This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Ik zou hem gewoon keihard terug naaien op zn minst, fuck hem.
Hij naait jou toch ook? waarom jij hem niet dan?
Nu sta jij op straat, het is jij of hij hoor in deze wereld
 
Zulke bedrijven kan je beter snel achter je laten liggen. Je bent nog jong en je hebt alle kansen, zo'n oude kerel die daar al lang werkt zal waarschijnlijk altijd aan het langste eind trekken.

Ik heb trouwen net weer een contract binnen gekregen. 64 uur als site redacteur, perfect flexibel werk dat ik waar en wanneer kan doen als ik het wil. Salaris is helemaal knettergek, maar omdat ik iemand vervang die er 50 euro per uur voor kreeg is het opzich logisch.
 
Ik zou hem gewoon keihard terug naaien op zn minst, fuck hem.
Hij naait jou toch ook? waarom jij hem niet dan?
Nu sta jij op straat, het is jij of hij hoor in deze wereld

Ja idd. Maandag bel ik ook. Dan is de gevreesde dagdienst er weer. Ff slijmen bij de grote baas , vragen of ik terug kan. En uiteraard die ene pik naaien.
 
wahahha, slijmen bij de baas... dat zal je mij dus nooit zien doen... ik ben maar al te vaak weg gelopen bij werk na een stomme opmerking van een werkgever. wat dat betreft kan het mij echt nix schelen wat er gebeurt, laat me niet als nix behandelen.. hoe goed het werk ook is...
 
Zo was ik ook genaaid bij een bedrijf dag volgende dag weer bij een ander bedrijf beginnen waar ik het nog steeds super naar me zin heb.
 

Mja , ik had het anders wel wreed naar mn zin. Veel nieuwe vrienden erbij , mijn leeftijd oa. Verdiend heel goed. En het was nog chill werk ook. Alleen in het zomer is het 70°C binnen...
 

Mooi man, wat voor site?
 
Jammergenoeg moet ik het met de helft daar van doen De redacteur voor mij kreeg wel die 50e per uur, maar dat was dan ook een professional (voor zover je daar prof in kan zijn). Kwa belasting blijf ik meestal onder de belanstingvrije voet zitten dus krijg ik vrijwel alles netto. Overigens heb ik daar een freelance contract maar ben ik geen freelancer dus zijn het inkomsten uit overige arbeid geloof ik.
 
ff een vraagje,

Iemand bekend bij Daf Trucks Eindhoven? kreeg namelijk net een jobaanbieding.
 
Iedereen wil je in deze tijd wel aan het werk hebben in de transsport sector dus kijk ook rond naar andere bedrijven.
 
Ja, ik heb al +- 20 jobaanbiedingen gekregen. Maar ik heb geen zin om op elke aanbieding te reageren, daarom dat ik hier eens vraag ivm daf.

De functie die ik kreeg aangeboden is onderhoudstechnieker (vd machines, niet vd trucks).
 
Volgende week sollicitatie gesprek bij XOPP. Dochter bedrijf van BMS, eerst beginnen op detacheringsbasis, en daarna 1 dag in de week van Apeldoorn naar Amsterdam gaan voor duaale HBO, hoop dat het wat wordt
 
Status
Not open for further replies.