Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
ja heb je een punt idd.

maar kwam op mijn over van ik heb ik geen zin door de opmerking
van "IB-G + papa"

Ik ben gewoon van mening dat je dan te lui bent om te werken..


Wellicht een vorm van jalouzie?

Als jouw ouders je dusdanig kunnen sponsoren zou je ook niet gaan werken.

Dat is een gewoon een feit. Pubers zijn lui.
 
Ik werk de komende 10 weken weer voor Energybox. Vorig jaar heb ik er, tussen twee studies, ook een tijdje gewerkt. Er staan enorm veel van die dozen in nederland, dus vast wel bij iemand hier op z'n werk :)

Komende paar weken mag ik eerst even wat routes gaan rijden langs bestaande klanten, daarna mag ik weer gaan verkopen. En dat is dus gewoon zonder afspraak bij bedrijven binnenstappen, en dan hopen dat je die doos daar mag achterlaten.
Best leuk werk dus :)
 
gister toen ik aan het werk was bij de ah kreeg ik een aanbod van de een fietsenwinkel of ik daar niet wilde werken ik zei met een gek bek als jij meer kan betalen als ik hier verdien(even bedrag genoemd) dan wil ik er over nadenken.

Hij zei is goed dus van de week even babbele met die vent wie weet wat er uit komt.

Net even mijn uur salaris met alle toeslagen(2nd voorwaarde) omgerekent dat ik krijg bij de ap. ik ben benieuwd wat die me te bieden heeft.
 
Jij verdiende toch 3 Euro per uur ofzo daar? 8P Ook niet zo gek dat hij meer wil betalen. :p

min jeugdloon 4.90
ik verdien 6.69

met alle toeslagen (winst uitkering(75% gemiddeld maandloon) + voordeel regeling 300 pj)

komt dit neer op 8.90 pu
bij 8u werk op zaterdag (incl avond toeslag)

dus gek verdien ik nog niet .

Hij kan sowieso 7 euro per uur gaan betalen maar eens kijken wat bij hem de sec. arbeidsvoorwaarde zijn ik wil opzich ook wel graag wel bij de ah inmiddels

---
ik heb ooit bij motozoom gesolliciteer die wilde me min jeugdloon (5.00) betalen ja dat ging me teveel geld kosten dus is niet door gegaan


Iets wat me tegenhoud is dat ik nu een vast contract heb, en als ik over een half jaar / jaar verhuis kan ik iig bij de AH daar in de buurt aan het werkt tegen het 6.69.
 
Last edited:
Hij kan sowieso 7 euro per uur gaan betalen maar eens kijken wat bij hem de sec. arbeidsvoorwaarde zijn ik wil opzich ook wel graag wel bij de ah inmiddels

Je moet groter denken man. Je eigen loon vergelijken met het minimum loon. 8P Voor 30 cent extra in het uur kan iemand mij aan mn reet likken. Minstens een Euro erbij, en als het even kan, 1.50 ofzo.
 
Je moet groter denken man. Je eigen loon vergelijken met het minimum loon. 8P Voor 30 cent extra in het uur kan iemand mij aan mn reet likken. Minstens een Euro erbij, en als het even kan, 1.50 ofzo.

*dan snap je misschien hoe graag ik bij de ah weg wil ;)
Als ik nu bij de ah wordt aangenomen krijg ik 4.90 die 6.69 heb ik moet verdienen..
dus vandaar de vergelijking.


ik zei het ook meer als gekheid tegen die man en het verbaaste mij dat die ja zei dus als ik het op een gesprek aan mag hij over de brug komen.
hij vraagt mij (paar maanden geleden ook al eens gedaan maar niet op ingegaan) dus hij heeft vast mensen nodig.

Ik geloof dat ik in een aardige onderhandelingspositie sta
 
Tja maar voor die paar cent meer zou ik geen contract verspelen.
Hij hoeft toch niet te weten dat jij weg wilt bij de AH, gewoon zeggen dat je het goed naar je zin heb, je prijs noemen en dan kan je altijd nog onderhandelen.
 
hoe oud ben je eigenlijk? fulltime partime? lange termijn/korte termijn?


ik ben bij de ah begonnen op me 15de
ben nu 20

sta onder een vast contract voor 12 u pw.

ik had 2jr geleden al weg moeten gaan maar ja toen kreeg ik me vriendin daar dus ben ik maar gebleven.

