Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
ik doe Industrieel Product Ontwerpen op de HRO
die locatie bij Coolhaven
zo te lezen in dit topic zijn er dus nog wat andere gekken bij mij op school
 
Welke opleiding ga jij doen?


ik zit nu op vwo 5. ik weet nog niet wat voor opleiding ik ga doen.
wil misschien eigen bedrijf of manager, topman :P ofzo lijkt me wel leuk. beetje de handel in of iets dergelijks. ik wil in ieder geval wel universiteit doen..wil natuurlijk een leuk beroep met goed salaris :p ik heb economie en maatschappij met M&O waari k erg goed in ben en leuk vind, en wiskunde B1. iemand ideeen of tips welke opleiding ik ken doen?
 
Je post zit wel lekker vol cliches.

"Iets in de handel"
"Goed salaris verdienen" -> Uni opleiding staat niet altijd garant voor goed salaris, en wat is uberhaupt "goed" ?
CEO wordt je natuurlijk ook gelijk met een Msc.

Qua Business opleidingen zijn er gewoon legio aan Universiteiten. Heb er zelf 1 jaar ervaring mee, en wil dat graag zo laten :)
 
haha het lijkt me in ieder geval leuk iets in de bedrijvenwereld natuurlijk snap ik dat je niet gelijk topman wordt maar je moet ergens beginnen ;)en ik wil die kant op van de bedrijven iets van bedrijfskunde ofzo maar dat doet de halve wereld als ik het goed heb
 
Even een update over mijn opleiding;

Gister de 1e keuring gehad in Amsterdam, met succes afgerond. Was vrij pittig moet ik zeggen. Sporttest viel een beetje tegen maar wel ruim binnen de tijd gehaald. Capaciteitentest vond ik vrij moeilijk maar blijkbaar wel goed genoeg gemaakt. 8)

14 juni volgende keuring, gesprek met een psycholoog en rollenspel.
 
ik doe nu zo combinatie jaar laatste jaar mbo en eerste jaar HBO.

als ik nu me stage afrond heb ik me MBO4 diploma en mag ik volgend jaar instromen in de opleiding systeembeheer op de HU.

Voor eventuele variatie ga ik maandag naar de open avond van de HAN voor HTS autotechniek.
Gewoon even de mogelijkheden bekijken.
 
Klinkt goed Vass, wat er nu aan komt moet wel goed zitten als je niet een labiele persoonlijkheid hebt :p

Wat is trouwens het doel voor hen tijdens het gesprek met die psycholoog?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top