Wat voor vrouwen val jij?

Mja, genoeg gelul over Aidix z'n vrouwtje. (Feli alvast met je trouwerij oid :+ )

Nu: Pic's van Neos_meid :W
 
idd :D No offens Aidix maar als we hier over chinezen blijven praten zijn we over honderd jaar nog niet klaar. Gezien er een miljard zijn:D Wil niet zeggen dat het geen leuk vrouwtje is.(zonder make up trouwens knapper als met)
 
precies...ook al ben je iets minder slank....als je een knap koppie hebt:D
volgens mij ben je een mooie meid maar weet je dat nog niet van jezelf.

plaats gewoon een foto....wij lachen echt niet....iedereen laat elkaar wel in zijn waarde enz.

gr.
 
jonges ik weet de reden van neos -meid waarom ze em niet op het forum wil zetten, ik zeg die reden niet:p duz ga nou maar niet doorzeiken:p anders hebben we weer een chick minder op het forum;)
 
aerox-evo70 said:
jonges, lees dan gewoon eens wat er staat. als je haar foto wil moet je d'r op msn toevoegen...

Volgens mij wil ze haar msn lijst vol hebben :D Zal je binnenkort ook wel toevoegen voor de foto wat is je msn?:D Maak maar vast een extra lijst aan..
 
Z-town A3r0x said:
waarom zouden we je uitlachen :| zet em nou maar online :D

dan ben je liev :P

Ik ben niet lief :P

Enne ik heb jullie wel door ..
Als ik m aan iemand geef op msn dan zet die m net zo hard online..
 
Honda Red Bull said:
Volgens mij wil ze haar msn lijst vol hebben :D Zal je binnenkort ook wel toevoegen voor de foto wat is je msn?:D Maak maar vast een extra lijst aan..

Ik heb deze msn apart gemaakt voor al jullie nieuwschierige mannetjes..

Net of ik hier mn echte msn zou opzetten :P Pffwww Ben niet blond!

-------------------------------------------------------------------------------------

en zo ben jij mischien niet ;-) maar die andere ??
 
Back
Top