Wat Doe jij met je scoot in de winter?

Status
Not open for further replies.
Mooi gelegenheid om verder te polijsten bij de kachel met een kopje warme chocolademelk.....

Greetzz DAW
 
Tja, voor 4 weekjes gladheid scooter verbouwen vind ik een beetje onzin. Vorig jaar gewoon bijna altijd met scooter naar school. Enige wat glad was was het schoolplein.
 
Evo eraf.. Std cilinder erop

Hr2 hang leg ik netjes in mn kamer net zoals de rest van mn spullen..

En als het dan weer wat beter weer wordt... Dan zit alles er zo weer onder..
 
Moet helaas in de winter ook nog gewoon naar school :(
Denk dat ik dan wel ff een andere pijp eronder leg, heb namelijk geen zin om mijn nieuwe C16 aan het einde van de winter weg te gooien... :|
 
ik reed zelden in de winter, vanwege pekel en regen :D, werd zowel ik als scooter te smerig. en als ik er mee reed in het koude weer reed ik met bivak, dikke jas, sjaal en handschoenen :D.

maar deze winter hoop ik lekker met auto in te gaan 8)
 
Gewoon beuken met die handel.. De sito+ zit toch al onder de roest :/

En mocht het te glad worden, dan heb ik me trouwe quadje nog 0?
 
uitlaatje op klerenrek :) cil op kamer op een lekker kussen en de rest op mijn andere bedje lekker warm onder de dekens scooter in de garage
 
Als het begint te sneeuwen blijft het scootertje thuis, ik fiets liever en ga dan met me fiets op me plaat ipv te scooteren en er dan vanaf stuiteren :)
Met dat strooizout ga ik al helemaal niet rijden, dat spul heeft me uitlaat al verneukt en me uitlaatpoort ziet er ook wat roestig uit :rolleyes:
 
Mijne word denk getuned en me kappen worden weer gespoten (fluor oranje met zwart).

Met me vorige setup bleef me gas altijd hangen...:|

Kwam dus door me pf die vochtig werd... en dan loopt het water naar me gas schuif en dat ging lekker bevriezen.
Dus gassen en blijven hangen, zeer fijn!


Toen kwam ik erachter dat een doek eroverheen best wel helpt.

Maar om het nu met deze setup in ut bochtige Spijkenisse te proberen....neuh denk ut niet.
 
Mijnes gaat van de winter uit mekaar, voorvork wordt verder gemod, subframe ook, blok wordt opgebouwd voor topscooter klasse, frame voorvork en wielen worden gepoedercoat, nieuwe kappen erop en rond februari moet et weer een rijdend geheel zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top