Tja maar voor die paar cent meer zou ik geen contract verspelen.
Hij hoeft toch niet te weten dat jij weg wilt bij de AH, gewoon zeggen dat je het goed naar je zin heb, je prijs noemen en dan kan je altijd nog onderhandelen.

ah als tweede werkgever en vastcontract behouden op 4u-8u per maand.
1x in de maand een avond werken, heb ik met de bedrijfsleider overlegd en is zeker mogelijk.
 
Dat is wel flex...

Je kan iig weer werken, en geen gezeur met je knie....:!.
Ga je ooit nog sjeezen?

geloof je het zelf? nee ik blijf lekker in de organisatie dat bevalt me ook goed, alhoewel er niets boven het racen zelf gaat
 
zo, vanaf 1 Juli weer fulltime arbeiten in de Boterfabriek :p

dik cashen en dan na de zomer een leuke otoo kopen :p
 
*dan snap je misschien hoe graag ik bij de ah weg wil ;)
Als ik nu bij de ah wordt aangenomen krijg ik 4.90 die 6.69 heb ik moet verdienen..
dus vandaar de vergelijking.

Toen ik 20 was had ik op zaterdag 8,25 en op zondag 9,25 in de kassen. :)

Later werd ik leidinggevende, en had van tevoren aangegeven dat ik het niet voor 2 kwartjes extra wou doen, aangezien de leidinggevende daarvoor dat wel deed. Na een proefperiode van 3 maanden (terwijl ik daar al een jaar werkte 8P) werd mij verteld dat ik toch maar 2 kwartjes kreeg omdat ze nog niet helemaal tevreden waren enzo blablabla. Heb het weekend afgemaakt, en toen het volgende weekend om half 7 gebeld dat ik niet weer kwam. Vieze verneukers. Weekje later had ik vakantiewerk in de ploegen voor 11 Euro per uur. :W
 
ik ga toch wel proberen min 8 euro los te peuteren en kijken wat de mogelijkheden zijn voor een parkeer vergunning / decleratie in de winter maanden.
wordt er goed ziek van 25 min heen en terug door de regen.

zo met dit weer is het wel relaxed.

Zeggen dat ik bij me pa zijn werk bv aanbod heb gehad voor 9 euro en wat zijn tegenbod is ofzo.
 
3 weken geleden als wapen monteur bij de zelfde eenheid waar ik al zo'n 5 jaar rond loop begonnen, opleidingen ervoor komen nog maar beheer al wel de wapen kamer en regel herstellingen en aanvraag van onderdelen.

Is er aan de wapens niks te doen dan help ik mee met de herstellingen aan de pantservoertuigen.

Werd het bij het anti-tank peloton goed zat om altijd maar als slet misbruikt te worden als ze weer eens iemand ergens voor nodig hadden.

Krijg ook 4/5 opleidingen voor deze functie dus genoeg nieuwe dingen te doen :)
 
ja heb je een punt idd.

maar kwam op mijn over van ik heb ik geen zin door de opmerking
van "IB-G + papa"

Ik ben gewoon van mening dat je dan te lui bent om te werken..

ben niet afgekeurd hoor r0bert ;)

en ik heb genoeg baantjes gehad hoor, maar ik studeer fulltime tandheelkunde, veel colleges+praktijk shizle, dus heb helemaal geen zin om te werken..

leen max. van IBG en van pa krijg ik de alimentatie die die vroeger aan mn ma gaf...... samen geeft dat genoeg om rond te komen in een maand, alhoewel het altijd meer dan op gaat.........maargoed,

als ik over 3 jaar klaar ben moet ik nog genoeg werken, dus nu ff niet
 
ben niet afgekeurd hoor r0bert ;)

en ik heb genoeg baantjes gehad hoor, maar ik studeer fulltime tandheelkunde, veel colleges+praktijk shizle, dus heb helemaal geen zin om te werken..

leen max. van IBG en van pa krijg ik de alimentatie die die vroeger aan mn ma gaf...... samen geeft dat genoeg om rond te komen in een maand, alhoewel het altijd meer dan op gaat.........maargoed,

als ik over 3 jaar klaar ben moet ik nog genoeg werken, dus nu ff niet

aha dat maakt het een ander verhaal.

je bent sowieso niet lui WO studie kost gewoon veel tijd :)
succes
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top