wat voor vuurwerk?

Status
Not open for further replies.
das wel klote.. Beterschap/Sterkte..

ik krijg zo nog wat spul..:X
26 pakjes nitraat
5 pakken strijkers
2 pakken widowmakers
8 lawinepijlen..

maarja natuurlijk wel voor de verkoop..:W
 
Ik heb weer van deze vage bommen, maar ze knallen wel zwaar hard:)



bom.jpg
 
verkopen ze bij jullie in de buurt ook "thunderkings"? gewoon legale dingen die je op grond neer moet zetten... beetje sier. "normaal gesproken"

Als je dat dopje waar die op staat aan de bovenkant doet in plaats van onderkant waar die op staat (lontje zit aan de zeikant) krijg je een tering harde knal...
die dingen kosten hier €4 voor 6 stuks.

Miss heeft iemand er iets aan ;)

*edit* hier ff foto... ik heb ze alleen wel met andere verpakking erom:
thunderking.gif
 
Last edited:
Nou:| domme vuurwerk. Had er in het begin nog wel zin in, maar na een uur kregen we al politie 8er ons aan:| Hard weggerend en later wilden we nog een x een patroon aansteken was er weer politie:D
Maja heb weer is veel te veel over..
 
Creatie van een paar vrienden van mij (oa. forummember Niekos).

geval.jpg

geval1.jpg


Leuke vlam kwam eraf :).

Edit: Planet :|, dat filmpje van Billy is dus dit ding.
 
Koel filmpje :)

Hebben het met een lawine pijl een oud leeg krat bier opgeblazen. Wat daar van over was ... werkelijk onvoorstelbaar!

Reed net met een vriend van me door het centrum, was echt ontzettend druk. Staat een dude voor een cafe op een muurtje, rustig een lawinepijl aan een lantaarnpaal te tapen. Vet veel mensen daar, steekt m rustig aan en loopt weg. Echt wazig gewoon. Paal deed t overigens niej meer ;)
 
Vorig jaar was er een mafkees hier in de straat die een lawine pijl op ze kop in een bloempot met potgrond zette :|, kkveel schade aan de auto's die er omheen stonden, en voorruiten van enkele huizen. Die gast is echt nie fris :L-
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top