This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
volgens mij ben ik hier de jongste ja (of bijna) alleen door al die kut regels kan je bijna niet meer zwart werken (soms s'avonds ff bij me pa) en appels plukken kon vorig jaar niet dus tja
 
Dat komt omdat jij eerst braaf je diploma op school moet halen.. Krantenwijkjes kun je altijd doen heb ik ook gedaan vanaf mijn 11
 
Ik heb zelf ook 6 jaar zwart gewerkt, best relaxed. Alleen nu een 0-uren contract.

Ik werk trouwens in de bouw op zaterdag en vakanties en wanneer ik een dagje vrij ben, eigenlijk wanneer ik wil. Een dag van tevoren bel ik me baas op en kan eigenlijk altijd werken.

Het verdiend goed het is gezellig alleen de werkzaamheden zijn soms niet om over naar huis te schrijven.
 
Vandaag even een proef rit gemaakt in de nieuwe Ford Focus station.

Erg mooie auto. Ik mag namelijk een auto uitzoeken voor me nieuwe baan (Vertegenwoordiger) Moet zeggen dat het wel een droompje is die uit komt. Nu maar hopen dat het werk me bevalt.

Hier in gereden trouwens:





109 pk TDCI (Rap zat)
Stuur bediening voor radio en Cruisecontrol
Navigatie en bluetooth handsfree ingebouwd.
Verder alles erop behalve leer.

Dit gaat hem mischien wel worden ook. Erg fijne auto. (tenzij iemand anders een leuke optie weet )

Volgende week nog even een dagje snipperen om meer auto's te bekijken...

Of ga ik nu te erg offtopic? :X
 
60u p/w waarschijnlijk maar dat lijkt me ook vrij sterk voor iemand van die leeftijd.
 
ik werk al sinds me 12e, 3 jaar zwart gewerkt. 2 jaar wit, en sinds een paar maanden nu hij is overgenomen weer zwart bij me baas sinds me 14e bij me pa ook af en toe, altijd wit. allhoewel, tot me 16e onder me broers naam omdat ik ander nog niet moch ivm arbo :+

meestal uurtje of 30 p/w incl stage
 
Dat snap ik, echter waarom hij het post niet


omdat ik het effe kwijt moest, en misschien komt het bij een aantal anderen wel bekend voor. Want er is toch een aardig grote groep noord-afrikanen die denken dat de hele wereld om hun draait en dat ze kunne doen wat ze willen.

En als iemand er tegenin gaat is het een racist en een viesklootzak :X

Gisteren nog even bij de desbetreffende persoon langsgeweest om te vragen waar haar man bleef. De deur ging niet voor me open, maar de hele familie Achmed stond wel gelijk op de gallerij naar beneden te schreeuwen :W


nou ontopic speciaal voor Martin: Ik ben dus keukenhulp en helpdeskmedewerker
 
Is er eindelijk één aan het werk stuur jij ze naar huis, lekker weer :+
Maargoed, forum is inderdaad een prima uitlaatklep voor je frustaties
 
Is er eindelijk één aan het werk stuur jij ze naar huis, lekker weer :+
Maargoed, forum is inderdaad een prima uitlaatklep voor je frustaties

Dus kunnen wij weer gaan werken om fatima haar werkloosheidsuitkering te betalen :+
 
Status
Not open for further replies.