Een vraag,
Ik ben van plan om een hbo/bachelor opleiding te gaan doen..
Echter moet je dus een vooropleiding hebben.
Vooropleiding
Je dient minimaal in het bezit te zijn van een HAVO- of VWO-diploma of een MBO-diploma niveau 4. Kijk voor de specifieke uitstroomprofielen en examenvakken voor jouw opleiding bij de nadere vooropleidingseisen.
Beschik je niet over een van deze diploma's maar ben je 21 jaar of ouder en heb je een vergelijkbare vooropleiding, of relevante werkervaring, dan kun je ook worden toegelaten. Vul in dat geval op het formulier Toelatings-en/of vrijstellingsverzoek bij gevraagde vooropleiding de relevante opleidingen en/of werkervaring in.
Ik volgde dus voorheen een MBO 4 opleiding (Horti Technics & Management)
Maar ik kreeg een goed aanbod van een BPV adres waar ik toen dr tijd stage liep, waarna ik had besloten om me opleiding te vervolgen als BBL (4 dagen werk 1 dag school), en later gestopt toen ik m`n niveau 3 had.
Ben daar toen dus begonnen als assistent teamleider van een afdeling, mezelf door ontwikkeld binnen het bedrijf en sinds een half jaartje teamleider van een andere afdeling, 20.000 m2 oppervlakte en 6 tot 10 man personeel.
Sindsdien ook veel te maken gehad met vertegenwoordigers/account managers die bij me over de vloer kwamen.. En dat trekt me altijd wel en lijkt me ook wel iets wat ik wel leuk vind.
Zodoende heb ik dus oog voor de opleiding HBO Commerciële Economie (CE) – Accountmanagement bij de LOI.
Maargoed, mn vooropleiding is dus niet afdoende (geen MBO 4)
Maar me werkervaring, in welke zin moet dat relevant zijn..? Iemand die dat toevallig weet uit ervaring.
In de zin van het niveau van het werk, of in de zin van het soort werk.. Want ben momenteel dus zoals ik al zei, teamleider bij Bonito Plant. Orchideeën kwekerij met 42.000m2 oppervlak. Dat heeft dus helemaal niks met Account management te maken. Of doelen ze puur op het niveau van de werkervaring
Iemand ervaring hiermee? 29 september wordt ik 21 dus dan zou ik dan evt vrijstellingsverzoek aan kunnen vragen