This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat Doe jij met je scoot in de winter?

Status
Not open for further replies.
nou ik weet het nog niet..als het weer egt kenkers is dan ga ik lekker met mun tomosje rond cruisen door de sneeuw.maar normaal rij ik wel door met de winter
 
Mijn straatscooter blijft gewoon rijden, misschien een keer schoonmaken helemaal

Projectding blijft uitelkaar. Rest van de setup sparen en dan blok in elkaar zetten. Tegen de tijd dat het weer mooi wordt maar de rest spuiten en afstellen

De racer gaat uit elkaar, komt hopelijk een andere Die dan weer opbouwen en zorgen dat het weer vlamt.
 
Gaat eerst de schuur in, moet nog rijbewijs halen en ik ga nog 3 dagen naar disneyland. Hopelijk met jubbega 2004 wel wat verbeterd.
 
najah omdat ik mijn scooter pas 2 weken heb zal er tog nog wel aardig wat moeten gebeuren.
ben nu steeds bezig met kappen scheuren, hij moet nog afgestelt worden.
hij word prof gespoten door me pa (hijs spuiter geweest).
en die verf kost me echt een rib uit me lijf, dus er moet ook veel gespaard worden!
verder moet ik nog wat kleine details doen.
 
Hmm..........Hetzelfde als in de zomer, lente, herfst...


In de garage weg laten rotten tot ik een keer zin heb om er iets aan te doen
 
Eeeuhm verder gaan zoals al meer dan 7maand het geval is 8P

Maarja.. Als het dan 1maal Mei/Juni is..... })
 
rs gaat hok in en uit elkaar...
tis dat ie niet in huis mag anders had ie daar gestaan lekker naast de verwarming :'(
blok reviceren, frame poedercoaten en kappen opnieuw spuiten.
en ondertussen sparen voor onderdeeltjes, komt tegen die tijd wel op project fora.

en ondertussen 1 of andere beukpoeg kopen om door de sneeuw te raggen en te jackassen :W
kga ckr niet meer fietsen in die kenkerkauw :|
 
gewoon door rijden en in vakanties bijwerken :'(
fietsen is me altijd te ver, mag geen 2e brommert erbij.
dus ik heb weinig keus, en als ik op plaat ga dokken me ouders maar.

ciao arjan
 
Hopen dat het niet gaat sneeuwen/ regenen etc..
Hope op een winter rond de 0.. Met een mooie blauwe lucht

Mja, Keep on dreaming 8P
 
aerox spuiten/opknappen verkopen
minibike nieuw frame ontwikkeln, nieuwe cil kopen en alles ff tunen en blok in elkaar zetten
 
Ik ga de NRG helemaal uit elkaar trekken, wil de velgen laten coaten, blok laten stralen. Verder wordt het blok dus ook helemaal gesplitst, nog iets beter afgewerkt, nieuwe lagertjes enzo, gewoon ff reviseren. En dan na de winter kijken of ik in de buurt van de 21 pk kan komen he.
 
Originally posted by KOBUS
Hmm..........Hetzelfde als in de zomer, lente, herfst...


In de garage weg laten rotten tot ik een keer zin heb om er iets aan te doen
he, kobus, geef me de hand, dat doe ik ook!

(nouja, ik laat em niet wegrotten, ben te lam om em in elkaar te zetten :|)
 
Misschien handig om te vermelden of je de scooter "normaal" dagelijks op straat gebruikt wordt, of dat het een project is die ook zomers maar een paar daagjes gebruikt wordt. Die van mij gaat iig aan gewerkt worden. 2e rad, binnenrotor en afstellen. Soort project dus. Maar ik ga er wel op rijden (niet dagelijks)
 
Frame staat in schuur en word deze winter 9 cm ingekort.
Blok ligt op me kamer , carters bijna klaar , en dan komt de team , c20 , 24mm ,enz
Beetje beunen heel de winter door dus
 
Status
Not open for further replies.