Welke opleiding ga je doen? #3

Hele dag uit het raam staren lijkt me wel wat hoor :D. Trouwens nu officieel nog 1 vak en Thesis te gaan. Begin volgende week maar eens richting Belgie afreizen om dataverzameling in orde te krijgen. Nu weer spirit om iets te gaan doen iig.
 
Mn master thesis is af denk ik :)

Nu inleveren en wachten op een datum voor verdediging... Iemand nog een goed adresje voor het printen van een document van 84 bladzijden in kleur? Moet vooral goedkoop zijn...?
 
Ja dat zijn best wel afzetters... Wel is het relaxt dat ik dan zelf mag printen en dus alleen hoef te betalen voor hetgene wat gelukt is. Maar volgens mij nog altijd iets van 50 ct per kleurpagina.

Maarja ik heb een koptekst met een klein logotje wat in kleur is en ik heb 20 paginas met grafieken in kleur. Dus twijfel nogal hard of ik het niet gewoon in zwart wit doe. Zwart wit kan ik gewoon gratis op het werk doen, kleur alleen niet.

5x moet ik het printen, 1x archief, 1x bibliotheek, 1x meelezer, 1x begeleider, 1x mezelf.
 
Doe je alleen die kleurenpagina's op Universiteit. Gooi het bij elkaar en inbinden kan op je werk ook wel lijkt me?

Voor je eigen kan je ook net zo goed een compleet zwart/wit exemplaar houden. Versie voor archief is volgens mij gewoon die voor bibliotheek.
 
Nee die zijn apart... Maar die kunnen beide opzich wel in zwart wit, al is het wel stoer als andere studenten mn scriptie bekijken ze de PIMP versie zien.

Maar alleen die kleurenpaginas op de uni is niet een optie, ik doe tweezijdig en dan wordt het een vet uitzoek werk, ook zijn bij een andere printer de marges weer anders enzo, ander papier, etc.
 
Kan het niet op je werk ofzo? En idd, 2-zijdig zuigt hard.. Of je moet die ruimte aan de linker kant van je A4 groter maken, zodat de letters niet tissen 'de kier' vallen :+
 
Nou dat valt wel mee. Heb een reeks thesissen gezien waarbij het geen probleem is.

En opwerk kan het wel zoals ik al zei, alleen hebben we geen kleurenprinter.
 
Ik zou er allemaal niet zo'n probleem van maken. Het zou mij bijvoorbeeld niet veel uitmaken of ik er 100e voor neer moet leggen. Het moet er gewoon goed uitzien. Kijk of het goed en goedkoop op de uni kan of ga naar een drukker oid. Bij de uni kan je eventueel nog zelf papier meenemen, zodat je een goede dikte hebt.

Dubbelzijdig wordt in onderwijsinstellingen niet vaak gebruikt aangezien er op het linker vlak aantekeningen worden gemaakt. Met een thesis ligt dat anders natuurlijk, want dat is al door diverse versies geitereerd. Wij hebben daarvoor gewoon een latex template iig.
 
Een maat van me heeft een kleuren laser printer. Eens zien of ik met hem een dealtje kan maken. Ik zie dat toners iets van 240 in het totaal kosten, kan je 4500 a4tjes mee doen. Kom ik op iets van 25 euro... Morgen ff aankaarten met voetbal, regel ik zelf papier enzo. Ff inbinden op de uni.
 
Heeft er iemand ervaring met de Opleiding HBO Bouwkunde?
Het idee om deze opleiding te gaan doen spookt al een aardig tijdje door mijn hoofd.
Iemand die deze opleiding op de HVA heeft gedaan?
Ik heb al een beetje op de site van HVA rondgekeken/gelezen voor informatie hierover en het trekt mij steeds meer aan.
Ik wil denk ik toch uiteindelijk de richting architectuur op.
Alleen als ik het goed begrijp neemt dat nog 8 jaar in beslag voordat ik die functie voor mijn naam kan zetten.. En als ik via de TU Delft ga duurt heeft 6 jaar. (4 jaar HBO Bouwkunde en daarna 2 jaar nog op TU Delft omdat je dan vrijstelling zou kunnen krijgen)
Iemand die hier misschien meer zou over weten?
 
Wil avond opleiding bij ISBW gaan doen mischien,

Maar wat ik niet snap..

er staat dus bijv HBO opleiding > 30 avonden.. ?

I mean, in 30 avonden je HBO.. en je kan gelijk soliciteren ergens ofwat?

Wil iig nog een avond opleiding Managen gaan doen.. eerst MBO, daarna HBO, evt ook nog Post-HBO..

Icm met met huidige MBO diploma (Horti Technics & management niveau 3) wel handig..

Maarja hoe serieus word zo`n diploma genomen door werkgevers?

Maar als ik MBO > HBO > Post-HBO ga doen. ben ik toch nog wel een jaar of 1,5 zoet met de avond opleiding
 
Post-HBO is volgens mij een diploma tussen hbo en uni.... Maar die 30 avonden kan nooit volgens mij:P laat anders even een linkje zien?? Is het niet gewoon een 'cursus' op hbo niveau??
 
Back
Top