Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Ga er later nix mee doen voor de rest,,
Maar je leert er wel een hoop en mag lkkr veel beune voor me
scootertje..:d
 
:X ga je een opleiding volgen voor z'n kk brommer :D

waarom studeer je dan werktuigbouwkunde?

Omdat het een zeer goede basis is voor een vervolg opleiding op HBO niveau.

tevens is het gewoon een leuke opleidingen en je leert veel leuke en nieuwe dingen...

En het beunen voor jezelf is toch alleen maar mooi meegenomen..

OF..

hap ik:P

x

Laurens
 
ik zoek een andere opleiding, mijn huidige opleiding bevalt me niet echt (Hoger Europese Beroepen Opleiding Maastricht)

ik ben nu op zoek naar iets in de richting van Grafische Media.

De Eindhovense School heeft hier enkele opleidingen, HS Zuyd heeft Communication & Multimedia Design etc etc.

Iemand verder nog ervaringen met zo'n soort opleiding? MBO of HBO maakt niet zoveel uit op het moment.

Liefst in Limburg, of rond Eindhoven etc.

alvast bedankt

ik zit nu in 2de jaar Media College te Amsterdam, eerste jaar was wel lol, maar het 2de jaar is egt zwaar brak, er word totaal niks geregeld ofzo alltijd vrij en uitval enzo, ga er einde van jaar mee kappen ben het egt zat met die kut school (mijn mening)
 
Je hapt maar boeiend :* hehe.

Mts kan je ook veel kanten mee op, alleen met mts al kan je een goede boterham verdienen.

als je btw tegen die tijd dat je stage moet lopen een goed stage adres zoekt, pm me dan maar ;)
 
Pff, nog geen idee wat ik volgend jaar ga doen.
Misschien iets met Communicatie/Multimedia Design, of toch iets totaal anders.

Ben nu het komend half jaar aan het werk, maar ga zeker weer beginnen in september.
 
Je hapt maar boeiend :* hehe.

Mts kan je ook veel kanten mee op, alleen met mts al kan je een goede boterham verdienen.

als je btw tegen die tijd dat je stage moet lopen een goed stage adres zoekt, pm me dan maar ;)

Op mij bedoelt voor die stage?

Ik ben voor mn 4e jaar wel op zoek naar een leuk stage bedrijf, echter kan ik jou geen pm's versturen..

Ik woon wel in Amersfoort, en zo lui ik ben heb ik geen zin in lange reizen natuurlijk:P..

x

Laurens
 
Het was voor die andere knakker....

Maar als je in rotterdam een chill bedrijf zoekt, heb ik een prima adresje, wel stukje reizen voor je denk
 
Zijn er hier nog mensen via het MBO naar een HBO studie gegaan? Zo ja, hoe is dat bevallen kwa niveau?
 
Zijn er hier nog mensen via het MBO naar een HBO studie gegaan? Zo ja, hoe is dat bevallen kwa niveau?

ja hier :p

regeling tussen ROC en HU .
ik doe het eerste jaar van het hbo samen met het laatste jaar van het mbo.

Om een beeld te schetsen
heb zelf de ziekte van pfeiffer gehad dus veel lessen gemist.
welke selectief lessen bezocht. voornamelijk om he MBO want zonder MBO diploma kom je sowieso niet op het HBO.

Al me al aan het einde van het jaar ALLES van dat jaar in een keer gehaald :)
op het HBO dan wel met 5.5 ~6.5 maar het is een voldoende

Na mijn ziekte flink moeten studeren om bij te komen maar het is redelijk te doen allemaal. :)
klas genoten van mij (en ik normaal ook) werken er ook nog 3 / 4 avonden bij.

waar een wil is is een weg zeg ik altijd.

volgens mij is het goed haalbaar :)
misschien moet je iets meer studeren als op het MBO maar als je daar een beetje goed mee kon komen lijkt me het geen probleem
 
Dat je meer moet studeren is niet zo`n probleem aangezien ik nu geen fluit doe. Alleen voor me gevoel lig ik gewoon achter met de Nederlandse taal en ook op het rekengebied, als ik mezelf vergelijk met me broer bijvoorbeeld.
 
Dat je meer moet studeren is niet zo`n probleem aangezien ik nu geen fluit doe. Alleen voor me gevoel lig ik gewoon achter met de Nederlandse taal en ook op het rekengebied, als ik mezelf vergelijk met me broer bijvoorbeeld.

dat nederlandse taal heb ik ook last van :P
dat was ook de 5.5 :P

de leren spreken geen lastige nederlandse taal :P op vak termen na.
hoeveel je wiskunde krijgt ligt aan de opleiding.

maar als je al aangeeft dat je nu geen fluit uitvoerd zal ik het gewoon doen.
 
Dat je meer moet studeren is niet zo`n probleem aangezien ik nu geen fluit doe. Alleen voor me gevoel lig ik gewoon achter met de Nederlandse taal en ook op het rekengebied, als ik mezelf vergelijk met me broer bijvoorbeeld.

Je gaat niet voor niets naar een hoger niveau dan he.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top