Welke opleiding ga je doen? #3

Het wordt een 6,5 op mn lijst, wat ik dus echt kk schraal vind. Heb serieus alleen maar tussen de 7 en 8,5 gehaald voor mn vakken. Ze zeiden ook nog: "Ja het wordt een 6,5 op je lijst, maar wij vinden het echt wel meer dan dat waard". Geef me dat cijfer dan ook :?

Plenaire uitreiking is bij ons in oktober. Kan je nagaan :+. Heb jij nu al werk op je niveau trouwens?
 
Het wordt een 6,5 op mn lijst, wat ik dus echt kk schraal vind. Heb serieus alleen maar tussen de 7 en 8,5 gehaald voor mn vakken. Ze zeiden ook nog: "Ja het wordt een 6,5 op je lijst, maar wij vinden het echt wel meer dan dat waard". Geef me dat cijfer dan ook :?

Plenaire uitreiking is bij ons in oktober. Kan je nagaan :+. Heb jij nu al werk op je niveau trouwens?

Kan je niet bewijzen dan dat je gemiddeld op een 7 hoort uit te komen? Desnoods gewoon via een commissie spelen als je je echt genaaid voelt. :)
 
Kan je niet bewijzen dan dat je gemiddeld op een 7 hoort uit te komen? Desnoods gewoon via een commissie spelen als je je echt genaaid voelt. :)

Al die vakken komen ook gewoon op je lijst te staan :). Ik vond alleen de beredenering van hen vaag. Aangeven dat het meer waard is dan een 6,5 (tweede lezer zei letterlijk dat het een thesis was waar ik trots op kan zijn), maar ondertussen wel weten dat het cijfer daar op wordt afgerond.

Xander: thnx.
 
Alle anderen bedankt voor felicitaties. Bij jou nog beetje te doen Joost?
Mwah ja zelfde als Hilly. Vandaag toegepaste micro overgedaan, voor het tentamen wel voldoende gehaald, maar moest hoger omdat ik door omstandigheden een tussentoets heb gemist. En daar heb ik net niet hoog genoeg voor gehaald. Sucks. Dus die gaat volgend jaar opnieuw.
Baal er flink van.
Aankomende donderdag nog accounting 2 overdoen. Als ik die ook niet haal steek ik mezelf neer oid. Opzich maakt het voor de voortgang niet uit, begin volgend jaar gewoon aan bachelor 3. Maar wil nominaal blijven lopen.
 
Lennox, gefeli :)

Eergister diploma in ontvangst mogen nemen, vorige week afgestudeerd met een 8. Best mooi cijfer, beetje jammer dat bijna iedereen het heeft gekregen :+ Maargoed, kan er iig ing. voor de naam (of bachelor of engineering erbij, klinkt ook wel geinig) Vandaag voor het laatst op m'n stagebedrijf geweest, mocht zelfs blijven zeiden ze vandaag maar dat is voorlopig niet echt een optie voor me.

Aan de andere kant, in deze tijden moet je misschien niet hard zeuren :P Eerst vakantie, kijk ik daarna wel weer verder.
 
Al die vakken komen ook gewoon op je lijst te staan :). Ik vond alleen de beredenering van hen vaag. Aangeven dat het meer waard is dan een 6,5 (tweede lezer zei letterlijk dat het een thesis was waar ik trots op kan zijn), maar ondertussen wel weten dat het cijfer daar op wordt afgerond.

Het blijft toch altijd te idioot voor woorden.. Zo zei mijn motorexaminator tegen mij 'je kunt goed rijden, hebt ervaring, ik zou zo een toertocht met je rijden, maar je bent gezakt'.. Ze hadden beter niets tegen je kunnen zeggen :X.. Maargoed, het is in the pocket, waarschijnlijk heb je nooit meer iets met dat hele cijfer te maken!
 
Naah het gaat om het idee... Ik vind hun beredenering ook nergens op slaan trouwens. Net wat je zegt, als hij het meer waard vind dan een 6,5, geef dan ook gewoon een 7.

En dat cijfer, sja echt kieskeurige bedrijven vragen wel om een cijferlijst dus dat is dan wat minder. Maargoed als er verder allemaal 8en enzo op staan zit dat wel ok.

Ik heb trouwens nog geen werk op niveau gevonden Lennox, ben er nu wel heel actief mee (afgelopen 1,5 maand) dus dat gaat wel komen op korte termijn. Heb nu 4 sollicitaties lopen... Ik baal nog wel van dat 2e gesprek bij de KPN... :(
 
Ik studeer Internationaal Management op de HES Amsterdam. In 't derde jaar is er verplicht een uitwisseling naar 't buitenland. Ik studeer er totaal 4 maanden, en ga daarna nog 2 maanden rondreizen daar. Het is op de University of the Free State, en ik mocht daar gewoon 3 (economisch gerichte) vakken kiezen van elk 10 ects.



Nee, vlieg met Egyptair via Cairo, scheelde 500 ekkers :p

Dat is IMO een goede zaak, een 'verplichte' uitwisseling naar het buitenland.
Ik heb zelf bewust voor gekozen om een semester in het buitenland te studeren (Budapest, Hongarije) en het is echt een super ervaring.

Ga nu zelf naar het 3e jaar Communicatie. In september beginnen met m'n stage in Antwerpen bij het international office van een hogeschool.
 
Ik in september beginnen met afstuderen :P Ik heb 149 vd 150 ECTS behaald :W
1 ECTS heb ik me voor ingeschreven, maar dat hele vak is het hele blok niets mee gedaan (SLB :D) dus vraag me af hoe dat afloopt.

Best gelopen, alle punten binnen van de hele hoofdfase en gemiddeld de hoofdfase met een 7.2 afgesloten! Ik zeg: best gelopen :W
 
Zo, diploma VWO is binnen (al een tijdje). Dus nu officieel aangenomen @ UvT voor Bachelor Liberal Arts.

Hier een onduidelijke foto van examenkandidaten (ik sta vooraan links met witte bloes, beetje agressiefO-)):
[ir]http://94.100.113.20/644000001-644050000/644042701-644042800/644042773_6_kGEb.jpeg[/ir]
 
VWO is nog maar een kleine opstap he ;) . Zat net bij die studie te kijken (Liberal Arts). Aparte constructie.

Volgens mij zijn ze op de UvT trouwens wel erg happig op nieuwe studies. Die ik 5 jaar terug begon bestaat niet meer. Maatje van me deed vrijetijdswetenschappen, en daar stopten ze ook mee. Ben benieuwd hoe lang een construct als deze bij hen weet te overleven.
 
Last edited:
True, een maat van mij zit ook @ UvT en doet International Business (of zoiets) iig, zijn studie wordt afgeschaft volgend jaar oid, dus als hij nu zijn punten niet haalt dan heeft hij een groot probleem. Maar het lijkt wel vrij zeker met Liberal Arts, want ze hebben de Dante gebouw bijna helemaal aan LA gegeven. En door de aparte constructie gaat het veel succes hebben denk ik. Verder is UvT de tweede aanbieder van LA, eerste was universiteit in Middelburg, en Utrecht begint komend jaar aan.
 
Back
Top