This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga je doen? #3

Na 1 jaar vind ik wel erg snel, stel je wil een extra minor erbij doen ofzo, betaal je je scheel. Ik zou het eerder een goede regeling vinden dat je, zonder goede rede, na 3 jaar meer zou gaan betalen.
 
Studeer momenteel deeltijd Bedrijfskundige informatica (3e jaars) aan de Haagse Hogeschool, best pittig om naast de 40-urige werkweek nog een studie in de avond te volgen.
 
Misschien moet ik binnenkort ook maar aan een studie beginnen, zou alleen niet weten wat. Wss wel HBO niveau, maar zie niet echt dingen die me intresseren?
 
Geen id waar k echt goed in ben Werk al 5 jaar, ben goed in het opvolgen van bevelen:+.. Maar ook daar ben ik een beetje klaar mee haha..

Intresses; auto`s / sport etc, maja of daar later wat knaken mee te verdienen valt ..

Heb E&M als profiel gehad.. Vond M&O opzich wel een leuk vak ..
 
Begin in maart met een deeltijd opleiding MBO Verkeerstechnisch medewerker... Lekker onder werktijd in in 1 jaar diploma halen (28 vrijdagen).
 
Ik rond als het goed is begin april mijn bachelor Fysiotherapie af aan de Hogeschool van Amsterdam.

En als het mee zit in september 2011 beginnen met de master Manuele Therapie aan de SOMT.
 
Ik rond als het goed is begin april mijn bachelor Fysiotherapie af aan de Hogeschool van Amsterdam.

En als het mee zit in september 2011 beginnen met de master Manuele Therapie aan de SOMT.

ik wilde ook fysio gaan doen voor deze opleiding (Sporthogeschool (oude ALO)).
maar toen werd het allemaal bekend dat het zorgpakket gekort zou worden e.d. en fysio minder vergoed zou worden.
daarbij nog dat elke opleiding in de buurt van eindhoven vol zat of een loting was, wat dus betekend dat er 4 jaar later veel studenten het werkveld in stromen terwijl er minder geld voor fysio is. Leek mij toen geen handige keuze
Weet niet hoe het bij jou in de regio zit?
 

Het werkaanbod is voldoende hier in de regio. Staat erg veel vacatures open. Het klopt dat er zo een 4 jaar geleden heel veel nieuwe studenten in zijn gestroomd die eind van dit schooljaar allemaal klaar zijn. Ik heb het geluk dat ik iets eerder klaar ben, ik heb een zomervakantie doorgehaald met stage.

Maar de zorgverzekeraars hebben de macht. Als je ziet hoeveel verslaglegging je als fysiotherapeut moet doen is bizar. Je komt bijna niet aan 2 patiënten per uur toe.
Nu zijn ook Achmea en AGIS samen gegaan, maar ik geloof dat daar nu een zaak tegen loopt.

Echt rijk ga ik er niet van worden in ieder geval . Daarom ga ik ook een master doen, het tarief voor een manueel therapeut is 1,5 keer zo hoog.
 
Goede reden om dat te kiezen :+

Niet de belangrijkste, ook diagnostisch en behandeld heb ik veel meer mogelijkheden en de kansen op de arbeidsmarkt groeien aanzienlijk.

Maar ook dat je hoger tarief kan rekenen is lekker. Uur tarief in vergelijking met schilder/ loodgieter enz. vind ik alsnog niet veel...
 
Jou uurtarief, als je je master hebt, is dus vergelijkbaar met een loodgieter/ schilder?

Zegt natuurlijk nog geen hol, hangt er vanaf hoeveel je er zelf van overhoud. De kant die ik op wil zie je ook rekeningen voorbij komen van tienduizenden euro's. Maar die mensen houden dat niet allemaal zelf
 
Ik studeer op dit moment Small business en Retail management op de Hogeschool Rotterdam moet zeggen dat het een hele leuke opleiding is tot nu toe. Heel breed en voor mensen die zitten te twijfelen. Je kan er een hoop mee doen in de economische sector.
 
Een vraag,

Ik ben van plan om een hbo/bachelor opleiding te gaan doen..
Echter moet je dus een vooropleiding hebben.


Ik volgde dus voorheen een MBO 4 opleiding (Horti Technics & Management)
Maar ik kreeg een goed aanbod van een BPV adres waar ik toen dr tijd stage liep, waarna ik had besloten om me opleiding te vervolgen als BBL (4 dagen werk 1 dag school), en later gestopt toen ik m`n niveau 3 had.
Ben daar toen dus begonnen als assistent teamleider van een afdeling, mezelf door ontwikkeld binnen het bedrijf en sinds een half jaartje teamleider van een andere afdeling, 20.000 m2 oppervlakte en 6 tot 10 man personeel.
Sindsdien ook veel te maken gehad met vertegenwoordigers/account managers die bij me over de vloer kwamen.. En dat trekt me altijd wel en lijkt me ook wel iets wat ik wel leuk vind.

Zodoende heb ik dus oog voor de opleiding HBO Commerciële Economie (CE) – Accountmanagement bij de LOI.
Maargoed, mn vooropleiding is dus niet afdoende (geen MBO 4)
Maar me werkervaring, in welke zin moet dat relevant zijn..? Iemand die dat toevallig weet uit ervaring.
In de zin van het niveau van het werk, of in de zin van het soort werk.. Want ben momenteel dus zoals ik al zei, teamleider bij Bonito Plant. Orchideeën kwekerij met 42.000m2 oppervlak. Dat heeft dus helemaal niks met Account management te maken. Of doelen ze puur op het niveau van de werkervaring

Iemand ervaring hiermee? 29 september wordt ik 21 dus dan zou ik dan evt vrijstellingsverzoek aan kunnen vragen