Wat voor vrouwen val jij?

Ik heb het ook niet tegen jou baas.

Openingspost bedoel ik... "Ik val op....."

Net of je daar aan vasthoudt altijd
 
wel ene mooi meisje die italiaanse.

ze ziet er redelijk gwn uit. dus dat vinden jullie duidelijk het mooiste. 'k ben ook een meisje en had altijd gedacht dat de meeste op zo'n siliconegeval vielen. blijkbaar dan toch niet. ben 'k blij om.

@ dieselmaniac. je hebt goeie smaak.
 
mja uitstraling is wel belangrijk..
En overdie borsten.. Das verschillend per man lijkt mij
Heus niet elke jongensdroom is pamela anderson meer..

toch?
 
Ik val in ieder geval niet op europees (lichamelijk soms wel, maar geestelijk zeker niet ;) )

Wel op aziatisch, slank, netjes gekleed.

Zoiets als dit:

D1004-1.jpg



D1004-2.jpg



Over 2 weken gaan we trouwen :p
 
Aidix said:
Ik val in ieder geval niet op europees (lichamelijk soms wel, maar geestelijk zeker niet ;) )

Wel op aziatisch, slank, netjes gekleed.

Zoiets als dit:




D1004-2.jpg



Over 2 weken gaan we trouwen :p
Is volgensmij wel aardig meisje alleen ze komt net boven de tv uit:S IPH tje :D

Owja Neos girl waarom geen pic?
Val trouwens op aardige meisjes niet van die bitches. En op 1 of andere manier hebben de meisjes waar ik wat mee doe vaak wat roods aan :S
 
Hoe lang is hij dan?ben zelf 1.90 dus lijkt mij een b-tje klein. Owja val ik ook niet op te kleine meisjes.

En gefiliciteerd nog mag het een mooi feest worden :P
 
Honda Red Bull said:
Val trouwens op aardige meisjes niet van die bitches. En op 1 of andere manier hebben de meisjes waar ik wat mee doe vaak wat roods aan :S

ja jij gaat iig niet op uiterlijk af.. tenminste niet wat ik zo van jou heb gezien :)

k heb zelf overigens niet echt "criteria" waar een meisje aan moet voldoen maar er zijn natuurlijk grenzen :)...
 
Alles waar mijn hart sneller van begint te kloppen?!

Laatste was dat:
Brunette lang krullend haar
Groen of blauwe ogen
grote B.
ongeveer even groot als ik ben `1.80 m
Lief en geen bitch!
 
Leuk figuur --> niet dik, gewoon mooie kont en niet al te grote borsten, gewoon normaal b of c is prima. Haar geeft ik niet om, als het maar leuk zit :)

Karakter --> lief, aanhankelijk, zich niet drukmakend om kleine kutdingen, in voor gezelligheid, in voor met zijn tweeën samenzijn (in willekeurige volgorde)

Bovestaand is voor mij important ... en anneloes is niet zo, maar ze is wel het meisje wat heel heel dicht bij in de buurt komt voor mij!
 
Het belangrijkste is natuurlijk het karakter.. Maar imo zie je dat vaak al snel door de ogen:) Gek eigenlijk dat je door iemands ogen vaak al het karakter enzo kan aflezen (zou eens onderzoek naar gedaan moeten worden..) Maargoed.. Het lieve, onschuldige, schattige, aanhankelijke, "ik wil vastgehouden worden" karakter doet met me:)
 
Back
Top