Wat doe je met je project

Als je met een ECHT project bezig ben wil je altijd het meest snelle hebben voor je brommer..

Tenminste , ik heb me athena vlinder en me mhr cross weg gedaan om voor mij het ultieme te halen , speed 2004
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Als je met een ECHT project bezig ben wil je altijd het meest snelle hebben voor je brommer..

Tenminste , ik heb me athena vlinder en me mhr cross weg gedaan om voor mij het ultieme te halen , speed 2004

Dus alle projecten die niet het snelste spul hebben zijn eigenlijk geen echte projecten , volgens jou?
 
Zeg ik dat dan? Het is toch gewoon een mening? Vroeger vond ik 10 pk ook al uber... Met de loop der jaren verandert dat gewoon.. Daarom zeg ik dat? Ik zeg toch niet dat ik mezelf geweldig vind..
 
Zo komt het over ;) Maargoed.. Voor de 1 kan de doelstelling zijn om er 14 pk mee te halen, en vind je dat vlammend..

Jij hebt dus duidelijk doelstelling om meer pk's te halen.. Maar dat wil dan nog niet zeggen dat als je 14 pk hebt dat je dan niet vlamt.. Ik kan met 14 pk net zo hard (of harder) rijden als jou wanneer jij 16, 17 pk hebt... Maar daar gaat het niet om toch.
 
Nee dat zeg je inderdaad niet maar het kwam bij mij (en niet alleen bij mij) zo over van; kijk maar naar mij, dat is goed, en heb je peugeot blok ofzo ben je maar n00b oid
 
Originally posted by Da_V_iD
Dus alle projecten die niet het snelste spul hebben zijn eigenlijk geen echte projecten , volgens jou?

Voor mij is een project niet af als het niet met het snelste spul is gebouwd , maar dat komt omdat ik het gewoon van mezelf eis dat ik het "klaar" moet hebben.

Mja je kan ook een optisch project hebben , dan maakt ut blok niet uit ;)
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
Nee dat zeg je inderdaad niet maar het kwam bij mij (en niet alleen bij mij) zo over van; kijk maar naar mij, dat is goed, en heb je peugeot blok ofzo ben je maar n00b oid

Doe toch normaal, ik heb zelf ook maar 17 pk.. Maar daarom kan IK toch bijvoorbeeld wel vinden dat je met 10 pk niet vlamt maar iemand anders kan dat wel vlammen vinden... Is gewoon een mening or...
En als je voor het snelste gaat moet je niet met peugeot gaan kloten is ook MIJN mening..
Tevens als je me beter zou kennen dan zou je wel weten dat ik het helemaal niet rot bedoelde naar peugeot mensen toe of zo.. Magoed, hoop dat je nu weet wat ik bedoelde..
 
een project moet volgens mij ook meer inhouden dan snelheid alleen pk's draaien gaat meer dan de helft van de tijd toch om wie het het meerste geld heeft voor de juiste materiaaltjes en de leuke tune beurtjes maar stel je bent innovatief of creatief en je maakt van een peusjo een oog strelend ding met een mooie snelheid dan vind ik dat 10 miljoen keer beter dan iemand die met een walgelijke zip 20+ pk natuurlijk is het wel leuk 20+ pk maar niet zo'n verwonderend of speciaal
 
meningen lopen uit 1 maar aangezien ik niet heel veel geld te besteden heb ...
denk ik dat ik tog ga voor een peugeot (buxy/speedake/zenith.)
rij nl. al op een zenith en ken het blok een beetje.
heb daar nu gereedschap voor.

maar als ik tege een goedkope mina / pia blok aan loop .. jah dat verandert de zaak .

en ik vind het wel leuk om te kijken eerste tot hoeveel PK een AC scoot kan en dan ja ombouwen tot LC...
en weer setup veranderen .. is wel een uitdaging.
 
zou ik toch voor de speedake gaan, als je dan tochpeugeot wilt, zien er net ff sportiever uit, of een speedfight
 
Nja, ben het wel een beetje met de pia lui eens hier hoor... Je schrijft in het begin ergens iets van: Wil niet dure malossi shit maar gewoon imitatie spul etc.. en dan sprinten.. Onthou idd dat je aan een Peugeot werkt, en begin dan alvast niet over PK's te praten in dit geval... :)
Wat doe je met een project? Opbouwen, onderhouden, meeten, sprinten... Of zoals meerdere lui doen..Blokje bouwen, behouden en af en toe van optisch project wisselen door een nieuwe scoot te beginnen en daar gewoon je snelle blok onder te schroeven..
 
tja. ik denk dat je project voltooid is als je zelf tevreden bent, en niet dat iemand anders tevreden is. Als je als doelstelling hebt dat je een straatsetup wilt oid. en dat maak je ervan, dan is je project toch af? Een peugeot is heel leuk als je een straatsetupje wilt, maar om echt te vlammen heb je gewoon pia of mina nodig. zo simpel is het.
 
Back
Top