Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Jij woont bij Roffa in de buurt, daar zijn tenminste genoeg vacatures:| Hier in Twente zoeken ze alleen politie vrijwilligers:+
 
haha vergeet het maar, ze zoeken alleen ZWARTE medewerkers, omdat dat een betere afspiegeling van de bevolking is :X
 
Ik heb inmiddels een kamer gevonden in Maastricht. Daar ga ik volgende week vrijdag verven en vanaf juli woon ik er.. 19 juni heb ik mijn laatste 2 toelatingsexamens voor het eerste jaar aan het Conservatorium afdeling Jazz, in Maastricht uiteraard. Heb nu een jaar VK (voorbereidende klas) achter de rug.. Mocht ik niet worden aangenomen, blijf ik toch gewoon in Maastricht wonen en ga ik daar werk zoeken en kijken hoe het me bevalt. Lyco/Tom, bierie doen? :P
 
Erik2_NL said:
Jazz :W

Ik zelf ben volgend jaar present @ Fontys Automotive..

Fontys :X.
Welke stad? Heb in Eindhoven gezeten, maar die opleiding was echt ruk vond ik (en meerdere). Deed dan wel werktuigbouwkunde, maarja, dat verschil is erg klein, met name in het eerste jaar.
 
Ik heb mn MBO afgerond als DTP'er

Waarschijnlijk in januari beginnen met Communicatie media en management in Amsterdam.
 
Hier ook mn MBO zo goed als afgerond..

September begin ik met HBO Vastgoed&Makelaardij @ Hanze Grunn
 
Vorig jaar al mn VWO gehaald, nu toelatingscursus aan het volgen voor HAN in Arnhem. Idd; om toegelaten te worden tot HBO Autotechniek
 
DvO said:
Ik heb mn MBO afgerond als DTP'er

Waarschijnlijk in januari beginnen met Communicatie media en management in Amsterdam.

DTP staat voor? Als ik DTP hoor denk ik aan Difterie, Tetanus & Polio.
 
Last edited:
Wardje said:
Vorig jaar al mn VWO gehaald, nu toelatingscursus aan het volgen voor HAN in Arnhem. Idd; om toegelaten te worden tot HBO Autotechniek

moet je daar een toelatingscursus voor doen?

deed je e&m of c&m misschien?
 
Formula50 said:
Fontys :X.
Welke stad? Heb in Eindhoven gezeten, maar die opleiding was echt ruk vond ik (en meerdere). Deed dan wel werktuigbouwkunde, maarja, dat verschil is erg klein, met name in het eerste jaar.

Hmmz, ga ook naar Eindhoven, lekker dichtbij :)
Ik zie wel wat het wordt, had zo'n infopakket aangevraagd en wat daarin stond sprak me wel aan. Ben benieuwd wat het is, moet ook zeggen dat ik niet naar een meeloopdag ofzo ben geweest :x
 
ik ga me denk inschrijven voor communicatie @ multimedia design @ hogeschool rotterdam :)

weet anders toch nix... haal eerst me propedeuse en dan kijk ik wel verder...
 
Erik2_NL said:
Hmmz, ga ook naar Eindhoven, lekker dichtbij :)
Ik zie wel wat het wordt, had zo'n infopakket aangevraagd en wat daarin stond sprak me wel aan. Ben benieuwd wat het is, moet ook zeggen dat ik niet naar een meeloopdag ofzo ben geweest :x
:L

Zou je niet eerst even gaan kijken waar de de komende 3 jaar van je leven gaat doorbrengen? En ja je kan natuurlijk stoppen maar dan ben je zeker 1/2e jaar kwijt zo niet een heel jaar.

Ik ben nu aan het afstuderen, hbo werktuigbouwkunde in eindhoven gevolgd. Net als iedere hbo instelling zo geregeld dat jij verantwoordelijk bent voor jouw prestaties itt de middelbare school waar ze jou ondersteuning gaven tijdens je studie.

Automotive is trouwens gewoon weer de zoveelste hippe naam voor een uitstroomrichting van werktuigbouwkunde. Het enige verschil zijn een paar vakken in het 2e en 4e jaar. Als je geluk hebt kan je een stage vinden in die richting, maar dat kan je ook als je algemene WTB of WTB HME volgt.

Ohja ik ga na m'n studie de master Organisation Studies doen aan de UvT, hbo niveau is mij zwaar tegen gevallen. Daarmee bedoel ik dat het niveau bedroevend laag is, als ik zie wat voor debielen (vooral mbo'ers die zich kapot leren) een hbo diploma kan halen weet ik dat ik nog een tijdje door wil leren.
 
Nicolás said:
:L

Zou je niet eerst even gaan kijken waar de de komende 3 jaar van je leven gaat doorbrengen? En ja je kan natuurlijk stoppen maar dan ben je zeker 1/2e jaar kwijt zo niet een heel jaar.

Ik ben nu aan het afstuderen, hbo werktuigbouwkunde in eindhoven gevolgd. Net als iedere hbo instelling zo geregeld dat jij verantwoordelijk bent voor jouw prestaties itt de middelbare school waar ze jou ondersteuning gaven tijdens je studie.

Automotive is trouwens gewoon weer de zoveelste hippe naam voor een uitstroomrichting van werktuigbouwkunde. Het enige verschil zijn een paar vakken in het 2e en 4e jaar. Als je geluk hebt kan je een stage vinden in die richting, maar dat kan je ook als je algemene WTB of WTB HME volgt.

Ohja ik ga na m'n studie de master Organisation Studies doen aan de UvT, hbo niveau is mij zwaar tegen gevallen. Daarmee bedoel ik dat het niveau bedroevend laag is, als ik zie wat voor debielen (vooral mbo'ers die zich kapot leren) een hbo diploma kan halen weet ik dat ik nog een tijdje door wil leren.


Denk je dat zoiets op een Uni anders is? Daar zitten er misschien nog meer die zich dood leren voor een papiertje.
 
Lennox said:
Denk je dat zoiets op een Uni anders is? Daar zitten er misschien nog meer die zich dood leren voor een papiertje.
Jij begrijpt mij verkeerd. Ik doelde op echte domme mensen die toch een hbo diploma halen. Op een Uni heb je die ook ja, maar minder. En daarnaast wil ik mij ook graag onderscheiden door een andere studie erbij te doen, graag 'hoger' dan hbo niveau.
 
Wout@SR said:
Ik heb me zojuist aangemeld voor HBO autotechniek in arnhem :)

lijkt me super!!!

Ik wilde hem ook doen.. maar ik vond de school geen reet aan.. dus niet gedaan..
opleiding is overigens wel leuk:)
 
Nicolás said:
Jij begrijpt mij verkeerd. Ik doelde op echte domme mensen die toch een hbo diploma halen. Op een Uni heb je die ook ja, maar minder. En daarnaast wil ik mij ook graag onderscheiden door een andere studie erbij te doen, graag 'hoger' dan hbo niveau.

Wat is er mis met MBO'ers die zich kapot leren om toch dat HBO diploma te halen?.. Toont meer inzet en wilskracht dan domheid..

Dat je je zelf wilt of moet onderscheiden van anderen, door een hogere diploma te halen vindt ik eerlijk gezegd vrij kansloos.. Je leert toch voor jezelf of niet?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top