This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Ligt er ook aan in welke CAO je werkt.. Mijn werk valt bijv. onder de Horeca CAO, en daar zijn de lonen sowieso iets lager.. Ik kan ergens anders makkelijk meer verdienen, maar het werk zelf, de collega's en een vast contract maken voor mij een hoop goed
 
Werk je in de klein of groot metaal?
Dit jaar zijn er wel dikke loonsverhogingen gekomen vooral voor de groot metaal.
Is die 1400euro bruto of netto? volgens mij hoor je meer te verdienen

1400 netto voor 21 jaar is niet echt slecht toch?
 
Kreeg net mijn jaaropgave van bijbaan.

Staat er bij loonheffing 1550,- . Even dat TJ biljet snel ingevuld en daar kwam inderdaad uit dat ik dat terug krijg. Zou niet verkeerd zijn in ieder geval .

Daar krijg je iets van 75% van ofzo, meestal bij mij dan.
 
Nou 1400 netto is cker niet verkeerd. komt neer op wss 1900 a 2000 bruto...

Echt niet verkeerd.
 
Hij zit denk ik in dezelfde cao als mij, ongeveer zelfde leeftijd dus komt wel aardig overeen, zal misschien 100 euro schelen maar 1900/2000 bruto is echt geen 1400 netto.
 
Werk je in de klein of groot metaal?
Dit jaar zijn er wel dikke loonsverhogingen gekomen vooral voor de groot metaal.
Is die 1400euro bruto of netto? volgens mij hoor je meer te verdienen


Met die loonsverhogingen dat valt wel mee er is nu 1% bij gekomen en ze zijn nog aan het onderhandel als ik het goed heb om er minimaal 3.5% bij tekrijgen .Maar over het verdienen ik denk dat dat helemaal lig aan wat voor opleidingen of certificaaten heb .volgens mij zit het minimum zit nog onder de 1000 voor 21 jarige .
 
Hij zit denk ik in dezelfde cao als mij, ongeveer zelfde leeftijd dus komt wel aardig overeen, zal misschien 100 euro schelen maar 1900/2000 bruto is echt geen 1400 netto.


Als je het ruw wilt schatten wordt ongeveer 1/3 deel van het bruto bedrag ingehouden.. 1400 netto zal dan zegmaar ongeveer 2100 bruto zijn.. (uitzonderingen daargelaten)
 
Interieurbouw Keukenmontage

Ik verdien elke maand 950-1000€

19jaar Minimum Loon = 700,90€

Ik werk met een 0-uren contract dus geen vaste uren, maar gemiddeld 60-65p/w
 
die 1400 is inderdaad netto. Bruto loon weet ik niet eens.
In april word ik 22 en dan krijg ik weer loonsverhoging en volgend jaar krijgen we weer de kans om wat meer diploma;s te halen en als je dat dan haalt krijg je ook loonsverhoging. Plus dat ze bij ons met een bonussysteem werken, als je niet ziek bent geweest en gewoon goed je werk hebt gedaan (net iets extra's zeg maar) dan krijg je per maand max 100 euro extra gewoon zo cash in de hand.
 

minimum voor mijn leeftijd (21) is idd net geen 1000 euro, dus dan is 1400 niet verkeerd
 
Als je het ruw wilt schatten wordt ongeveer 1/3 deel van het bruto bedrag ingehouden.. 1400 netto zal dan zegmaar ongeveer 2100 bruto zijn.. (uitzonderingen daargelaten)

Volgens mij ongeveer 32% belasting bij een jaarinkomen van < €30.000 bruto

2100 bruto betekend bij ons; (2100x13)x1.08 = €29484,- p/jaar
x13 ivm salaris per 4 weken uitbetaald dus 13 periodes
x1.08 is je 8% vakantietoeslag
 
minimum voor mijn leeftijd (21) is idd net geen 1000 euro, dus dan is 1400 niet verkeerd

Op mijn leeftijd (19)is de wettelijk minimumloon 700,90 euro. Dat is gewoon constructie bankwerker. Of dat nu netto of brutto is weet ik niet. Ik zelf verdien echt heel erg goed, dus veel meer als die 700 euro. Mig/Mag lasser (niveau 4/foto werk) Voor elke certificaat krijg je een xx aantaal euro's per maand op je salaris erbij (was iets in de 50 euro, dus komt bij mij neer op 200-300 euro). Van het brutto salaris ga wel de wgaverzekring af, bodemverzekering, wekloosheidswet, loonheffing, ZVW en dan bij mij nog de personeel vereniging. Brutto verdien ik 1950 euro, netto kom dat bij meer op +- 1500 euro (met certificaat toeslag, reiskosten vergoeding erbij) Overuren worden 150% + 4 euro per uur uitbetaalt en dan komt er ook nog eetgeld bij. Dus ik heb helemaal niks te klagen. Gewoon 40 uur werk week, met over uren erbij etz zit dat toch wel gauw tegen de 50-60 uur per week.
 
Werk tegenwoordig als IT'er bij een webhosting bedrijf.
Wat doe ik precies?

Hardware onderhoud aan server's
Service klaar maken, ophangen en bekabelen enz.
 
Status
Not open for further replies.