Wat voor vrouwen val jij?

Ben idd ook wel benieuwd hoe je eruit ziet neo's chick, dus lijkt me wel leuk dat als je een foto post :). Verder val ik op meisjes met donker haar, en ehm, gewoon italiaans of spaans achtig eigenlijk.
 
jah beter post je gewoon foto. Wat is dat nou voor mietjes gedrag:P
Beetje van ons vragen wat voor vrouwen wij mooi vinden en geen eens een foto van je zelf posten!!:S

ik val iig op donkerblond
175 cm lang
cup B / C
Mooie blauwe ogen:P
en een pittig karaktertje, maar niet hoerig!!
Voor de rest moet ze lief zijn en netjes/ leuk gekleed
en van mooie lingerie houden:P
en geen haar onder der armen, op der benen en der tussen:)

Nou dat was het wel:P whahaha
 
desnoods verklein je hem heel erg, dat er nog moeilijk wat op te zien is:P hebbe we iig enig id met wie we praten :), en uitlaggen zal nie gebeuren hoor! :!
 
NRG MC2 Driver said:
desnoods verklein je hem heel erg, dat er nog moeilijk wat op te zien is:P hebbe we iig enig id met wie we praten :), en uitlaggen zal nie gebeuren hoor! :!

Denk je nou echt dat het een vrouw is? Die zulke topics opent?? :)
 
Hahaha.. Die weet dus bij deze dat ze erop zit :L Is nog veel erger dat jij dat zo zegt dan dat haar foto geplaatst wordt 8P
 
Whahahha nee dit is een goeie opmerking. Die vriend weet nu dus echt wel dat ze hier zit; prachtig. Maar posten die pic. man! Wij willen haar ook wel eens zien.
 
Ooehh Ooehh een vrouw op t forum! Oeehh Oeeh een foto! Hoee Hoee kansloosch! Alsof je nog nooit een vrouw hebt gezien! :L Lekker belangrijk die foto! En al helemaal als ze een vriend heeft, dan maak je toch geen kans meer...
 
Back
Top