[R]unner [R]eloaded said:Mja Knapuh , Twins is niet de snelste van NL , er komen in de opvolgende meetings wel mensen waar jullie het moeilijk van gaan krijgen zo niet verliezen
Wat denk je als je een blok met 21 pk onder Eric zn Zip doet en dan iemand laat rijden van 50 kg oid?
KnaPuH said:onder de 7 is onmogelijk met un ac laat staan met een scooter
patrick @ damwoude 7.4
ik KnaPuH @ jubbega 7.5
[R]unner [R]eloaded said:Door deze reactie lijkt het dat het onmogelijk is WANT jij en patrick reden die tijden
Het lijkt er wel op dat je denkt dat Twins het snelste is , mja je bedoelt het niet zo dus no hard feelings verder
Enrico@nrg said:Ja, dan nog kan het... 2 jaar geleden riepen ze ook nog dat een scooter nooit boven de 20pk uit kon komen.. 4tiende van een tijd kan er echt wel af hoor..
Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik het ga waarmaken maar het zal vast nog wel eens komen hoor... En zolang de basis een scooterframe is is het voor mij een scooter...
Enrico@nrg said:En zolang de basis een scooterframe is is het voor mij een scooter...
zip actje said:haha bart 7.5 seconder op de 150 meter doe je goed(Y) of was dat patrick nou?? die zip van hem lijkt ook zo veelop de jouwe of moet de jouwe op die van hem lijke ik weet het nie meer
Bite Me Design said:Frans Feenstra zit redelijk dichtbij met:
@ Jubbega en Damwoude 7,2
zonder verlast subframe
Denk dat ze(in het algemeen) volgend jaar wel onder de 7 duiken.
Wokkel @ Sr said:wat jammeren jullie nou man.. bouw zelf een frame ofzo.. ben je ook licht/snel..... pff al dat gezeim op die van schie.. het gaat toch om het blok... dat is scooter... en die kerel heeft het gewoon goed voorelkaar... klaar.... moet je niet zo zeiken.... bouw zelf een frame dan.. en praat dan verder..
Zoals ik al zei dat was bijna niet te vergelijken.. had die tijd ook beter niet kunnen noemen. Was allemaal natte vinger in de lucht gemeten..aprillia sr2000 said:onder de 7 op de 150 , lijkt me zeer waarschijnlijk, aangezien patrick 7,... nog iets had, onder de 7 is zeer snel