Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
ik heb me aangemeld voor bedrijfdmanagement MKB maar tot op heden nog steeds niets van gehoord.

kreeg laatst wel een brief met een flyer of ik er al uit was wat voor opleiding ik wou gaan doen. terwijl ik me bij die school al lang heb aangemeld :P
 
Ik heb bij de HU info opgevraagd voor HBO logistiek en economie maar nog niks ontvangen.
Weet wel dat ik me snel moet aanmelden..:)
 
Ga aankomende week mn certificaat ophalen en dan kan ik beginnen in de master van bedrijfswetenschappen, nog maar 1 jaar :D Heb best wel veel zin om nu eens wat te gaan bewijzen, mooi huisje kopen/huren, etc. :p
 
Ik moet alleen nog m'n scriptie afmaken en dan mag ik in sep ook beginnen met m'n master BA :+

Echt dom die titel zometeen: BSc BA en daarna MSc BA
 
Nog een stuk of 3 tentamens (en projectafronding), en als ik die voldoende afrond heb ik prima mn P in een jaar gehaald :+
 
Even een update over mijn opleiding;

Gister de 1e keuring gehad in Amsterdam, met succes afgerond. Was vrij pittig moet ik zeggen. Sporttest viel een beetje tegen maar wel ruim binnen de tijd gehaald. Capaciteitentest vond ik vrij moeilijk maar blijkbaar wel goed genoeg gemaakt. 8)

14 juni volgende keuring, gesprek met een psycholoog en rollenspel.

toftof Vass... Ik zat ook met de gedachte te spelen om dit na mn master te gaan doen, maar toch niet gedaan.

Ik zal ws. solliciteren voor vrijwilliger (niv 2, niv 3 in ontwikkeling) in sep.
 
Ik heb dinsdag me toelatings gesprek:D.. ben jij al aangenomen?

Verleden jaar al :D
Want mocht verleden jaargeen examen doen, omdat ik 3 maanden afwezig was op school (verhuizing). Dus hebben ze me een jaar later gezet :W

Maar succes met je toelatings gesprek.
 
Ik moet alleen nog m'n scriptie afmaken en dan mag ik in sep ook beginnen met m'n master BA :+

Echt dom die titel zometeen: BSc BA en daarna MSc BA

Inderdaad ja, maargoed titel boeit me dan ook weer niet zo heel veel... :+
 
Ik heb bij de HU info opgevraagd voor HBO logistiek en economie maar nog niks ontvangen.
Weet wel dat ik me snel moet aanmelden..:)

:D! Dan kom ik je bij mij op school tegen. Die opleiding kent wel een hoop uitvallers :)
 
HU op de uithof neem ik aan ?

Ik ga morgen een open avond bezoeken van de HAN HTS autotechniek.
als me dat ook niet leuk genoeg lijk ga ik volgend jaar instromen in het 2de jaar van HBO Systeembeheer op de HU
 
eerst slagen voor de HAVO-5 en dan volgend jaar MKB (management) in eindhoven studeren.

hopelijk beetje leuke opleiding en dan komt het goed:W
 
HU op de uithof neem ik aan ?

Ik ga morgen een open avond bezoeken van de HAN HTS autotechniek.
als me dat ook niet leuk genoeg lijk ga ik volgend jaar instromen in het 2de jaar van HBO Systeembeheer op de HU

Neej joh! HU en economische opleidingen zitten allemaal @ Uithof
 
HU op de uithof neem ik aan ?

Ik ga morgen een open avond bezoeken van de HAN HTS autotechniek.
als me dat ook niet leuk genoeg lijk ga ik volgend jaar instromen in het 2de jaar van HBO Systeembeheer op de HU

Zie ik je morgen!;)
Hopen dat et wat is..anders geen flauw idee!
afgelopen jaar gestopt met WTB @ HU..
 
Vrijdag medisch goedgekeurd voor Hanze Sportinstituut. Wil daar volgend jaar Sport&Gezondheid gaan volgen.

Maar eerst slagen natuurlijk;)
 
HU heeft ook meer locaties dan alleen de uithof en vroeg me af waar eco dan zat maar uithof dus.

Hu zit ook in a'foort :) Daar zit ik namelijk.. Bij locatie amersfoort zitten ongeveer 7 opleidingen, waaronder Facility Management en small business.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top