Ik heb werktuigbouwkunde gedaan, een half jaar helaas maar, toen de conclusie getrokken dat ik dat half jaar veel te weinig had uitgevoerd en een flinke achterstand had. Misschien had ik wel verder moeten gaan, want ik vond het wel een leuke studie.Lennox said:Ik ken 1 iemand die L&R deed. Dat was echt zooooo moeilijk (heeft Mechanic dat ook niet gedaan van het forum?)
Wat zou je gaan doen op de EUR dan? Technisch kan er niet, dus iets economisch ofzo?
Xander said:Door een economische studie een wiskunde knobbel krijgen?
Joost@aerox said:De grootste nerd van mn klas @ middelbare school was ook begonnen aan l&r maar er na een half jaar mee gestopt, op middelbare school alleen maar 8en etc..
Denk gewoon economie ja, wil nog wat dagen meepakken om te kijken of iets anders misschien ook een optie is. any advice?
Overigens bij wtb: bij mijn jaar van inschrijving(vorig jaar dus) 300 1e jaars ofzo, 5 meisjes(en wat voor x| )
Rico.. said:Lol, Joost, bij elke economische opleiding zal de verhoudin ver te zoeken zijn ja.
Wij hebben met BE nu 2 klasse -> wordt er 1.
in totaal 4 meiden/half meiden
Maarja, gelukkig zit muziek, media en entertainment ook op onze school,
geweldig dat volk daar +ralf+
Mechanic said:L&R is nog veel erger. Een voorbeeldje: Het eerste tentamen Statica werd bij ons door 10 mensen gehaald (van de 250 ofzo) Bij L&R was dit 25 % (!!) waarvan zelfs een aantal tienen. Dit was wel een extreem tentamen trouwens, we hebben hiervoor een extra herkansing gehad omdat het toch een beetje te lastig was geweest
heb ik overwogen, maar een vriend van mij doet dat en die heeft thuis het zelfde wiskunde boek staan als ik al heb (calculus) en dat belooft niet veel goeds :+Lennox said:Als ik jou was zou ik voor econometrie gaan kijken.
Joost@aerox said:is dat zo? :W
NewMini said:econometrie...
is dat niet die studie waarvan 80% later miljonair wordt?