Wat voor vrouwen val jij?

Ik val ook op meisjes die een beetje humor hebben.. Al zijn ze nog zo knap.. als ze geen humor hebben hoef ik ze niet :) Je moet wel kunnen lachen met haar :) En dat kan ik met mn meissie :W
 
Black&Blue said:
Als je hem toch doorstuurt op MSN kun je hem toch ook wel online gooien? Zelfde effect :)


Neej, vind ik niet..

maargoed fotogedoe is nu voorbij
Degeen die m gezien hebben hebben geluk gehad..
De rest.. jammer!
 
Honda Red Bull said:
idd :D No offens Aidix maar als we hier over chinezen blijven praten zijn we over honderd jaar nog niet klaar. Gezien er een miljard zijn:D Wil niet zeggen dat het geen leuk vrouwtje is.(zonder make up trouwens knapper als met)

viel mij ook gelijk op zonder makeup is ze 10x knapper :D

en neos-meid zet nou gewoon je foto op internet, we gaan je echt niet lopen afzeiken anders raken we weer een chick kwijt op dit forum :)
 
InsaneMalebrain said:
Het type waar ik op val is meestal heel verschillend. Als ik een meid tegen kom die in mijn ogen echt mijn droomvrouw is (op de meeste punten dan, want niet iedereen is perfect ;)) dan probeer ik daar wat mee aan te pappen.

Al die meiden zijn heel verschillend van elkaar. Blond - brunette, rustig - druk, iemand die heel erg op haar uiterlijk let - of juist iemand die er niet zoveel aan doet (naturel), etc.
Ik let dus niet op bepaalde types, als ik me tot haar aangetrokken voel dan is het mijn type :)


Nog een aanvulling hierop:

Ze moet wel vrouwelijk zijn... :)
Niet zo'n manwijf of een boerenwijf ofzo :X (no offence :rolleyes: )
 
Nee dat ook weer niet... Als ze het thuis doen voor mij alleen en dat haar slipje er dan bovenuit komt (een klein stukje maar, niet dat ie tot op haar middel is opgetrokken :P ) Dat kan best opwindend zijn :)

Heupbroeken heerschen wel......... als je er het juiste lichaam voor hebt :W
 
Whehehe mja daar kan ik me ook wel in vinden ja ;-)

Zolang het dan maar thuis gebeurt, want soms zie je ook wel is van die mokkels door de straat lopen en dan denk ik van .. Damn girl.. Koop een grotere broek!
 
Back
Top