Wat doe je met je project

Ik had een project SR viper, gekocht voor 300E, beetje aan gesleutelt, liep lekker staat setupje ! Had er 400E in gestopt, was dus 700 kwijt, heb 'm verkocht voor 1000E :D

Project gaak nog ff op het forum gooien ;)
 
zijn er mensen die evaringen hebben met een met een project scoot die AC is.
is de kans op warmlopers groot als je een AC scoot hard laat gaan denk aan hard tege de 120 km/h
 
och , AC trekt het wel . Vroeger was er bijna alleen maar ac :P
Nadeel is is dat je toch vermogen verliest door die fan op je onsteking.
 
Als je een projectje hebt wil je toch alleen maar harder, dat heb ik nu zelf ook. Vooral NA meetings waar dan toch weer nog snellere scooters dan jou rijden.
 
hmm, ik had een mbx gekocht, die al heeeeel hard ging, maar er totaal niet uitzag, ik wou er een uiterlijk project van gaan maken, maar nu ga ik hem verkopen voordat het af is, maar ikd enk niet dat je dat bedoeld. het oorspronkelijke plan was, om er een am6 blok onder te gaan fixen, en daarmee naar meetings te gaan
 
op een aanhanger achter de auto, of met iemand meerijden ofzo.

Maar weet je al wat je gaat kopen voor een scooter, en als je toch een andere gaat kopen dan die zenith, hoezo niet gelijk LC dan?
 
Originally posted by blackX
op een aanhanger achter de auto, of met iemand meerijden ofzo.

Maar weet je al wat je gaat kopen voor een scooter, en als je toch een andere gaat kopen dan die zenith, hoezo niet gelijk LC dan?
]


denkt niet dat me pa met me mee gaat elke keer naar zo meeting :P

en wat voor scooter .. ik ben er nog niet achter ..
gelijk LC kan wel maar het lijkt me leuk om een AC snel te maken..
en als het niet sneller kan..
alle onderdelen verkopen en hem LC maken..

kan ik net zo goed wel gelijk LC kope.

maar ben er nog niet achter meschien loop ik vandaag of morgen wel tege een leuke scooter aan waarbij ik denk dat is een leuke scooter om een project mee te beginnen
 
Back
Top