This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat Doe jij met je scoot in de winter?

Status
Not open for further replies.
In de schuur laten staan en een beetje eraan prutse denk.. wat dinge polijste ofso wat je normaal niet kan doen omdat je de volgende dag weer naar school moet
 
Ik ga toch maar niet vlammen in de winter want ik heb een beetje zat van die dingen op dit moment dus die wachten maar.Ik ga eerst eens aan me rijdbewijs beginnen.
 
Mijn SR www met vlot setupje gaat onder een deken en met mijn SR DiTech lekker doorrijden tot ze gaan pekelen en het egt koud wordt en dan lekker van mijn OV genieten ...De bus stopt voor mijn huis en voor mijn school (40 min)...
 
Runner SP Pro gaat weg en komt er een zip sp in de plaats, ik wil het nou een complete hobby ervan gaan maken...
dus niet meer voor straat gebruik. Aangezien ik 18 jaar word volgend jaar en in de winter rijd ik togh geen scooter ken ik em beter verkopen en de hobby uitbouwen

De zip die gaat komen, daar moet leuke dingen onder komen
Evo FKT Stage 5, HR2 pijp, malossi rotor etc
 
in winter(vorige winter toch)bleef ik rijden,door sneew en al,aleen als de sneeuw dik ligt geraken die standaard scooters beter vooruit als ik,ik slip altijd gewoon door:|
maar deze winter heb ik een auto,dus ik denk verkopen scooter,auto rijden en runner 180 kopen en die in orde maken dan.
 
heb geen scooter meer, maar daar zou ik normaal gewoon mee doorrijden, me auto moet ik de roestaanslag ff goed invetten (in de achterdeur randen) en de velgen gaan eraf als het te koud wordt, zonde als ze dan gaan pekelen, verder niet veel
 
ben nu op dit moment mn kappen zwart aan t spuiten aangezien dat wit/groen ietsjes te smerig wordt...sparen voor een manston en nog wat leuke dingetjes,en zodra t weer mooi weer wordt gaan de onderdeeltjes eronder en worden mn kappen weer wit/groen...laat die winter maar komen..
 
veel mensen plaatsen hier het zuur bij mekaar verdiende blokje op de slaapkamer zie ik. ik doe het ook. je fles a 747 nie vergeten he ken ok nie zo goed tegen de kouw.

voor de rest ga ik mijn kappen fineren, met hout welteverstaan het zal een kut klus worden, maar ik zal toch genoeg tijd over hebben in de winter.... veel mensen zegge dat het er niet uit komt te zien, maar ik ben benieuwd. ik denk dat het wel iets word... ik hoop dat het af is op de eerst meeting na de winter.

ook moet ik er nog een grotere rad op fixen, maar daar begin ik zo snel mogelijk meej.

mzzl robert
 
Status
Not open for further replies.