36mm maar?Beresnel said:Ooit gehoord van stroomsnelheid? 28mm is zeker geen garantie voor meer vermogen!! Piekvermogen? ik snap het allemaal niet meer?
volgende project wordt waarschijnlijk 36mm Keihin flatside zoals ik lees goed voor mun pieksnelheid!
Beresnel said:Ooit gehoord van stroomsnelheid? 28mm is zeker geen garantie voor meer vermogen!! Piekvermogen? ik snap het allemaal niet meer?
volgende project wordt waarschijnlijk 36mm Keihin flatside zoals ik lees goed voor mun pieksnelheid!
aprillia sr2000 said:thnx to DAMIEN oa
en uiterlijk vonk nie zo heel belangrijk, maar wordt aangewerkt weet je zelf ook wel
en ja had m beide keren eruit gereden opzich best netjes
setuip staat huier bove zie ik
uiterlijk komt goed , en controle ook, alleen tijd en geld
sprintfreakz said:je bent gewoon sneller met een verlengd subframe, tenminste als je genoeg vermogen hebt, als die jongens van twins hun subframen verlengen denk ik dat ze wel om van schie heen gaan, zouden wij ons subframe verlengen zijn we ook sneller. maja dan is de fun er ook af en wat is nou mooier dan dat je met je orgi subframe orgi frame lui eruit te weet rijden met zelfgebakte framen en langere subframen? })
KnaPuH said:ik vindt het aan de eene kant un goed plan om een verlengt subframe te gebruiken aan de andere zijde vindt ik het onsportief het is een scooterklasse
dus hoor je aan de start te staan met een scooter niet met un verlast ding
ik ben nu ook aan het brainstormen om een manier te bedenken om mijn scooter aan de grond te kunnen houden met een orgineel subframe
maar of dat zal lukken zullen we zien bij de volgende sprints
ik hoop het ookzip actje said:maik suc6 dan... ik hoop da je hem aan de grond kan houden...
onder de 7 is onmogelijk met un ac laat staan met een scooteraprillia sr2000 said:onder de 7 op de 150 , lijkt me zeer waarschijnlijk, aangezien patrick 7,... nog iets had, onder de 7 is zeer snel
ik heb het teminste nog nooit mee gemaakt dat iemand met een scooterEnrico@nrg said:Nix is onmogelijk..