kwaroks said:Ik wil na m'n school de IVA in Driebergen gaan doen.
Nog mensen die die opleiding doen of hebben gedaan?
En daar beetje over willen vertellen hoe het is/was of zo.
Later
Formula50 said:MMM, oké ik zal erop letten. Hoop iig dat ik t/m de 4e dag mag komen, maarja dat bepaal ik zelf helaas niet.
Bedankt!!! EDIT: Voor Rico dus :EDIT.
Nick.
Joost@aerox said:sjoeeeeerrd waar ben je ?
kwaroks said:Ik ben echt niet zo'n aso
Ik denk dat je wel gelijk hebt dat er van die keels opzitten.
Mjah,, m'n pa rijd een Benz, hij houdt het toch liever bij Alfa...
Maar het lijkt me wel een super leuke opleiding...
Formula50 said:Volgend jaar naar de VU in Amsterdam.
Ben op het moment nog bezig met selecties voor de luchtmacht. Volgende week mag ik beginnen met 4 dagen simulatortesten (tenminste, ik hoop dat ik 4 dagen mag blijven ). Maar het zijn nogal zware selecties, dus de kans dat ik er niet doorkom is aanwezig. Hoop natuurlijk dat ik het haal (zou echt een droom zijn, maar je hebt er zelf weinig over te zeggen).
Mocht ik de luchtmacht niet halen, dan wordt het dus Amsterdam. Ga voor de inloting van Criminologie (vorig jaar ingeloot, maar ben toen iets anders gaan doen waar ik na een half jaar mee gestopt ben :X). Mocht ik de inloting niet halen, dan wordt het rechten aan de VU in Amsterdam .
Nick.
RRtje said:Criminologie.. Ik was naar een voorlichtingsdag van deze studie @ de VU, en ze konden alleen vertellen wat je er NIET mee kon worden. Verder hadden ze nog geen idee wat je ermee op de arbeidsmarkt kunt. IMO een loze studie dus
Sjoerd said:Hmm, lijkt me een andere opzet dan, dan toen ik mee deed. Ik heb nu redelijk wat tijd, misschien dat ik het gewoon nog eens probeer... Maja dat roep ik nu ook alweer een tijdje.
Hoe zit het nu precies met max lengte en bril? Ik ben nl. 1,97 oid.
RRtje said:Criminologie.. Ik was naar een voorlichtingsdag van deze studie @ de VU, en ze konden alleen vertellen wat je er NIET mee kon worden. Verder hadden ze nog geen idee wat je ermee op de arbeidsmarkt kunt. IMO een loze studie dus
keer meeten volgend jaar?NewMini said:ach, zoals ik al zei, er zitten ook genoeg leuke lui op.
tis alleen wel zo dat de aso's van zich laten horen :7
stof is overigens best pittig naar schijnen als je voor de hbo kiest.
MHR said:Tu Delft: Werktuigbouwkunde of Ruimtevaart en vliegtuigtechniek
nog meer mensen die naar Delft gaan ? let me know
MHR said:Tu Delft: Werktuigbouwkunde of Ruimtevaart en vliegtuigtechniek
nog meer mensen die naar Delft gaan ? let me know