This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Stond advertentie in lokale krant van taxi-bedrijf. Net even sollicitatie gestuurd via de mail + cv. Heb nog wel tijd voor wat erbij en zoiets lijkt me goed te doen.
 
Stond advertentie in lokale krant van taxi-bedrijf. Net even sollicitatie gestuurd via de mail + cv. Heb nog wel tijd voor wat erbij en zoiets lijkt me goed te doen.
Ook taxi rijden? Doe ik ook parttime. Lekker te combineren met school.
Nadeel: chauffeurspas. Komt een hoop bij kijken
 
Weet ik. Bedrijf naast mn pa is een groot taxi-bedrijf. Wel eens zitten praten met die eigenaar en die boekjes voor dat examen gekregen. Alleen stond het loon me daar niet zo aan. Moest je flink fooi vangen om op niveau te komen dat ik nu verdien. Daarom even kijken wat zij bieden en of ik het erbij kan doen. Ga mn huidige zaterdagbaantje niet zomaar opgeven.
 
Klopt ja, daarmee moet je idd overleggen. Anders was ik helemaal nooit begonnen
 
14de zat ik bij een bollenkweker. Bollenpellen/ lellies koppen enz.
Ook ochtendkrant toen. Dit alles alleen in de vakantie.

Jaar daarop kranten gaan lopen 1 jaar volgehouden.
15de bij een bloemenkweker tot nu eigenlijk nog. Altijd in me vrije uurtjes/dagen + nu nog steeds op zaterdag.

Alles wel een x in me handen gehad denk ik. Lellies, tulpen, calla's, hyacinten (pot), narcissen(pot), Blauwe druiven(pot), skilla's, agupantusen enz.

Ook nog 7 maanden fulltime gewerkt hierin, toen bij een loonwerker hier in de buurt begonnen waar ik nu nog zit (2jaar). Trekker rijden enz. Hoop binnekort een beetje te mogen kranen.
 
13jr Krantenwijk
14jr Action Non-Food Orderpicker
15jr In de bloembollen
17jr Catering op o.a. SixFlags/Keukenhof/de Dam etc
18jr Kantoor job voor QC Administratie/Planning
20jr (nu) Logistiek Engineer

September 2008 ga ik er in de avonduurtjes een HBO studie naast doen.
Zomer 2009 neem ik de plek over van de Personeel-Logistiek Manager
 
ik werk nu 4jr bij de ah icm met toeslagen etc verdient het meer als het min jeugdloon.
Maar ik wil eigenlijk wel weg, heb alles gedaan en kan alles wat ik wil daar dus de uitdaging is er uit.
Bij een callcentre verdien je al 1.5 euro per uur meer.

Dus ik wil eigenlijk ander werk gaan doen.
Het liefst is voor de volledige zaterdag (doe ik nu ook) en evt de zondag middag erbij.

Wat is nou een leuke bijbaan dat meer als 7 euro per uur verdient voor een 20 jarige ?

Reden waarom ik bij de AH zou blijven
- GF
- Leuke collega's
- Heb genoeg te vertellen
- het werken met mensen in de winkel
- vast contract dus vaste inkomen.

Wat ik graag zou doen is een garage werken ik doe nu HTS-autotechniek maar geen mts autotechniek gedaan dus ik zou graag meer sleutel ervaring opdoen.
dus maar eens actie ondernemen
 
Reden waarom ik bij de AH zou blijven
- GF
- Leuke collega's
- Heb genoeg te vertellen
- het werken met mensen in de winkel
- vast contract dus vaste inkomen.

Ik weet wat je bedoelt, ik had zo ook allerlei redenen om in een eetcafe te blijven werken.. Heb nu de stap toch gezet (net zoals jij) omdat het ergens anders beter verdient.. Vond het jammer, maar ben nu ook wel blij met mijn nieuwe baan (bij de IKEA :+)
 
Status
Not open for further replies.