beetje zittend geld verdiene voor het leve. En nog een tip:

ga eens een rondje langs een industrieterrein. Daar wordt veel zwart gewerkt, en doe je gelijkj wat ideeen op. Zo ben ik met me 14e:W bij een vrachtwagenbedrijf terecht gekomen. Beetje vrachtwagens uitladen, en schoonmaken. Heerlijk:p
 
nyp pizza overal gezellig denk ik, bij ons wel :p begon ik ook op me 15e , en ben alleen maar gepromofeerd in me pizza baantje. er is niks beter als eten en pizzas bakken ;) . zegt de ervaren spreker :p.

veel sucses mvg michael
 
skinso said:
nyp pizza overal gezellig denk ik, bij ons wel :p begon ik ook op me 15e , en ben alleen maar gepromofeerd in me pizza baantje. er is niks beter als eten en pizzas bakken ;) . zegt de ervaren spreker :p.

veel sucses mvg michael

beetje doelloos op van die lelijke kut wannabee scooters rijden8P


:W
 
Heb al gesolliciteerd bij de AH, ook al bij de NYP maar ze hebben nergens mensen nodig :'( misschien ligt het wel aan mij :p
Maar ik kan inderdaad nog wel is ergens langsgaan op een industrie terrein :D en misschien gewoon nog een keertje langs alle supermarkten hier in haarlem 8P

En langs de halfords *D , zo kan ik eindelijk nog is wat nuttigs doen overdag.
 
Ik werk ook bij NYP, en het is inderdaad makkelijker om een baantje te krijgen als je iemand kent die ergens werkt. Bij ny pizza apeldoorn ligt grote stapel met solicitatie formulieren, maar als zeg maar een werknemer iemand meeneemt, komt die bovenop te liggen. En kan dan meestal week d'r op al aan het werk.
 
Ik was ook mee gegaan met een vriend, die was daar zelfs af en toe manager.... maarja dat heeft ook niet geholpen.
Maar kan het nog eens proberen, want ken er genoeg mensen.
 
Back
Top