Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Thanks voor de reacties :*.
Idd wel een jongensdroom voor velen denk ik. Kom toch steeds verder in de buurt, hoewel ik er zeker nog niet ben. Ga er gewoon helemaal voor. Ben alleen beetje bang voor de medische keuring aangezien elke vierkante mm van je lichaam 3X wordt uitgelicht.

Het gaat om piloot dus. Ofwel F16 ofwel Apache/Chinook.

Nick.
 
TOF! Kom je later misschien over onze tuin heengeblazen :P

Formula50 said:
Jeujjj....

Ben nu wel helemaal gesloopt. Als ik tot 9 uur wakker kan blijven vanavond mag ik trots zijn op mezelf :P.
Nick.

Ga eens slapen man! :*
 
Hehe, hoop het wel.
Hou het nog langer vol dan ik gedacht had. Kan morgen toch uitslapen :P, maar ga nu toch maar naar bedje toe. Guten Nacht ;).

Nick.
 
Ik heb om half 3 vandaag m'n eerste van de 3 toelatings-examens voor het Conservatorium in Maastricht. Ik heb een jaartje voorbereidende klas gedaan en moet nu dus weer opnieuw examen doen voor het eerste jaar. Vandaag schriftelijk theorie, 16 juni heb ik nog individueel theorie (gehoor enzo) en praktijk (spelen met een band).. Wish me luck :)
 
Weet iemand welke opleiding het beste past op HBO niveau zodat je goed aansluit op American Studies (Universiteit)....

Ik heb al na het RUG gebeld, maar niemand neemt er op of weet een antwoord :D
 
Wat is IBL? Ik ken wel IBMS, International Business Management School. Of MER, Management Economie en Recht.

Dat gaf mijn HBO School aan.
 
MER is een kutopleidng, doen 2 vrienden van me ook:X

Wat is nou eigenlijk de beste opleiding op HBO waarmee je een eigen zaak (onderneming) mee kan beginnen?
 
Ruben said:
Small Business & Retail Management misschien ?
neeeeee absoluut niet doen.. je leert er écht niets.
als je een opdracht maakt maak je hem met 8 mensen..
ieder zijn deel, maar dan weet je aan het einde van de rit maar 1/8e van wat je moet weten..
ken vele mensen die het gedaan hebben (en zijn gestopt)
mer is wel o.k., vergt wel zelfdiscipline als je er wat wilt leren! (mooie opleiding voor de typische luie havo leerling :#)
 
idd, ik heb het al eens eerder gezegd.
dat is echt de domste studie die je kan doen want wat heb je nou aan dat papiertje? Daarmee kom je dus aan geenenkele fatsoenlijke baan.

Als je gewoon een goede economie opleiding doet zoals CE, BE etc heb je ook genoeg kennis en inzicht om een bedrijf te starten EN kan je later eventueel alsnog ergens anders werken.

Het klinkt altijd heel mooi een eigen bedrijf enzo, maar dat zal je nog flink tegenvallen
 
Als ik mijn mening ook nog even mag geven...

Jules, Mer valt in het zelfde waardeloze straatje als Small Business & Retailmanagement..

SB heb ik zelf dus ook 1 jaar gevolgt.
Nu zit bijna mijn eerste jaar Bedrijfseconomie erop.
Zoveel interessanter, zoveel dieper op de economie in (belangrijkste voor je eigen bedrijf). Leuke en interessante studie!
Dat marketing mag me deels gestolen worden wat ik op SB & RM kreeg.
Geen moer aan als je interesses er niet liggen, plus het feit dat niet elke eigen zaak hiermee te maken heeft.
 
marketing en marketingcommunicatie is niet alleen reclame, maar ook hoe je je bedrijf presenteerd en hoe je als bedrijf communiceerd. Dus het is zeker wel iets essentieels.

Ik denk dat je met CE, wat toch wel een van de breedste studies is op economisch vlak het beste af bent.
 
Hilly said:
marketing en marketingcommunicatie is niet alleen reclame, maar ook hoe je je bedrijf presenteerd en hoe je als bedrijf communiceerd. Dus het is zeker wel iets essentieels.

Ik denk dat je met CE, wat toch wel een van de breedste studies is op economisch vlak het beste af bent.
als je nog door wilt studeren is CE idd wel een prima optie...
als je alleen van plan bent HBO te gaan doen is CE misschien wel iets té breed; je leert niet specifiek iets en je bent echt 1 v/d duizenden die die opleiding hebben gedaan...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top