Welke opleiding ga je doen? #3

Ik krijg niet echte een vaste functie maar ik ga me vooral bezig houden als adviseur bij de studentenrekeningen etc. en de verzekeringen die je daarbij kan nemen (denk aan inboedel/reis etc. etc.) Verder ook nog een klein stukje Marketing en Communicatie.
En in het begin ook gewoon bij de host om klanten te helpen die binnen komen.

Maarja, we gaan het zien. Ik ben iig benieuwd. :P
 
JWT! Hoe is het met jouw stage Huey? Al afgerond?

Si!8)

Kheb nu lekker me diploma in me zak..:P

Ik werk nu nog wel bij me stage bedrijf tot het einde van de zomervakantie..:)

Ze hadden me gevraagd of ik ze in de zomervakantie kon ondersteunen...;)

Dus toen heb ik gezegt dat ik voor een beetje geld wel blijf:D
 
Welke uni/hbo? Dat verschilt natuurlijk per opleiding en per persoon. Maar imho krijg je op een HBO sowieso geen moeilijke wiskunde.
 
Waar wil je geschiedenis eventueel gaan doen? Wel uiteenlopende interesses :)

Inderdaad uiteenlopende interesses, af en toe word ik ook wel een beetje moe van mezelf. Het veranderd bij mij elke keer weer. Punt is dat ik al een keer een studiekeuze heb gemaakt waar ik over twijfelde, dus ik ben een beetje huiverig om weer iets te gaan doen waar ik niet helemaal zeker van ben.

Leiden of R'dam liggen het meest voor de hand voor GS.
 
Ik heb het in Rotterdam gedaan, dus als je vragen hebt :) . Ik had ook een studie afgebroken, en wist niet zeker of het me wat zou lijken. Achteraf geen spijt van gehad iig.
 
Welke uni/hbo? Dat verschilt natuurlijk per opleiding en per persoon. Maar imho krijg je op een HBO sowieso geen moeilijke wiskunde.

Zit te denken aan Amsterdam, Utrecht of Groningen. En het is een WO opleiding he ;)


Ik heb het in Rotterdam gedaan, dus als je vragen hebt :) . Ik had ook een studie afgebroken, en wist niet zeker of het me wat zou lijken. Achteraf geen spijt van gehad iig.

Was dat een reactie op informatiekunde ofniet?
 
Zit te denken aan Amsterdam, Utrecht of Groningen. En het is een WO opleiding he ;)

Als je tussen deze 3 steden kiest zou voor mij persoonlijk Groningen snel afvallen. Ook al is het een gezellige stad, persoonlijk heb ik niks met groningen en het is overal zo f*cking ver vandaan.

Amsterdam is natuurlijk heel stoer, maar kamers daar zijn gewoon te duur, al zul je met goed zoeken vast wel wat moois pakken.

Utrecht is daarentegen iets betaalbaarder en dus wat toegankelijker. Ook ligt hetm ooi centraal en is het een erg gezellige stad met een echte studentensfeer. Zou mijn keuze zijn dus.
 
Utrecht is ook al bijna niet meer te betalen geloof ik :) . Maat van me studeert in Amsterdam en die heeft voor 400€ pp in de maand toch een heel tof appartement (wel met 3 anderen).
 
Groningen is echt een supertoffe stad om te studeren. Nog redelijk betaalbaar. Enige nadeel is dat je overal ver vandaan zit inderdaad (er gaat niets boven Groningen, maar rond Groningen ligt ook niets). In de stad is echter genoeg te vinden.

Maja, aangezien Aplus in Amsterdam woont (althans staat in zn profiel), zou ik het lekker daar doen.
 
Woon idd in Amsterdam (net niet officieel eigenlijk :+).

Maar heb nog even google afgespeurt en eigenlijk wil ik niet in Amsterdam studeren. Denk dat het ook wel goed voor me is om eens een andere omgeving te zien. Dan heb je nog Utrecht en Groningen, waarbij Utrecht heel erg gespitst is op het wiskundige deel van de studie, en Groningen meer op het "taal, tekst en beeld" deel, dus het tegenovergestelde eigenlijk. Daar gaat mijn voorkeur ook meer naar uit want wiskunde ligt mij niet echt, dus het wordt denk ik Groningen dan.

Zijn hier dus geen informatiekunde studenten die wat over de studie zelf kunnen vertellen (wat niet in de promo praatjes staat).
 
Groningen<>Amsterdam is goed te doen met OV trouwens. Verschil tussen studies kan inderdaad best wel groot zijn.
 
Back
Top