wat voor vuurwerk?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mike16
LET OP! IK BEN NIET AANSPRAKELIJK VOOR ONGELUKKEN OF GEVOLGEN VAN DIEN!!! OP EIGEN RISICO DUS!



Als jullie lef hebben, bouw dan het volgende:

Steek dit nooit in een woonwijk af, bijv groot voetbalveld, recreatieplas enzenz.

Regel 2 in elkaar draaiende doppen ter grootte van een eetbord, ( bij elke goede bouwmarkt wel te koop ) met een kleine ruimte erin. Boor in 1 dop een klein gaatje, doe nu kruit erin en draai de doppen op elkaar . Doe nu een sterretje in het gaatje en aansteken maar.
Dit knalt zo hard dat autoalarmen op 150m verderop afgaan en dan je een krater van ruim een halve meter diep krijgt.


Regel een pijp met een diameter van 10cm (of groter natuurlijk) met schroefdoppen. Gaatje in het midden boren tgv een sterretje. Schroefdop aan een kant erop schroeven, stopkruit erin kruit erin, stopkruit erin, aanstampen, andere schroefdop erop.
Sterretje in het gaatje doen en aansteken. En heel hard wegrennen.

Zo heb ik een verhaal gehoord van een gozer hiero.
Ze wouden het op dezelfde manier doen zoals je het beneden hebt beschreven alleen hun deden met een lange lont, maar ze waren de lont vergeten erin te doen, dus wat doen ze gaan ze erin boren 8P en de rest kan je wel voorstellen....
een zn halve maag was weg en de andere vloog de raam uit met gebrokken ribben. vingers gebroken...
Het kan dus voor een beste knal zorgen, maatje van me bouwt ze ook 1 x meegemaakt onder een brug afgestoken ken je vertellen ze hoorden het in de wijk nog :p
 
bom.jpg


Wel filmen he marco, deze bom. :)
 
Hmm, keb zelf ook ongelukje gehad. Heerlijk zwak, die thunderkings. Maat van me schoot er 1 uit zn hand op de grond, bij ons op et plein. Dat balletje wat er uit schiet stuitert omhoog zo tussen mn jas/nek. gevolg, 2e graads brandwonden in mn nek en gruwelijke pijn. Maja, das et risico of nie ;[
 
Originally posted by coxer
Hmm, keb zelf ook ongelukje gehad. Heerlijk zwak, die thunderkings. Maat van me schoot er 1 uit zn hand op de grond, bij ons op et plein. Dat balletje wat er uit schiet stuitert omhoog zo tussen mn jas/nek. gevolg, 2e graads brandwonden in mn nek en gruwelijke pijn. Maja, das et risico of nie ;[

idd blijft gevaarlijk dat spul.
 
bij mij bleef het rustig :) heb alleen een lichtspetter van een shock in/bij me oog gehad, zit nu alleen een korst en beetje gevoelig.
 
haha vuurwerk :p volgend jaar minder legaal, meer illegaal.... mijn " rook " bommetje werkte niet zoals geplant :p een pvc pijp onderkant dicht en geheel vol gepropt met sterretjes, rond de 120 sterretjes. onderaan nog een zooi met vermaalde sterretjes, en daarover allemaal kruit gegooid. a fijn... aansteken, steekvlam ( sterretjes glitter achtig ) van 1.5 meter hoog, en roken dat ie deed :p, dit jaar een mega rookbom maken :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top