Niek Well-Known Member 26 April 2007 #21 's avonds gaar zijn van de SBO race Venray en maandag nog gaarder zijn tijdens de Demo sprint in heerle :+
's avonds gaar zijn van de SBO race Venray en maandag nog gaarder zijn tijdens de Demo sprint in heerle :+
Evert@Zip Vist teveel.. 26 April 2007 #24 lekker oldskool naar klaaswaal, is altijd wel wat te beleven
Shane A.k.a. Podolski 26 April 2007 #25 Koninginne nach in den haag.. (doh) en koninginne dag.. uhm uitslapen 8P
Rene Jupiler pilsener 26 April 2007 #29 Leren :|, heb 2 herkansingen 1 Layout planning en DRP. 1 Prestatie indicatoren en informatiesystemen. En 15 en 16e Mei landelijk SEB examen management internationaal goederen en later Nationaal goederen. Kan me lol dus aardig op a.s vakantie.
Leren :|, heb 2 herkansingen 1 Layout planning en DRP. 1 Prestatie indicatoren en informatiesystemen. En 15 en 16e Mei landelijk SEB examen management internationaal goederen en later Nationaal goederen. Kan me lol dus aardig op a.s vakantie.
Lennox Well-Known Member 26 April 2007 #30 Je hebt iig nog vakantie Bij ons alleen maandag vrij. Voor de rest lopen de lessen gewoon door.
Rotjoch. Karel! 26 April 2007 #32 Razma said: alles wat lekker is lust ik wel 8P hehe Click to expand... dan neemk wel een kruimele vlaai mee.. :#
Razma said: alles wat lekker is lust ik wel 8P hehe Click to expand... dan neemk wel een kruimele vlaai mee.. :#
race_typhoon Well-Known Member 26 April 2007 #34 nacht = werken, dag = zuipen & dempster meeten in A'dam... die is gelukkig weer trug...FRIENTJUH!
Haagze sf2 F0rum psycholoog 26 April 2007 #35 Zaterdagnacht werken voor de 0174-catering /SBO, Zondag venray, Zondag avond werken 0174-catering /SBO, dan Inne der verjaardga vieren dan pitten bij inne dan maandag naar heerle SBO demosprint zo dat was mijn weekend :X
Zaterdagnacht werken voor de 0174-catering /SBO, Zondag venray, Zondag avond werken 0174-catering /SBO, dan Inne der verjaardga vieren dan pitten bij inne dan maandag naar heerle SBO demosprint zo dat was mijn weekend :X
BoydM Squadra Italia 26 April 2007 #36 Pepijn. said: BLENDED ON QUEENSDAT:winner: :W ik ben daar wss ook. Of naar leiden feest met erick e, fedde le grand, en armin van buuren... Maybe meeten we nog boyd Click to expand... Yes 8), als je me ziet moet je me even aanschieten. Er blijken ook forummembers mij gespot te hebben op Clubspecials. Helemaal over het hoofd gezien
Pepijn. said: BLENDED ON QUEENSDAT:winner: :W ik ben daar wss ook. Of naar leiden feest met erick e, fedde le grand, en armin van buuren... Maybe meeten we nog boyd Click to expand... Yes 8), als je me ziet moet je me even aanschieten. Er blijken ook forummembers mij gespot te hebben op Clubspecials. Helemaal over het hoofd gezien
Erik. Running 26 April 2007 #38 Overdag naar Amsterdam, 's avonds hersenloos los gaan hier in de plaatselijke kroeg.
Björn` Yes, mother? 26 April 2007 #40 Zondag nietsch, denk ik. 's Maandags door Amsterdam met boot + 30 man. +ralf+