wat voor vuurwerk?

Status
Not open for further replies.
heb ff iets zelf gemaakt

ff voor een test>

heb een ijzere pijpje gepakt. bijde kanten dicht gelast.. in het midde gaatje geboort... 1 uur bezig geweest met kruit derin te mikke.. :D

Lontjes derin.. ff ducktape derom,, en vanavond testen,,

Als het een beetje leuk effecht geeft ga ik en stuk dikkere ijzere pijp pakken en die het zelfde maken alleen dan voor morgen :D

boem.jpg
 
Gaat toch niet werken denk ik, ik denk dat er een klein vlammetje uit het gaatje komt. Maar het kan ook dat de druk te hoog word en kaboom. Maar ik denk het niet, want dat ijzer is te sterk om te springen denk ik.
 
Originally posted by seaberd
mijn pa vind het ook een zelfmoord actie maar hij wilt wel filmen 8P

Haha, steengoed. Ik heb vorig jaar ook van die grappen gebouwd. 2/10de knalde echt super, maar het merendeel ook niet. Zet je je filmpje vanavond ff online dan?
 
Tip van de week: koop gewoon een supervlinder of betonstijker, dan blaas je meteen het bord eraf en een stuk veiliger.. :rolleyes:
 
Nadat ik het filmpje in het nuttelose filmpjes topic had gezien,met die lawinepijl en 9 haarlak bussen moest ik dat ook maar doen..

Ik had welliswaar geen lawinepijlen meer, dus dan maar 2 vlinderbommen, en 4 haarlakbussen...

hier de bom:

301203-Afbeelding 089.jpg


ik heb er ook nog een heel vet filmpje van, maar ik kan m niet uploaden, als er iemand webspace heeft..:*


//EDIT// Thnx voor Seaberd voor uppen van filmpie...

http://members.lycos.nl/seaberd/boem_vlam1.mpg

je moet op Doel opslaan als, of de link in je adresbalk plakken :!

:*

//EDIT//
 
Last edited:
heb jij zelf dat papier weg gehaald bij het lont?
want dan weet jij niet wat bekend is van supervlinders, over het algemeen zijn ze bekend dat je NIET het papier eraf moet wikkelen omdat hierbij makkelijk statische electriciteit vrijkomt en makkelijk tot ontploffen komt...:|
 
ik heb nog 7 lawine pijlen, ik ga denk ook maar een grote bom maken, die haarlak bom ziet er goed uit, ik heb nog eeen paar flesjes terpetine liggen zal dat een leuk effect geven???
 
Ik dacht eerst even geen vuurwerk te kopen, maar ja...ergens ben ik nog steeds een vuurwerk gek. Dus gisteren voor €40,- gehaald, niet te veel uitgeven.. Vandaag weer voor €55,- dus dat is al weer €95,-...

En ik dacht dit jaar niks of weinig te kopen...
 
Originally posted by CiRox
heb jij zelf dat papier weg gehaald bij het lont?
want dan weet jij niet wat bekend is van supervlinders, over het algemeen zijn ze bekend dat je NIET het papier eraf moet wikkelen omdat hierbij makkelijk statische electriciteit vrijkomt en makkelijk tot ontploffen komt...:|

Mmm je kan best gelijk hebben, maar we hebben het sowieso niet direct aan gestoken, maar met een opengebroken astronaut...

ik stuur btw het filpje naar Seaberd, dus ik dnek dat het filpje hier ook z.s.m. online staat :!
 
Last edited:
Originally posted by Freezer
Weetje wel uberhaupt waarmee je bezig bent, want zo te zien niet...

idd, vorig jaar heeft mn buurjongen met zo'n soort bom toch effe mooi een paar vingers van zn hand af geknalt...
 
met vlinder is dat alleen als je hem compleet in 2 zaagt omdat er een pvc busje inzit en dan kan gaan vonken en dan is het PANG
 
ga morgen effe pakkie kunstmest halen...schijnt dat je daar wel leuke rookbommetjes mee kan maken :S

kijken of ik de straat blauw kan krijgen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top