wat voor vuurwerk?

Status
Not open for further replies.
best netjes marco ik heb ook zoiets maar dan kleiner en ong 180,- siervuurwerk en lawine pijlen (2) en 2 doosjes vlinder en 3 doosjes nitraten en allemaal oppasen met je vingers he en niet te veel zuipen :p :p ;)
 
Originally posted by Marco_v_W
mmm, wat ik nu toch weer heb :rolleyes:

bom.jpg

hey ik heb een ideetje, doe die is in je buddy en steek em dan aan :p
 
Mn broertje heeft een pijp van 1,m60 gemaakt, met voor 50 euro sterretjes erin, in het midden een bus cockpitspray en bovenin een bus ether 8P.

Andere knapen hier in het dorp hebben een oude caravan helamaal prop en propvol gedouwd met hout, die gaat dus compleet het vreugdevuur op :W
 
Raar volk toch in de Hoeksche Waerd :)

Vanmiddag in Oud - Beijerland moest de brandweer ook al geregeld uitrukken, enkele vreugdevuurtje's waren wel erg uit de hand gelopen.

Zelf heb ik nog wat Legaal sierspul staan.... Alleen helemaal geen zin om straks die kou in te moeten
 
bij ons in de kwakel hiero hebben ze ook zon staancaravan in de fik gestoken, de vlammen waren zo ernstig die zijn na een tijdje overgesprongen op bomen, en toen kwam de brandweer ons redden :(:(:(:( ik heb dr even bij gestaan, het werd me te veel toen ze er van die doodskop strijkers erin gingen gooien, en dr zaten in de caravan nog iets van 5 a 6 lawine pijlen in gepropt dus iedereen vet schrikken. Die Kwakellaars hiero sporen echt niet:8
 
LET OP! IK BEN NIET AANSPRAKELIJK VOOR ONGELUKKEN OF GEVOLGEN VAN DIEN!!! OP EIGEN RISICO DUS!



Als jullie lef hebben, bouw dan het volgende:

Steek dit nooit in een woonwijk af, bijv groot voetbalveld, recreatieplas enzenz.

Regel 2 in elkaar draaiende doppen ter grootte van een eetbord, ( bij elke goede bouwmarkt wel te koop ) met een kleine ruimte erin. Boor in 1 dop een klein gaatje, doe nu kruit erin en draai de doppen op elkaar . Doe nu een sterretje in het gaatje en aansteken maar.
Dit knalt zo hard dat autoalarmen op 150m verderop afgaan en dan je een krater van ruim een halve meter diep krijgt.


Regel een pijp met een diameter van 10cm (of groter natuurlijk) met schroefdoppen. Gaatje in het midden boren tgv een sterretje. Schroefdop aan een kant erop schroeven, stopkruit erin kruit erin, stopkruit erin, aanstampen, andere schroefdop erop.
Sterretje in het gaatje doen en aansteken. En heel hard wegrennen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top